MB W123 280CE... part II new car

Re: MB W123 230CE
Hja no motor je res 4cyl, ima pa to tudi svoje prednosti. Ta avto je pa itak cruiser, tako da moč motorja ni bila nek ključni podatek pri iskanju avta.
Danes ga zapeljem na homologacijo, in upam da ga čim prej spravim na SLO papirje.
Danes ga zapeljem na homologacijo, in upam da ga čim prej spravim na SLO papirje.

Re: MB W123 230CE
Še klele pohvalim. Lep lep. Oglasi se kaj gremo na kofe pa še malo mi ga lahko razkažeš 

Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: MB W123 230CE



matr je fukiš



Re: MB W123 230CE
Da se tudi tukaj malo oglasim...
Avto je sedaj že kar lep čas registriran. Uvoz je šel brez večjih zapletov, edino na DURS-u se je malo zavleklo. Uredil sem tudi SLO certifikat, homologacijo itd..
Na avtu se je tudi nekaj delalo.
Zamenjano je bilo olje v motorju+filter, filter zraka, olja v menjalniku in diff-u, svečke... Zapletlo se je pri menjavi benz filtra, kjer je bilo potrebno zamenjati še cevi bencina. Usput je pa še pumpa odpovedala poslušnost, tako da je sedaj tudi ta nova.
Zamenjal tesnila prednjih stekel in zmontiral še desno vzvratno ogledalo.
Odkar sem kupil avto sem imel luft v glavi volana, ki ga nisem mogel odpravit z zategovanjem glave, sem nabavil drugo rabljeno, ki je potem romala na obnovo. Ravnokar sem jo zmontiral in sedaj se avto pelje kot se za zvezdo spodobi.
Čaka me še menjava zavornih cevk in zavorne tekočine ter antifriza, potem pa lahko rečem da se lahko začnem ukvarjat z videzom. Navohal sem 15" barock felge, na ebay-u pa sem zamerkal usnjeno notranjost v modri barvi in še mnoge druge gluposti.
Na autocommercu imam naročeno novo kontaktno ključavnico, ker moja šteka, hočem pa imeti isti ključ za odklep in vžig. Imam občutek da bova s prodajalcem na AC hitro ratala bestiča
Nabavil sem si pa tudi nekaj literature, ker MB-jev ne poznam baš neki...
Mogoče še kaka slika:






Avto je sedaj že kar lep čas registriran. Uvoz je šel brez večjih zapletov, edino na DURS-u se je malo zavleklo. Uredil sem tudi SLO certifikat, homologacijo itd..
Na avtu se je tudi nekaj delalo.
Zamenjano je bilo olje v motorju+filter, filter zraka, olja v menjalniku in diff-u, svečke... Zapletlo se je pri menjavi benz filtra, kjer je bilo potrebno zamenjati še cevi bencina. Usput je pa še pumpa odpovedala poslušnost, tako da je sedaj tudi ta nova.
Zamenjal tesnila prednjih stekel in zmontiral še desno vzvratno ogledalo.
Odkar sem kupil avto sem imel luft v glavi volana, ki ga nisem mogel odpravit z zategovanjem glave, sem nabavil drugo rabljeno, ki je potem romala na obnovo. Ravnokar sem jo zmontiral in sedaj se avto pelje kot se za zvezdo spodobi.
Čaka me še menjava zavornih cevk in zavorne tekočine ter antifriza, potem pa lahko rečem da se lahko začnem ukvarjat z videzom. Navohal sem 15" barock felge, na ebay-u pa sem zamerkal usnjeno notranjost v modri barvi in še mnoge druge gluposti.
Na autocommercu imam naročeno novo kontaktno ključavnico, ker moja šteka, hočem pa imeti isti ključ za odklep in vžig. Imam občutek da bova s prodajalcem na AC hitro ratala bestiča


Nabavil sem si pa tudi nekaj literature, ker MB-jev ne poznam baš neki...
Mogoče še kaka slika:







- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: MB W123 230CE
fukiš
Dej...bodi mona pa uzami pri RS felgen Barock srca ..pol pa še ene 16 RS kotle najdi in si zmagal


Dej...bodi mona pa uzami pri RS felgen Barock srca ..pol pa še ene 16 RS kotle najdi in si zmagal


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: MB W123 230CE
nekaj v tem stilu
http://www.benzworld.org/forums/w123-e- ... ls-36.html


-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: MB W123 230CE
Dej malo šmirastih detajlov noooooooo...... NE moreš sam politure slikat 
Dirty details:

Tole je cev, ki je povzročila največ veselja, ko je zaradi dotrajanosti začela puščat! Dovodna cev iz tanka. Rezultat je bilo nepopisno veselje celotne trojice udeležencev pri pretakanju 40l bencina. Projekt je trajalo skoraj teden dni in je vseboval vse prvine sreče:
-bencin v oko
-bencin v nos
-sončna očala v bencin!
Končni rezultat z zamenjanimi vsemi cevkami bencina, novo bencinsko črpalko in novim filtrom bencina. Jaaaa Hans zehr fukisch!


Dirty details:

Tole je cev, ki je povzročila največ veselja, ko je zaradi dotrajanosti začela puščat! Dovodna cev iz tanka. Rezultat je bilo nepopisno veselje celotne trojice udeležencev pri pretakanju 40l bencina. Projekt je trajalo skoraj teden dni in je vseboval vse prvine sreče:
-bencin v oko
-bencin v nos
-sončna očala v bencin!
Končni rezultat z zamenjanimi vsemi cevkami bencina, novo bencinsko črpalko in novim filtrom bencina. Jaaaa Hans zehr fukisch!



Re: MB W123 230CE
Danes viden v živo. Izredno lepo ohranjen.
Ko bo več časa gremo en krog
.
Ko bo več časa gremo en krog

Get low, no matter how

Re: MB W123 230CE
Malo update-a v tej temi.
Kot že rečeno sem zamenjal vložek ključavnice, tako da se sedaj ključ ne zatika več. Na AC so pa moram reč malo čudni. Iz 70€ za vložek + 2 ključa je ratalo 100€ samo za vložek brez ključev?!?
Potem pa glava volana 2nd part... "Obnovljena" glava se je ponovno razluftala po nekih 500km, ponovno demontaža, reklamacija in montaža. Upam da sedaj zdrži dlje časa. Sem se pa zverziral in jo mam dol/gor v manj kot pol ure

Še ena izmed zadnjih stvari, ki mi je ostala, da bo avto tehnično v piko je menjava zavornih cevi, stare so že precej boge. ATE seveda...

No in iskat sem šel še tole:


Barock 15", precej redka zadeva. 7x15 et23. So že na ravnanju, sledi peskanje in barvanje. Zaenkrat dam to gor, v prihodnosti pa mogoče tudi kak 3pcs Barock.
Kot že rečeno sem zamenjal vložek ključavnice, tako da se sedaj ključ ne zatika več. Na AC so pa moram reč malo čudni. Iz 70€ za vložek + 2 ključa je ratalo 100€ samo za vložek brez ključev?!?
Potem pa glava volana 2nd part... "Obnovljena" glava se je ponovno razluftala po nekih 500km, ponovno demontaža, reklamacija in montaža. Upam da sedaj zdrži dlje časa. Sem se pa zverziral in jo mam dol/gor v manj kot pol ure


Še ena izmed zadnjih stvari, ki mi je ostala, da bo avto tehnično v piko je menjava zavornih cevi, stare so že precej boge. ATE seveda...

No in iskat sem šel še tole:


Barock 15", precej redka zadeva. 7x15 et23. So že na ravnanju, sledi peskanje in barvanje. Zaenkrat dam to gor, v prihodnosti pa mogoče tudi kak 3pcs Barock.

Re: MB W123 230CE
khm...
sem naredil eno piz...

sem naredil eno piz...

