Zaenkrat bo motor ostal kar original, dokler ne porihtamo ostalih zadev. Mu pa res ne bi škodilo kakšnih 100 konjev več.
Še par slikic:
Prva stvar, ki jo je bilo potrebno zamenjati je bila sklopka...
Opelpaver dvigalo
Potem pa sem mu kupil platišča Smoor style 13" 8j et5. Takole je zgledal po montaži. Ne, nisem pozabil dvigala pod njim.
Sledilo je nižanje. Spredaj je dobil močnejše fedre, ki jih je bilo potrebno ravno prav skrajšati. Centimeter po centimeter. Prostora je dovolj, da tudi kolesa ni treba demontirat.
Zadaj je pa stvar veliko bolj preprosta, saj se med vzmet in akso samo podloži kvader primerne debeline. Toliko kot je kvader visok, toliko gre avto dol. 6,5cm je bilo genau.
Nižje žal ne gre... Zavesice pometajo po tleh.
Seveda pa je dobil tudi trše amortizerje, malo predelan izpuh, ki se ne vleče več po tleh...
... in šusplata, da sta karter in most varna.
To je pa to.
