-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 22 Sep 2014, 21:23
A kdo ve če na moj motor paše karter iz 3.0 24v motorja? Če ne se priporočam za karter od Commodore A ali B.

-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 22 Sep 2014, 21:43
Oziroma od monze ali senatora od 2.5E motorja, ker kolk opažam sta imela commodore a in commodore b karter oziroma oil sump obrnjen nazaj.
-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 22 Sep 2014, 21:53
Zdaj sem ugotovil da je karter od monze enak kot moj..

sepravi je treba pogruntat če slučajno paše karter iz mojega motorja v rekorda..

-
Anzee
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
-
Contact:
Post
by Anzee » 22 Sep 2014, 22:36
Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja...

-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 22 Sep 2014, 22:44
C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....
-
george wheels
- Posts: 177
- Joined: 13 Sep 2014, 16:23
- Avtomobil: jeep
Post
by george wheels » 23 Sep 2014, 07:51
jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?

-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 23 Sep 2014, 10:49
Anzee wrote:Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja...

Problem je, da ne vem kakšen karter je imel Commodore B.. Od Commodore A sem ga videl in je bula nazaj obrnjena, za most (kar je verjetno mogoče uporabit pri meni), vendar je problem z stabilizatorji, ker moj ima enega spredaj in enega za mostom, Commodore A pa je imel stabilizator samo spredaj. Plus če uporabim ta karter, morem zamenjat saugrohr od olpumpe + šipko za olje prestavit.

Commodore C pa je imel isti karter kot je moj.


-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 23 Sep 2014, 10:51
george wheels wrote:jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?
Vse je mogoče. A mi lahko prosim pošlješ kako sliko na ZS?

-
BTTX
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Post
by BTTX » 23 Sep 2014, 10:53
papi wrote:C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....
Sepravi C30ne ima drugačen karter kot C26ne?
