
V glavnem, eni štirje na forumu me že poznate, za ostale - moje ime je Gregor in sem iz Savinjske doline, natančneje Grajska vas...
Trenutno si lastim naslednje starčke:
- Kadett C limuzina, 1979 (slike spodaj)
- Kadett C City, 1978 (komaj pred kratkim nabavil z namenom usposobit za daily-ja...)
- VW T3 kamper, 1984 (skupno lastništvo s še dvema mladima popotnikoma

V zadnja dva se v tej temi ne bom spuščal, bomo zanju odprli nove, da bo red!

Sedaj pa k limuzini in sicer vse se je začelo pred sedmimi leti in dvema dnevoma, ko sem ga z vleko šel iskati v neke hribe nad Gorenjem. Zadeva je "koštala" 100eur, vendar v to ceno niso bile vključene razne malenkosti, kot npr. dno pod voznikovimi nogami, ipd.

Ker v tistih časih fotografiranje (še) ni bilo tako popularno sem po arhivu iskal eno "predstavitveno sliko, vendar je nisem našel, zato je tu kolaž, ki nekako predstavi prvotno stanje vozila:

Ena večjih cvetk je bil vsekakor "zaklep" na vratcih za tankanje:

Zadeva je bila precej časa parkirana pred hišo, na dežju, pred tem pa za dodaten bonus uporabljena še za kmečko rally vožnjo po gozdu (sklepano iz valovite oblike odbijačev in zarite zemlje spodaj). Spodaj se lepo vidi, da je avto od obupa že "jokal" rjaste solze:

Sicer nevem zakaj že avgusta, ampak se je že pripravljal na mrzlo zimo, saj je po njem že rasel zaščitni sloj mahu:

Kadett je pač kadett in tudi tale ni bil izjema s svojimi tipičnimi "kritičnimi točkami" kar se tiče pleha... Za primer vzemimo nadstandardno zračenje pri zadnjih kolotekih:

Če se dobo pogleda, se na spodnji sliki vidi dve mali luknji pod šoferjevimi nogami... Ko se je dol potegnilo izolacjo, je pleh ostal kar na izolaciji in nastal je pravi kremenčkov avto


Kot na večini teh zanemarjenih avtomobilov je bil tudi pri tem strop grozno slabo ohranjen:

Žal nekih slik med obnovo nimam, ker zaradi elana nisem nikoli spomnil da bi med delom še kaj poslikal... Tule je recimo končni izdelek, pripravljen na pridobitev certifikata:

Za tem je avto še kakšno leto stal pod nadstreškom, enostavno zato ker zanj ni bilo časa, niti volje zapeljati se na tehničnega... Potem je končno speljal pred petimi leti in se od takrat uporablja nedeljsko, cca 1000km letno, od tega jih cca 900km "pokurim" na izletu s klubom opel Kadett Slovenija

Epilog te "šnelkurs" zgodbe je sedaj po sedmih letih takle:

Slikal: Waxxx
Toliko zaenkrat, ko bo čas, objavim še kakšne slike... do takrat pa fajn se 'mejte!

LpG