Kaj pa glede kompresorja?
Kakšen je optimalen pretok na minuto in koliko barov mora imeti? Je slučajno problem prostornina samega kompresorja? Razmišljam o nakupu Einhellovega kompresorja z 400l pretoka (sicer sesalnega), tako da ne vem kakšen je efektiven, 8 barov drucka, pa 50l posode. Bo ok?
Drugače pa bi jaz v vsakem primeru, karkoli se peska uporabil nekaj kar ne vleče vlage in ne rjavi.. kakršnokoli mleto barvno kovino, ki ne podleže preveč oksidaciji. Kaj je najprimernejše?
Sam se nameravam začet ukvarjat z peskanjem.. najprej bom speskal most in akso, da vidim kako pa kaj, potem pa sem bom lotil mojega Rekorda D Coupe.
Peskanje karoserije


-
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Re: Peskanje karoserije
Al se celo splača vzet kak hidrofor zraven oziroma posodo, ki jo bo kompresor napolnil, da ne laufa nonstop, pa se s tistim zrakom potem peska, potem pa jo kompresor spet napolni, ko tlak pade pod neko raven? 


Re: Peskanje karoserije
poraba zraka pri peskanju je ogromna.
smo že skuril kak kompresor zarad tega..
smo že skuril kak kompresor zarad tega..

Re: Peskanje karoserije
do zdej so še vsi majstri za peskat imel dizel kompresor, ki se uporablja na gradbiščih... sam sem nekaj poskušal s kolegovim peskalcem in 100L kompresorjem in je nekaj šlo, sam ni to to...


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Peskanje karoserije
Na 2. in 3. strani je tekla debata o tem 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
