http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic.php?t=11682
zadeva je funkcionirala 100.000 km b.p., da ne govorimo o zlorabah in parih odprtih loncih zarad streljanja

Tine tedva sta enostopenjska in poraba pri teh ne sme biti na prvem mestu. Dvogrlni dvostopenjski je pa ok za porabo in motorju pusti dihati pri višjih vrtljajih...Tine wrote:Jaz mam enga dvojnega DRLA 36 in enga DRLA 40, če se ti lubi tjunat in modificirat
Če te bo kaj nostalgija dajala ti ga lahko takoj prodamcroma_man wrote:jst sm borih 8 let nazaj tole vozil...
http://www.renault-klub.si/forum/viewtopic.php?t=11682
zadeva je funkcionirala 100.000 km b.p., da ne govorimo o zlorabah in parih odprtih loncih zarad streljanja
W123DJG wrote:Hehe, slike ja... bom se potrudil biti čim bolj ažuren. Bom jutri poslikal...![]()
Glede uplinjača je tako, da štandgas laufa izjemno lepo, nizki obrati, gladko... Ko daš pa gas, se druga loputa ne odpre (vakum bi jo moral odpret), tako da trenutno je "okrnjena" konjenica.Ampak zaenkrat bo tako ostalo, da bo prvih 1000km malo bolj nežnih.
Drugače pa... ima kdo kakšne močnejše fedre za spredaj, da gre avto nazaj na prvotno višino? Baje se dajejo notri od mercedesa... kateri model?
Hvaladennis18 wrote: W123
Mislim da je ena fedra okrog 30-40€ in iz te fedre si naredis 2 fedri za kadett-a, pa se kulturno visino bo imelDJG wrote:Hvaladennis18 wrote: W123-Ima kdo par za prodati?