Avti niso za vozit, so za šraufat.
En od največjih problemov T3k so menjalniki. Ne da bi bili prekrhki, samo so pa kratki. 100 se peljat pri 3600 obratih v 5ti ni ravno fun. Ko je avtu potekla registracija za lansko leto je šel pred garažo in se je pričel projekt 2000 obratov v 6 prestavi pri 130.
Angleži so poštudirali, da audijevi FWD menjalniki delajo obrnjeni na glavo v riti naših kobijev, pa niti ni tako zakomplicirana montaža. Ta tadrug del mi ni bil ql, tak da sem si jo sam zakompliciral in našel 6 prestavni 01E menjalnik od A4ke 2.5 TDI (koda FRG) in se odločil, da bo motor nagnjen 15° (kot v golfu) namesto 50° (kot v kombiju - ker mi je malo dopizdilo clockat turbino vsakič ko motor zaribam). Pa če se že to dela, se je najdlo še en (malo lepše ohranjen in vzdrževan) 1.9 TD iz golfa. Trenuten spec motorja: governor mod, doma zbrušen boost pin, 64mm downpipe (lonec je treba zamenjat), doma narejen boost controller @ 1.2 bar (intercooler je v planu). Ugibam da se trenutno giblje okoli 90 konjev, plan je vsaj na 2x original 1.7 konje pridet.
Adapter plata
Motor nr. 4 (z pumpo od 1.9 D in dvema pumpama od TD, ki ju je bilo treba skupi kombinirat):
Nosilci vsega (kombinacija gumic od passata, golfa 2, kombija, sciroccota pa najverjetneje še kej):
Če je že turbo, naj vsaj zadiha. 64mm cev za downpipe vs original cevi:
Adapter iz Audi 130mm driveflangov na vw 108mm:
Original vzvodi za šifter bi bili neuporabni, tudi če bi imel kako željo jih uporabit (tovarniška natančnost je, da se četrto najde nekje med voznikovim in sovoznikovim kolenom). Nič, je bilo treba na zajle narest vse. Pa ker sem se vedno slinil vw motorsport šifterjem je ratalo tole:

[Youtube]
http://youtu.be/SqVTdJjSJDk[/Youtube]
[Youtube]
http://youtu.be/2vuKA0x10Io[/Youtube]
Še malo olepšave:
Ob enem se je še cel avto poizoliralo in malo stapeciralo
To je pa to (zaenkrat)
Corny by
Tit Bonač, on Flickr