-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 04 Feb 2015, 09:10
Anzee wrote:Zakaj pa rabis nove sraufe? Imas isti problem kot jaz, da se ti odvijajo in jih ne mors zategnt?
Bi ti dal kaksnega, samo imam samo s sesutimi navoji...
Matice sem pa enkrat nasel na edelschmiede..
http://www.edelschmiede.com/shop/opel-c ... rn-spezial
take kao racing, ki se ne odvijejo

Zjebana sta dva in ju ne gre zategnit. Matici pa pravtako. :)Ti sraufi pa niso isti v 4cil cihih al kako?

hvala za link.
-
Anzee
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
-
Contact:
Post
by Anzee » 04 Feb 2015, 15:32
Ne, pomoje so enaki za 4 ali 6cyl motorje. Mah jz sm ze parkrat zivce zgubu zarad teh stojnih vijakov, pa sm mislu da sem edini k ma te tezave...
-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 11 Feb 2015, 21:34
Ima kdo slučajno dva stojna šraufa, ki sta še v redu za prodat? Ali pa vsaj celo glavo, nekega CIH motorja?

-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 12 Feb 2015, 19:55
Ceu motor ti dam za staro železo pa ga nočeš, pridi iskat, ti bo še marsikaj prišlo prav

-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 02 Mar 2015, 15:26
-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 02 Mar 2015, 18:53
Sem že malo pozabil kakšna krača je CIH šestak...

-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 05 Mar 2015, 23:19
Ker sma s kolegom zadnjič probavala mašino, sma se še odločla dol vrečt vse kar je ostalo na karoseriji (vrata, kuferam...), dol je pa še šel most, aksa bo pa mogla na voziček počakat

Sedaj pa sem pred vprašanjem al bi dal avto peskat, al ga dol ščistim sam...

-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 06 Mar 2015, 00:13
kakšne mehke katranske zaščite je ipak treba pred peskanjem na roko dal dot,ker naj bi peskarji imeli zežave za tisto dol snet ..oz nima pesek takega udarnega efekta in gre to verjetno bolj počasi
Potem pa itak vidiš kaj je spodaj - je pa res da ti potem pesek počisti vse skupaj,ker vse spucat na roko v nulo je malo jeba.
Za premislit je

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 06 Mar 2015, 08:17
Sej jaz sem mislil čiščenje ko bo avto brez "bodenschutza"

-
Lanny
- Posts: 3
- Joined: 07 Mar 2015, 03:52
- Avtomobil: Fiat KLUMPO
Post
by Lanny » 07 Mar 2015, 03:54
gustÄk