Chapter II
Ob prepisu lastništva je imel avto na števcu 295k km. Po mojem je bil blizu te cifre že leta 1995, ko je bil uvožen v Slovenijo. V prometni je letnica uvoza seveda vpisana kot letnik vozila

V glavnem, s kilometri se nisem obremenjeval, ker pri tem avtu itak niso važni, sem pa v škatli z varovalkami našel nekaj servisnih listkov, iz katerih je razvidno, da je mel avto leta 2000 prevoženih 65k km manj kot leta '97, vrten pa je bil vsaj še enkrat.

Po neki teoriji ma avto celo preko 700k km, sigurno pa jih ima vsaj 400k.
Dobil sem ga na originalnih Styling 32 feltnah, zraven pa še zimski komplet na jeklenkah. Vseh 8 gum je slabih, ena celo kr konkretno bulasta, tko da lahko po swapu pričakujete kakšen video kurjenja gum.

Prejšnji lastniki so v začetku leta obnovil sprednji most, vgrajene so nove roke, končniki in Strongflex puše. Zadnji most me še čaka. Avto so spustili z novimi Vogtland fedri, amortizerji so še ok. Diski in ploščice so tudi še ok, mam pa vseeno filing, da se avto preslabo ustavlja, tko da bom to še raziskal...
Ena prvih stvari, ki sem jih uredil - razen odstranitve M značke z gepeka, ta je takoj letela dol - je bil nakup novega akumulatorja. Seveda šele po tem, ko je zvok verglanja zbudil par prijateljevih sosedov, mi pa smo trenirali štart svojega nastopa v tričlanskem bobu za naslednje olimpijske.

Drugih malenkosti oziroma manjših zadev je kr nekaj, manjkajo letvice na spodnjem robu vrat, plastika pri sprednji desni meglenki, poškodovan je zadnji odbijač, počeno je vetrobransko steklo... Počilo je prejšnjim lastnikom pri menjavi brisalcev, tko da gledano s pozitivne strani, mam nove brisalce.

Preden bo avto nazaj na cesti, bo nujno treba nabavit nove gume. Nekoga je očitno zlo motila antena, zato jo je odstranil. Nastalo luknjo je pokital in pobarval sam Stevie Wonder.

Na sumu ga mam, da je tud pri pokrovu rezervoarja on vrgel debelo plast kita čez pregnit pleh spodaj... Rja je napadla tud ostala klasična mesta - pragovi, kakšna pikica na havbi, rob šibedaha pri tesnilu, dno prtljažnika, pri lučkah za osvetlitev tablic in na sprednjem levem blatniku, ki je bil barvan. Tega bo treba zamenjat, tud pragovi in vrata so kar kritični, ostalo je bolj površinsko.
Notranjost je solidna, samo voznikov sedež je katastrofalen in voznikova vratna tapeta je strgana. Z avtom sem dobil še en komplet zicev, ampak bom upgradeal na športne, ko jih najdem (po pametni ceni). Pri prejšnjem lastniku je avto dobil še športni volan in M prestavno ročico.
Prejšnji lastnik in njegovi prijatelji so tej E34ki namerno je*ali mamico, da bi po žalostnem koncu tega motorja vgradili močnejšega, ampak M50B20 je trd oreh in se ni dal. Še vedno vžge iz prve brez daljšega verglanja in ne pije olja (slednje verjamem na besedo prejšnjemu lastniku, sam še nisem naredil dovolj km, da bi vedel). Posledice zlorab so vseeno vidne - po mojem ima avto trenutno okrog 80KM (R.I.P. 70 lipicancev), s 3. prestavo pa je treba ravnat kot z devico (previdno in počasi), ker je sinhron slab. Motor in menjalnik bom itak zamenjal pred zimo, tko da se nisem obremenjeval s tem. Malo preden sem postal lastnik, sta bila zamenjana diff in kardan. Točnega razmerja ne vem, je pa zdaj prenos mal krajši od tovarniškega. Ampak pri teh konjih se itak ne pozna, ker še vedno ne gre nikamor.

Vgrajen je bil tudi K&N športni filter.
Še slike, za lažjo predstavo...
