Zanimivo, na mojem 1.4GTT motorju sem naredil okoli 60.000km s cup modifikacijami, bencinsko šobo 150, večjim IC in napeljavo za dvig tlaka (najprej v R5 z običajnim kotnim ventilom, potem pa v tTwingu s selenoidom), ki je dala + 35-40KM na osnovnih 135KM.
Pa sem se z avtom vozil v običajnem prometu, delal hitre kilometre po AC, ga preganjal po Mobikrogu, Racelandu, Logatcu, gorski dirki na Roglo, SLO in avstrijskih avtoslalomih, pa še kje. tTwingo s tem motorjem je imel pospešek 5,6s do 100km/h in 19,6 s do 200km/h, končno med 199km/h (kratek menjalnik) in 260km/h (najdaljši menjalnik), katero je kar nekajkrat videl. Povprečno je avto z veliko šobo rabil med 9 in 15litri 100 oktanca na 100km.
Na koncu je po petih letih po moji napaki (eksperimenti s tesnili glave z ločenimi bakrenimi obroči) odletel ventil in sesul en valj. Preživeli trije valji, obročki in vse ostalo je bilo pri obdukciji v vrhunskem stanju.
