Ok. Začelo se je pred nekje 11 leti. Da nebo otrok cele dneve pred računalnikom, in da se kej nauči, se mu kupi star avto.pero wrote:OOOOOO Titko, pa kje si bil do zdaj..
Daj še kako sliko od prejšnjih vozov, matkinga, itd.
Lahko tud kakšno od unga k si ga posodu...
V familji smo bili vedno na VWjih (do takrat T1, T2, 1303 hrošč in B3 passat), tako da sem hotel nekaj wolfsburžkega. V oči mi je padel Corrado (pustmo, da so in Corradoti in Sciroccoti bili delani v Osnabrücku), samo so bili ali pregrešno dragi, ali pa 6x na streho obrnjeni. Čisto ponesreči se je našel en Scirocco mk2 lepo ohranjen (ravno prav za naučit se malo vijačiti), z zmernim motorjem, za ne pretirane denarje. Bila je ljubezen na prvi pogled.
Bil je 1986 letnik Scirocco Scala z 95 konjskim 1.8, KE-jetronic (ki nikoli ni pravilno delal) motorjem. Zelo kmalu so se našle ene oldschool feltne in ratalo je tole:



Res ne vem kako sem se lohka vozil okoli s toliko visokim avtom. Zgleda nevarno

Družinski passat 1.6 je šel od bajte, da se je nabavilo tole luknjo za denar:

Passat G60 syncro. Digifant nikoli ni nekaj pravilno delal, tak da je bila poraba nekje pri 13l za normalno uporabo. Je bil pa zabaven pozimi.
Ker eden ni nobeden se je ponesreči našel en rdeč 82 letnik z 1.5 fergazer motorjem "za dele" (ta izgovor je bil večkrat uporabljen):

Ne dolgo za tem se je pa zgodilo tole:








Kaj in kako pustmo. Me je izučilo (razen kake praskice in malenkost zvitega gležna ni bilo nobenemu nič. Sploh ne nepremičnemu kontejnerju katerega je avto srečal). Škoda še vedno.
Z malo poliranja je ta rdeč ratal daily. Pa kljub pošastnimi 70 konji od 1.5 motorja in original 20+ let starimi amortizerji je bil še vedno zabaven avtoček.

Takrat nekje se je izkazalo, da je passat preveč rjav za obdržat, tako da je šel v dele, se pravi se mama ni imela s čem več okoli vozit (pametna ženska ni hotla vozit phase 1 espaca, katerega je oče imel za potujočo delavnico takrat


1.6 se je izkazal za neuporaben motor in ga je zamenjal 1.8 k-jet od GTIja (glej spodaj). Z menjalnikom je bilo tudi zabavno. Originalni je zaribal. Enega sem dobil, pa je bil znotraj še bolj zgrižen kot naš, tretji je bil pa ql. Takrat se je še zamenjalo ležaje na diferencialu, tak da zdej bo mir za nekaj cajta:






No tisto leto sem se z ta rdečmu odpravljal domu od kolegove bajte in ko sem zavil iz dvorišča je nekaj naredilo "pok" in avto je zadaj šel za neke 10cm dol. Ne ni dedek mraz zmontiral gewind, ko nisem gledal, ampak je rja, katera je nosila zadaj premo, rekla da se ne gre več. Domu sem prišel pošrek (kot rak) in začelo se je novo iskanje.
Kot naročeno se je po kakšnih 2 mesecih prodajala malenkost redkost. 1984 GTX s 112hp 1.8 k-jet mašino. Posebnost kombinacije letnika in modela je bil kamei X1 bodykit. Seveda sem to hotel imet neglede na to v kakem stanju je bilo:


Ena grupna (t3 je bil od fotra):

GTXa se je eno leto vozilo tak kot je bil, potem se je pa pričel projekt vgradnje G60 motorja iz passata. Za vmesni cajt se je pa domu privlekel še en "za dele". 1982 GTI s 112 hp 1.8 mašino:

Avto je tak stal bohve kolk cajta. Optimistično se je vzelo sabo kompresor, kantico bencina in akumolator. Optimizem se je izplačal, ker je avto prišel domov pod lastnim pogonom (sicer samo s 3 in 5 prestavo, sam detajli. Avto se je spucalo, popravilo žmigovec in šlo na tehničnega. Tako se je avto potem 1 leto okoli vozil brez dotikanja česar koli (sram me je priznat, samo še olje je bilo tolk lepo notri, da mi ga je bilo škoda menjat

Fast forward 1 leto. V GTXa se je dal notri G60 motor in po enem leto pogruntavanja Digifant elektronike mi je celo ratalo porabo spravit pod 10l


GTI karoserija je v zanimivo super stanju glede na zunanji izgled. Avto se je čisto stripal in zastavil se je plan, kateri se je že parkrat vmes spremenil. Prvotni plan je bil 2.0 blok s povišano kompresijo, portano 1.8 glavo, K jetronic, porihtat notranjost... uredu dailya narest. Potem je prišla ideja o 2.0 bloku in K14 turbini na K-jet vbrizgu. Potem se je pa našel kombi, tak da je trenuten plan 2.0 blok (AAD), stackana kovinska dihtunga glave, 1.8 portana glava, digifiz vbrizg (Raje bi MS, samo to košta, digi 1 mam pa že doma od G60ke), K24 turbina, stripana notranjost... igračka z nekje 200 konji in 900kg. Projekt zdaj že ene 3 leta stoji:





Ta rdeč je enkrat vmes šel na dinos:

Ta bel je pa trenutno na operacijski mizi. Potekajo (oziroma gredo proti koncu) kleparske in ličarske korekcije. Trenutno se gladi barvo zaradi nesposobnega ličarja (mene). Kmalu pa pride obnova felten in dodelava podvozja. Bo pa fajn po nekje 3 letih bit nazaj v osebnem avtu
