
Aja za info, na sliki, kjer je obešena 15ka je zamenjan feder od BMW-ja e28

Maska ji krivico dela, bomo rešil glede tega nekaj.MAIK wrote:Samo je res še grša, kot se jih spomnim, ko so tukaj okoli vozile. Oziroma tolk je grda da je že zelo cool.
Hitro jo zabi v podn pa železno šus plato, da bodo iskre letele.
Pomoje bo za vsaj še enkrat tok počepnilaOpelpower wrote:Ja upam da ne bo ostalo pri teh petih cm, ker je bolj apen.
14ke bojo šle gor, motor za enkrat nebom dvigoval, vsaj dokler ne pride večji noter, takrat pa bo potrebno vse nosilce predelovat.Opelpower wrote: Mogoče je res najceneje jo zabit na poširjene 7-8' plehnate 13 colarce in 175/50 13 gume, počepnit za 10cm, in nosilce motorja podložit za kake 3cm .. in ja .. šusplato.
Prvo bomo na bumb stopih fural vmes se bo pa neko nižje podvozje nardilo pri amortizerju.Opelpower wrote: Za počepnit je pa tko, na original mortiče ne bo šlo, razen če bi jih skrajšal, in iz kakših starih gewind pobral fedre in navoje... pač mal predrkancije