Kakšen je postopek ulafavanja avtomatskega menjalnika glede na to da je bil ta izpraznjen do konca.. to pomeni,da je bil demontiran karter in je bil brez karterja več časa+zamenjan filter,demontiran hladilnik in cevi.Torej je sistem prazen in suh. A sedaj nafilam komplet količino olja katera je predvidena za suhi menjalnik in zalaufam ali se to dela postopoma? Ali je potrebno kakšno prezračevanje? Se kontrolira nivo na "mrzlem" ali "toplem" cahnu na palčki..je pomembno na kateri poziciji je šalthebl?
Ne bi lih rad kaj ujebal
A mi lahko kdo z izkušnjami svetuje?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Jaz sem nalil olje prvo v vandler, nato sestavil vse skupaj .... nalil olje do max. vžgal avto..pustil pol minute laufat..ugasnil...preveril nivo ....zamnjkal je kake 0,5l...dolil...spet vžgal .. šel čez vse pozicije P R N D 1 2 3 - N ...v poziciji N in vžganem motorju pogledal nivo .... je bilo potrebno dolit že 0,7l .... spet kontrola v štandgasu .. zgleda ok .. sem se šel peljat .... pa parkrat ponovil vajo vse prestave ... pridem dam pogledam .. dolijem še 1 deci olja .. in to je bilo to .... ko sem seštel količino je bilo točno 1 dc čez normativ
Je bil pa to 4 gang opel vectra B menjlanik .. pa še danes dela
Pozor..to je moja metoda, kako delajo pravi mojstri pa ne vem