
Alfa Romeo 33

Re: Alfa Romeo 33
Pozdravljen še tu! Vsaka čast za obnovo. Volan in pa seveda Recaoti so pika na i! 

1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

Re: Alfa Romeo 33
Hvala Damir
Trenutno se na avtu delajo bolj dolgočasne stvari, ki nimajo glih dosti efekta, vzamejo pa ogrooooomno časa in predvsem živcev!
Ena takih zadev je tudi alternator - če nebi bil glih na vrhu motorja ga nebi tako glancal

In ker je pri nas solidne dele za alfo zelo "enostavno" dobiti, se je treba pač malo v tujino ozreti

In pa še ena z naslovom "Alfistično tihožitje"


Trenutno se na avtu delajo bolj dolgočasne stvari, ki nimajo glih dosti efekta, vzamejo pa ogrooooomno časa in predvsem živcev!
Ena takih zadev je tudi alternator - če nebi bil glih na vrhu motorja ga nebi tako glancal


In ker je pri nas solidne dele za alfo zelo "enostavno" dobiti, se je treba pač malo v tujino ozreti


In pa še ena z naslovom "Alfistično tihožitje"



Re: Alfa Romeo 33
Ker imam trenutno precej malo časa (i €€€
), se zadeva trenutno premika bolj počasi... Trenutno je alfica na klocnih, da se obnovi komplet podvozje in na novo naredi izolacija kot se spodobi

Po samo enem strganem vijaku je bil most osvobojen


Vilice že čakajo na barvanje in nove powerflexove puše


Po samo enem strganem vijaku je bil most osvobojen



Vilice že čakajo na barvanje in nove powerflexove puše

Re: Alfa Romeo 33
Po dolgem času se spet oglašam 
Zadnje čase našim alfam bogovi niso naklonjeni... Med vračanjem z morja mi je skoraj 300km od doma počil hladilnik izpušnih plinov na GTjki. Seveda sem opazil, da nekaj ne štima, ker avto več kot 120km/h ni šel in čudno je "smrčal". Po hitrem pregledu sem osumil eno inox cevko, ki je šla nekam v drobovje motorja, si rekel, kurc, nimam kaj in sva šla naprej. Moj moto je, dokler brni in klima dela se ne ustavljam!
Ker se mi ni dalo tega pacati doma, sem zadevo predal pooblaščenemu serviserju, ki mi je naslednji dan sporočil veselo novico - počen hladilnik izpušnih plinov, posledično je raztopilo dobesedno airbox, cevi okoli turbine in še par malenkosti v bližini izpušnega kolektorja... Škode samo materialno gledano blizu 1k €. Ker se je že delalo vse, sem dal zamenjati še olje in filtre ter hladilno tekočino, gibljivo cev na auspuhu in vse gumice auspuha. Pa je šel lep del budžeta za 33ko v maloro...
Foter in mati sta uspela 147 v 3h tednih 3x razbiti... In za vrhunec mi je med poplavami namočilo par delov, ki so bili pripravljeni za 33ko, eni so tudi veselo zrjaveli, npr. zavorni bobni...
Ampak ker se ne dam, sem se vrgel v obnovo podvozja, ker je avto že lep čas v luftu in čaka na moj čas (ki ga res nimam), denar (kaj je to???) in voljo (te pa je zadosti). Ker nimam dvigala, sem se najprej lotil zadnjega dela.

Zadnji most niti ni bil tako rjav, ker je na novem avtu pameten prvi lastnik vrgel gor kar nekaj izolacije

Kaj je vredno več kot diklina, ki ti pomaga pri avtu???
Direkt za oženiti

Most na novo zaščiten

Vilice zaščitene in nove Powerflex puše
Naslednje opravilo bo sneti rezervoar goriva, ker pod njim gredo vse lajtunge zavorne in jih bo potrebno zamenjati
Potem pa še par litrov dinitrola po celem podnu, da bo zadeva res bulletproof proti vremenskim vplivom

Zadnje čase našim alfam bogovi niso naklonjeni... Med vračanjem z morja mi je skoraj 300km od doma počil hladilnik izpušnih plinov na GTjki. Seveda sem opazil, da nekaj ne štima, ker avto več kot 120km/h ni šel in čudno je "smrčal". Po hitrem pregledu sem osumil eno inox cevko, ki je šla nekam v drobovje motorja, si rekel, kurc, nimam kaj in sva šla naprej. Moj moto je, dokler brni in klima dela se ne ustavljam!

Foter in mati sta uspela 147 v 3h tednih 3x razbiti... In za vrhunec mi je med poplavami namočilo par delov, ki so bili pripravljeni za 33ko, eni so tudi veselo zrjaveli, npr. zavorni bobni...
Ampak ker se ne dam, sem se vrgel v obnovo podvozja, ker je avto že lep čas v luftu in čaka na moj čas (ki ga res nimam), denar (kaj je to???) in voljo (te pa je zadosti). Ker nimam dvigala, sem se najprej lotil zadnjega dela.

Zadnji most niti ni bil tako rjav, ker je na novem avtu pameten prvi lastnik vrgel gor kar nekaj izolacije

Kaj je vredno več kot diklina, ki ti pomaga pri avtu???


Most na novo zaščiten

Vilice zaščitene in nove Powerflex puše
Naslednje opravilo bo sneti rezervoar goriva, ker pod njim gredo vse lajtunge zavorne in jih bo potrebno zamenjati

Potem pa še par litrov dinitrola po celem podnu, da bo zadeva res bulletproof proti vremenskim vplivom


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo 33
Pa sem mislil da imajo permanentke drobno premo
Bodi srečen da rihtaš 33.
Zna biti kriza z rezervnimi kosi je pa delta 1 napram 33ki prava vesoljska ladja. Tako v zapletenosti mehanike kot same sestave
Pa po videnem puše na podvozju 33ke niso ravno potrošen material, tako da jih ni potrebno menjati vsakih nekaj 10kkm kot na kaki 156. Jaz osebno bi denar namesto v plastične selene vložil v kaj bolj smiselnega, npr. sinhrone in podobne sitnice. Bo dosti več haska

Bodi srečen da rihtaš 33.
Zna biti kriza z rezervnimi kosi je pa delta 1 napram 33ki prava vesoljska ladja. Tako v zapletenosti mehanike kot same sestave

Pa po videnem puše na podvozju 33ke niso ravno potrošen material, tako da jih ni potrebno menjati vsakih nekaj 10kkm kot na kaki 156. Jaz osebno bi denar namesto v plastične selene vložil v kaj bolj smiselnega, npr. sinhrone in podobne sitnice. Bo dosti več haska

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Alfa Romeo 33
Na moji je bilo do zdaj kar se podvozja tiče še vse tovarniško
v slabih 235k km se ni zamenjal en ležaj, en končnik ali kaka puša
vse je bilo še prvo. Ampak je dotrajalo pač... Jaz vložim zdaj v vse kar je treba. Ni mi za rihtat avto na obroke. Raje zdaj nekaj časa to rihtam, kot pa potem te sitnice sproti rešujem... Ko bo na cesti, se bom samo še vozil in jo nadgrajeval, ne pa popravljal 




Re: Alfa Romeo 33
Sanje vsakega alfistazzzevs87 wrote: Ko bo na cesti, se bom samo še vozil in jo nadgrajeval, ne pa popravljal


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo 33
Kaj ?stony wrote:Sanje vsakega alfistazzzevs87 wrote: Ko bo na cesti, se bom samo še vozil in jo nadgrajeval, ne pa popravljal
Vsaj veš da imaš vozilo

Kje pa je tu veselje da 1x letno olje menjaš, potem je bolje kr nekega japonca brez duše nabavit pa je to to

Zevs, zdaj ko imaš razkopano podvozje razmisli o apdejtanju sprednjih zavor

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Alfa Romeo 33
Fantje, od vseh alf, ki sem jih imel (5 komadov), sem 33ko še najmanj šraufal
tu pa tam si je pa lepo malo umazati roke 
Grega itak, da se bodo zavore apdejtale
in sicer s to zadevo

Na mojo GT so šle 4pot big brembo z greenstuff in 310mm diski, na 33ko pa gredo 284 mm diski in čeljusti z GT
glede na to, da delam cncju si bom naredil ustrezne adapterje podobno kot na GT, da sem upasal brembote.
Aja, fantje, če rabi kdo kaj na laserju za izrezat, naj me samo kontaktira.


Grega itak, da se bodo zavore apdejtale


Na mojo GT so šle 4pot big brembo z greenstuff in 310mm diski, na 33ko pa gredo 284 mm diski in čeljusti z GT

Aja, fantje, če rabi kdo kaj na laserju za izrezat, naj me samo kontaktira.

Re: Alfa Romeo 33
Imaš kakšno oznako na teh brembotih? Sem par dni nazaj kupil nekaj podobnega (Fiat coupe 2.0 20V turbo), si par italjanov deli enake. Pa bo kar mal jeba tole spravit na 280mm diske, ker so narejeni za 305mm in bo šlo na mm. Si jih že obnovil? Koliko pride kit za obnovo (vsa protiprašna tesnila in o-ringi)?
