Lancia Beta Spyder

User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: LANCIA BETA SPYDER

Post by L4UK0 » 02 Nov 2014, 14:04

Hm, z tesnili sem imel jaz podoben problem, pa sem ga delno rešil z kladivom (na mrtvo nabil tesnilo na rob) + delno se je rešilo s časom... :P
Image
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: Lancia Beta Spyder

Post by TOMZY » 02 Nov 2014, 21:07

Tesnila sem dobro nabil gor. Tudi dimenzija profila in fi gume je identičen. Edina razlika je da je guma skoraj 100% bolj trda in za 50% debelejša - zunanji del je popolnoma enak. da zaprem vrata moram zelo močno zaloputnit vrata, da me kar stisne v želodcu. Jutri grem kupit nova tesnila. Stara - nova tesnila imajo takšno dimenzijo. Ali mislite da bi na obstoječih tesnilih naredil par luknjic, da gre lažje zrak ven, ko zaprete vrata.
Profil za vrata(1).jpg
Jutri grem pa kupit ta model.
PROFIL-A2545(1).jpg
PROFIL-A2545(1).jpg (8.85 KiB) Viewed 7223 times
LP Tomzy
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Beta Spyder

Post by grega983 » 03 Nov 2014, 14:55

Pusti en čas zaprta vrata. Se bodo tesnila sčasoma vsedla. Šele tedaj bo smiselno loviti lufte okoli vrat
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: Lancia Beta Spyder

Post by TOMZY » 14 Nov 2014, 00:04

Tudi ta teden sem imel akcijo. Najprej sem se zaj...al za desno ključavnico. Ko sem odklepal in zaklepal se mi je notranja osovina vrtela v prazno in sem porabil 2 uri da sem pogruntal da mi manjka štift v dolžini 6mm in premera 1,5mm. To sem uredil.
2014_ OKTOBER LANCIA1.jpg
Potem sem se pa 4 ure j...l z napeljavo mehanizma za zaklep haube. Na sliki so stare zajle. Zajle in zunanji oplet sem dal narediti na novo.Največ težav mi je povzročala napeljava zajel v notranjost kabine. Ta model Bete ima dve ročice za odpiranje haube. Na voznikovi strani odpira oba mehanizma. Drugo ročico pa imam na sovoznikovi strani in naj bi bila kot varnostna, da v primeru če ne deluje na voznikovi strani, lahko odprem en mehanizem in nato skozi polodprto haubo ročno odprem drugi mehanizem. Ko sem kupil Beto mi ni bilo jasno zakaj so stranice haube zakrivljene. :( Ta teden sem ugotovil zakaj. Haubo so nasilo odpirali iz zunanje strani ker niso mogli iz notranje odperti in kasneje so zasilno popravili mehanizem - hauba pa je ostala na bočnih delih zakrivljena.
2014_ NOVEMBER LANCIA1 003.jpg
Imam pa drugo težavo. Po enem letu obnove, smo izgubili speskan nosilec za akumulator. :( Ali mi lahko kdo svetuje kako bi se dalo improvizirat oziroma, če kdo zasledi na EBAY-u naj mi prosim javi, da se dokopljem do tega dela. Že celi teden visim na netu in sem našel samo iz USA (predrago za tisti del pleha- zato iščem bližje) v evropi pa nisem našel (izgleda da ne znam pravilno imenovati te zadeve Italijansko ali Nemško).
NOSILEC1.jpg
NOSILEC1.jpg (6.33 KiB) Viewed 7104 times
Hvala za pomoč in lahko noč. ;)
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lancia Beta Spyder

Post by pero27 » 14 Nov 2014, 02:38

kaj pa če bi dal v prtljažnik akumolator?
bo dosti lepše zgledalo pod pokrovom motorja, je pa res, da je kontraproduktivno, ker imaš prednji pogon...
pa glih edini avto na forumu skoraj z prednjim pogonom in ti greš nosilc akumolatorja zgubit :roll:
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Beta Spyder

Post by grega983 » 14 Nov 2014, 14:20

Na uč bi rekel da je nosilec akumulatorja na delti I enak.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: Lancia Beta Spyder

Post by TOMZY » 26 Jan 2015, 22:30

Pozdravljeni po dolgem času. Prtlažnik sem že oblekel v originalno gumo - boki in poden - Zagato
SAM_0154.JPG
Mašina je že notri in prejšnji teden smo prvič obrnili ključ, da je zadihala z polnimi pljuči.
2015 JANUAR 001.jpg
Konstantno se kaj najde da se mi po 1 letu odkar je bila razstavljena ne ujema. Elektrika je napeljana in v 95% delujoča.
2015 JANUAR LANCIA 006.jpg

Največ težav mi trnutno povzročajo obvolanske ročice. Imam dvoje različne in jih ne morem sparit skupaj da bi dobil vsaj ene delujoče. Potrebno bo dobiti kakšne od Delte 1. Drugače pa fantje z predlogi na dan kako urediti to težavo. :evil: . Armatura je tudi sestavljena 95%. Novi števec mi ni delal (obrati) tako da sem montiral starega nazaj. Imam pa eno vprašanje: ko vklopim vse štiri utripalke je hitrost utripanja in zvok releja tako kot mora biti. Ko pa vklopim žmigavec za na levo ali desno stran mi pa žmigavci utripajo 50% hitreje, čeprav mi utripajo spredaj in zadaj. Sedaj sem se spomnil da na bočnem blatniku pa nisem preveril če delajo.
2015 JANUAR LANCIA 008.jpg
Maska je že tudi gor in ta teden še sprednja šipa. Težavo imam še z frgazerjem - vakumski štand-gas. Ali kdo pozna kakšnega kvalitetnega serviserja frgazerjev v Ljubljani? Prvo pa moram rešiti to težavo z obvolanskimi ročkami, da lahko vsaj volan nataknemo gor.

LP Tomzy
Attachments
2015 JANUAR LANCIA 001.jpg
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Beta Spyder

Post by grega983 » 26 Jan 2015, 23:19

Obvolanske rocice je jeba dobit originale. Ker so tako slabe da so ali polomljene ali pa skurjene. Stikalo za luci ponavadi skuri kar ima za posledico, da najmanj luci ne delajo, v hujsih primerih pa se kaj zakuri. Tako da dobri originali imajo zlatarske vrednost, se pa na ebayu dobi nove ponaredke. Ampak tudi za bolane denarje glede na kvaliteto.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Beta Spyder

Post by DS71 » 27 Jan 2015, 00:51

super napredek .. zgleda pa, da ima vsaka znamka neke svoje hibe,katere potem zlatarji pridno vnovčijo :lol:

Stisni še malo in ko jo končaš boš imel prehud avto ..in dosti užitkov ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: Lancia Beta Spyder

Post by TOMZY » 27 Jan 2015, 13:11

DS71 hvala za pohvale. Ampak pri meni je tako, da bolj ko delam na avtu in bolj gledam avto, vidim 1000000000 napak. Pri tvoji ameriški lepotici bo pa bil vsak del avta obdelan in bo lepši in boljši kot iz tovarne. ;) Trenutno sem prišel na: nabavna cena avta v Padovi x4 stroški. Kje se bo to ustavilo pa še ne vem in upam da bo z mašino vse OK.
LP Tomzy
Post Reply