Pa naj predstavim še mojo drvarnico ...
Nekak tak je zadeva čakala od sredine devedesetih ...


Hitro je bilo jasno da KUPIM!!!!

Nato smo ga malo oprali ...

Nardili nove zavore ... cilindri,cevi, pakne in ostala krama ...

In seveda po starem našem pravilu ... "če ne drgne ob blatnike je itak previsoko" spustili na primerno višino(seveda je dobil tudi primerne gume ... 165/nekajnizkega/15spredaj in 195/nekajvisokega/15 zadaj)..


Nekak tak ...



Zadaj pride še nižje ampak še ni prišlo do izvedbe
Naše malo vw kraljestvo ....

Ko smo rešli še nekaj težav z menjalnikom,glavnim zavornim cilindrom in podobnimi drobnarijami je dobil preizkušnje ..



In tukaj se je zgodba zaradi drastičnih življenskih odločitev tudi končala, avto sem iz delavnice preselil v domačo garažo in od takrat(bo že več kot 2 leti

Pa naj še namenim par besed o vozilu ..
V avtu je 1600kubični motor, zelo sorodn hroščevemu in polek tega praktišno vsa možna oprema, ki si jo lahko dobil od vw-ja.Kar pomeni šibedah,avtomatski menjalnik,sredinski naslon za roko,športni sedeži, webasto, avtomatska regulacija temperature v kabini in pa popouti, ki so meni en najljubših detajlov na vozilu ... zadeva nima pantov ampak se kopletno steklo zvije da omogoči odpiranje ...
