69' VW type3 1600tle fastback

Re: 69' VW type3 1600tle fastback
kak ma pa to karb? ker meni je moj crknil po nekaj minutah delovanja, ko se je ugansnil hladni način - minimum pa ni bil naštiman.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!



Re: 69' VW type3 1600tle fastback
No, povej še, kak si moral včasih prepričat avtomatika da je dal v tretjo prestavo.

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: 69' VW type3 1600tle fastback
ta bo huda, že čutimTine wrote:No, povej še, kak si moral včasih prepričat avtomatika da je dal v tretjo prestavo.


Re: 69' VW type3 1600tle fastback
Ok, namig: v tretjo prestavo je bilo treba prestaviti oralno.

Re: 69' VW type3 1600tle fastback
upam, da misliš to da si se oralno drl na menjalnikTine wrote:Ok, namig: v tretjo prestavo je bilo treba prestaviti oralno.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!



Re: 69' VW type3 1600tle fastback
Avto je imel v osnovi injetion .. ki ga je prejšnji lastnik ukinil, in predelal na klasiko .. dva enojna fergazerja .. solex(če se ne motim).In ta predelava je pustila za sabo neke odprte cevi za vakum od menjalnika.
Še danes mi ni jasno zakaj je cev bila speljana v kabino do voznikovega sedeža na mesto da bi priklopli na fergazer.Ob primernih obratih si z usti naredil vakum in avto je šaltal v tretjo
Taka navodila smo dobili od prejšnjega lastnika, vprašanje kak dolgo bi iskali napako če nam tega ne bi povedal, ker avto ni hoto v tretjo ...
No kasneje je Vlado priklopil zadevo na vakum od fergazerja in zadeva dela precej nad pričakovanji.Lepo šalta med prestavami, z malo gasa prestavi hitreje z več gasa ga spusti v višje obrate.Menjalnik pozna tudi kickdown stikalo(pri polnem gasu šalta nižje) ki pa je žal tekom let tudi bilo ukinjeno .... ampak bomo rešli.
Kar se tiče nastavitve fergazerja ne dvomim v brezhibno delovanje, je Vlado vrgo oko na njega ... je vido kaki fergazer ali dva že kdaj prej od blizu in zaupam v njegove sposobnosti
Še danes mi ni jasno zakaj je cev bila speljana v kabino do voznikovega sedeža na mesto da bi priklopli na fergazer.Ob primernih obratih si z usti naredil vakum in avto je šaltal v tretjo

Taka navodila smo dobili od prejšnjega lastnika, vprašanje kak dolgo bi iskali napako če nam tega ne bi povedal, ker avto ni hoto v tretjo ...
No kasneje je Vlado priklopil zadevo na vakum od fergazerja in zadeva dela precej nad pričakovanji.Lepo šalta med prestavami, z malo gasa prestavi hitreje z več gasa ga spusti v višje obrate.Menjalnik pozna tudi kickdown stikalo(pri polnem gasu šalta nižje) ki pa je žal tekom let tudi bilo ukinjeno .... ampak bomo rešli.
Kar se tiče nastavitve fergazerja ne dvomim v brezhibno delovanje, je Vlado vrgo oko na njega ... je vido kaki fergazer ali dva že kdaj prej od blizu in zaupam v njegove sposobnosti

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: 69' VW type3 1600tle fastback
LOL, automatski menjalnik - pravi pimp menjalnik, povleči ga da menjam... 

Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!



Re: 69' VW type3 1600tle fastback
Res zanimivo, kaj vse smo pripravljeni nardit da te nase drvarnice pokažejo dovolj volje da se premikajo po cesti 

O Anja .. o tebi se mi sanja.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 69' VW type3 1600tle fastback
Če bi moral to delat za vsako prestavo bi lahko že o "blokadi" motorja govoril...me prov zanima kateri tat bi to pogruntal 


Re: 69' VW type3 1600tle fastback
Čeprav se nič ne piše se vseeno dogaja. Pač poletje ni čas za viset pred računalnikom, pride zima tak, da brez panike.
Situacija je nanesla da je tiptri dočakal selitev iz coxove garaže v mojo kjer bo prezimoval in počakal da ga začnemo delat. Ker je pa on po poklicu avto ga do novega placa nismo vlekli ampak smo mu kupli preizkušnje pa se naj sam znajde

(Vem vs eje zrcalno samo tako pač je
)
In že počiva on v dobri družbi:

Po kratkem premoru sem si na lepo sončno popoldne sposodil ta stroj.
Res uživam, ko grem v petek iz šihta z 11tonami železa iz katerega teče vsaj 5 različnih tekočin.

Misija je bila preprosta in jasna. Ker so tip3-ji z avtomatskim menjalnikom redki, rabimo mi 2 komada.Rečeno storjeno. Našli smo tega reveža, ki so mu gobec razbili leta 70 pri rosnih 27000 kilometrih

Predno smo ga pa dobili ven se je blo pa potrebno malo igrat sokoban z ostalimi vozili na tem dvorišču. Mercedejaši zatisnite si oči-->

ne resno mislim



Dejansko nismo nardili škode ker so bili ti avto res tako zelo pregniti, da niso bili več uporabni za nič druga kot za skanijo

Nato je bil na vrsti tip3


Še malo...

In že je doma:

Njegova zgodba je žalostna, kupljen je bil leta 68, nov nato precej vožen, z njim je župnik, prvi lastnik nardil 27000 km v dobrih dveh letih. Po njegovi smrti je avto prišel v roke novega lastnika, ki ga pa ni uspel niti registrirat. Tako avto od leta 70 stoji in čaka. Vmes je bil iz ljubljane prepeljan v Maribor na to dvorišče. Pred kakšnima dvema letoma sme slišal laufat ta mototr in zadeva je res tekla brezšumno. Tako sem takoj vedel, da je to srce ki ga rabimo za Coxovega tip 3-ja. Plan je preložit komplet mehaniko, se pravi motor inmenjalnik, čeprav Coxov šalta brez cuzanja, ma ta celo Kick-Down stikalo. Ostalo gre vstran saj je poškodovan nepopravljivo. Tak da če se je kdo zagledal v kaki kos lahko napiše na pm
Situacija je nanesla da je tiptri dočakal selitev iz coxove garaže v mojo kjer bo prezimoval in počakal da ga začnemo delat. Ker je pa on po poklicu avto ga do novega placa nismo vlekli ampak smo mu kupli preizkušnje pa se naj sam znajde


(Vem vs eje zrcalno samo tako pač je

In že počiva on v dobri družbi:

Po kratkem premoru sem si na lepo sončno popoldne sposodil ta stroj.
Res uživam, ko grem v petek iz šihta z 11tonami železa iz katerega teče vsaj 5 različnih tekočin.


Misija je bila preprosta in jasna. Ker so tip3-ji z avtomatskim menjalnikom redki, rabimo mi 2 komada.Rečeno storjeno. Našli smo tega reveža, ki so mu gobec razbili leta 70 pri rosnih 27000 kilometrih

Predno smo ga pa dobili ven se je blo pa potrebno malo igrat sokoban z ostalimi vozili na tem dvorišču. Mercedejaši zatisnite si oči-->

ne resno mislim



Dejansko nismo nardili škode ker so bili ti avto res tako zelo pregniti, da niso bili več uporabni za nič druga kot za skanijo

Nato je bil na vrsti tip3


Še malo...

In že je doma:

Njegova zgodba je žalostna, kupljen je bil leta 68, nov nato precej vožen, z njim je župnik, prvi lastnik nardil 27000 km v dobrih dveh letih. Po njegovi smrti je avto prišel v roke novega lastnika, ki ga pa ni uspel niti registrirat. Tako avto od leta 70 stoji in čaka. Vmes je bil iz ljubljane prepeljan v Maribor na to dvorišče. Pred kakšnima dvema letoma sme slišal laufat ta mototr in zadeva je res tekla brezšumno. Tako sem takoj vedel, da je to srce ki ga rabimo za Coxovega tip 3-ja. Plan je preložit komplet mehaniko, se pravi motor inmenjalnik, čeprav Coxov šalta brez cuzanja, ma ta celo Kick-Down stikalo. Ostalo gre vstran saj je poškodovan nepopravljivo. Tak da če se je kdo zagledal v kaki kos lahko napiše na pm

