
BMW E21 327i (dolomiten reportage)


Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
Konji morjo nekaj jesti!

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
gume in bencin so najmanjši strošek, dokler ostali hudo dražji sklopi delujejo kot morajo.
morm skup zložit mal video materiala, skoz snemam pa nč ne dam za pogledat
morm skup zložit mal video materiala, skoz snemam pa nč ne dam za pogledat


Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
No potem imaš odgovor na dlani. Toe in/out imaš totalno faljen. BTW če imaš na enem robu 2mm in na drugem že v minus (kar se vidi iz slike) je to kar konkretno pobran samo notranji rob. Nova guma ga nima več kot 8mm kar pomeni več kot 25% odstopanje. To nikakor ni enakomerno pobrana guma.

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
Kaj pa špura štima?
Ker podobno je tudi meni raderalo gume, ko je bila špura podrta
Ker podobno je tudi meni raderalo gume, ko je bila špura podrta
Get low, no matter how

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
sporočim drug teden podatke

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
Sej očitno ti denar ni problem in se rad malo pohvališ kako hitro uničiš gume, pa vseeno...
Tole na sliki ni čisto nič drugega, kot nepriemrno (za stil vožnje) nastavljena optika. Na tako lahkem RWD avtu, ki je tako spuščen, imaš preveč naklona. Kar je nad 2°, zelo težko izkoristiš na cesti, pista je druga stvar. Malo zmanjšaj naklon, stek okoli 0° in ti bodo gume zdržale kar nekaj več, predvsem pa, boš imel več gripa, ker optimalno tole pač ni
Edino če ti je toliko do videza, pol je druga stvar, samo glede na to, da boš zadaj zmanjšal naklon, mislim da ti ni.
Zadaj boš naredil samo naklon nastavljiv ali tudi stek? So za E21 (in 02) enake ploščice in vijaki (E39), al je treba imet kakšne druge?
In ne rabiš tega spet vzet kot provokacijo, napisal sem ti mnenje glede tega (ker očitno rad izkoristiš potencial avta) da to še ni to kar se tiče optike.
Tole na sliki ni čisto nič drugega, kot nepriemrno (za stil vožnje) nastavljena optika. Na tako lahkem RWD avtu, ki je tako spuščen, imaš preveč naklona. Kar je nad 2°, zelo težko izkoristiš na cesti, pista je druga stvar. Malo zmanjšaj naklon, stek okoli 0° in ti bodo gume zdržale kar nekaj več, predvsem pa, boš imel več gripa, ker optimalno tole pač ni

Edino če ti je toliko do videza, pol je druga stvar, samo glede na to, da boš zadaj zmanjšal naklon, mislim da ti ni.
Zadaj boš naredil samo naklon nastavljiv ali tudi stek? So za E21 (in 02) enake ploščice in vijaki (E39), al je treba imet kakšne druge?
In ne rabiš tega spet vzet kot provokacijo, napisal sem ti mnenje glede tega (ker očitno rad izkoristiš potencial avta) da to še ni to kar se tiče optike.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
se včasih narobe razumema pol pa pride do pizdarije.
Seveda se mi gre za najboljši grip kljub prevelikim feltnam in cestnim gumam. Lahko bi šel na 15 col kjer bi imel boljšo izbiro R888/RSR...ampak nočem, ker še vedno sem zagovornik form before function, pa kljub temu ga uporabljam za trganje po ovinkih.
Uničevanje ja, če mi zdržijo 4000km mi je to dovolj, (sprednje ali zadnje).
Ploščice so za E30/E21 enake z vijaki od E39, mam pa zadaj camber že popravljen, sam do avta morm še pridit ker sem še na dopustu. Tak da se ta teden pogleda kaj je z optiko.
Nastavljena pa je bla isto kot mi jo je napisal en ki ima E21 z S54 motorjem samo za trackdaye, očitno mi je zarad tega pofrezalo profil.
Seveda se mi gre za najboljši grip kljub prevelikim feltnam in cestnim gumam. Lahko bi šel na 15 col kjer bi imel boljšo izbiro R888/RSR...ampak nočem, ker še vedno sem zagovornik form before function, pa kljub temu ga uporabljam za trganje po ovinkih.
Uničevanje ja, če mi zdržijo 4000km mi je to dovolj, (sprednje ali zadnje).
Ploščice so za E30/E21 enake z vijaki od E39, mam pa zadaj camber že popravljen, sam do avta morm še pridit ker sem še na dopustu. Tak da se ta teden pogleda kaj je z optiko.
Nastavljena pa je bla isto kot mi jo je napisal en ki ima E21 z S54 motorjem samo za trackdaye, očitno mi je zarad tega pofrezalo profil.

Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)
Škoda da niste še za stek nastavljat zrihtali, če je blo že vse podrto, košta itak nč dost več ne. Pa tud če ti šele čez par let prou pride al pa bog ne dej, zviješ kje roko.
Točno tko, cesta in pista nimata nekih skupnih lastnosti, poleg tega pa tudi 2 avta nista enaka, tako da z nasveti tega tip si za cesto ne moreš ne vem kolk pomagat.
Kolk kg ma zdej tale zadeva?
Točno tko, cesta in pista nimata nekih skupnih lastnosti, poleg tega pa tudi 2 avta nista enaka, tako da z nasveti tega tip si za cesto ne moreš ne vem kolk pomagat.
Kolk kg ma zdej tale zadeva?

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (nur fliegen ist schöner)

nedeževno popoldne je blo treba izkoristit, +1 rogla

optika je popravljena, spredaj 2.5 stopinje camberja in stekanje popravljeno, res je blo na levi strani fejst narobe. Zadaj je tin naredil odličen upgrade, ki se nenormalno pozna na gripu odkar je camber popravljen. Menjane so tudi čungalunga fedre za H&R zadaj, čez luknje ni primerjave.
Zdej vem zakaj dobro podvozje stane, slabo pa kupiš.
