
Opel Kadett C 1.0

Re: Opel Kadett C 1.0
Gre tud z zrakoplovom, sam ne za to ceno. Maš na youtubu enga audija s4 (al pa 6), k se baje bol drži k serijski... pa še bolj udoben je. Je pa polno ene elektronke zraven... $$$ 


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1.0
jst sm že 5x hotu zrak kupit za passata, pa sm si zmeri premislu ker vedn gledam low budget robo, tam pa ni nekega veselja pri uporabi. Seveda se dobijo tud bilsteini pa vreče spodobne, pa kompresor vsaj 480 od viairja, pa ventili dobri, pa pa pa pa pa-pa par jurjev gladkih.
ostajam statičar, sicer morm pol avta razrezat da se bom lahk 3 cm nižje vozu, sam ajd...itak ga že pol manjka.
ostajam statičar, sicer morm pol avta razrezat da se bom lahk 3 cm nižje vozu, sam ajd...itak ga že pol manjka.

Re: Opel Kadett C 1.0
Mi lahko se das od Filipa kontakt? Da ga malo povprasam katero robo je vzel...papi wrote:Evo, kontaktiral Filipa z HR.
On je nabavil vse tle
Zadeva je nenormalno poceni, jeah !!!
http://www.airride-system.pl/index.php
Powered by M.K.

Re: Opel Kadett C 1.0
Hvala Dragan.DragonK8663K wrote:Denis lepe kose mas
Sam sej ves, da nizko NI enako hitro
Ti posljem te dneve se LMM in lambdo
Saj ves da jaz za hitro voznjo nisem, raje uzivam v pocasni voznji z lepim vozilom

Zraven tebe pa se bom rade volje odpeljal kaksen krog se v corsi, ko bo koncana

Powered by M.K.

Re: Opel Kadett C 1.0
Ovinkov polagat ne mislim....croma_man wrote:če misliš kej ovinke polagat pol pozabi na zrakoplov.
Avto bo bolj "show" car v smislu pocasne (normalne) voznje...motor ni bil kupljen zaradi dirkanja ampak zaradi izgleda....fergiji tudi...
Tak da bomo vidli kaj se bo iz tega razvilo

Bolj neudoben od crnega kadett-a ze ne more bit

Powered by M.K.

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Kadett C 1.0
Hjao, ne vem, kako sem spregledal to temo.
Tega kadetta sem šel gledati k prvemu lastniku (takrat že star blizu 90) ene 8-10 let nazaj v Dravograd.
Bil je takrat super ohranjen, minus v garaži podrajsan zadnji blatnik (to je tudi bil razlog za prodajo, kot je lastnik sam povedal) in počen pleksi čez števce. Ne bi ga škodilo polirat, rje pa praktino nič.
Prevoženih nekaj manj kot 100k km in v beležki napisana praktično vsaka pot, ki jo je kadarkoli opravil.
Spomnim se zadnjih treh postavk: servis in menjava olja (2 leti nazaj), ena vožnja na bencinsko črpalko, in (čez eno leto) vožnja na tehnični pregled
Lahko bi ga dobil za takratnih 50 k tolarjev, problem je edino bil ker nisem imel prostora za kam ga dat, pa bil sem flat broke, ker sem ravno naredil totalko z ascono...
No, potem imam občutek, da so ga vnuki in ostalo sorodstvo prepričali naj ga ne proda, iz očitnih razlogov. Nato se je vnuk kar pogosto vozil z njim na faks, sem ga velikokrat videl (tudi pozimi
) in se je stanje kar poslabšalo v primerjavi s prej, eprav je bil še vedno ful lep.
Glede na to, da je znana zgodovina avta in je original, se mi ga zdi malce škoda predelovat. Osebno bi se raje lotil tiste rjaste školjke, ki je ni škoda, pa jo oreng spedenal, tega pa pustil.
Po drugi strani pa tudi ni panike, če so modifikacije 'reverzibilne', pa me veseli, da ga ima nekdo ki ga poznamo

Tega kadetta sem šel gledati k prvemu lastniku (takrat že star blizu 90) ene 8-10 let nazaj v Dravograd.
Bil je takrat super ohranjen, minus v garaži podrajsan zadnji blatnik (to je tudi bil razlog za prodajo, kot je lastnik sam povedal) in počen pleksi čez števce. Ne bi ga škodilo polirat, rje pa praktino nič.
Prevoženih nekaj manj kot 100k km in v beležki napisana praktično vsaka pot, ki jo je kadarkoli opravil.
Spomnim se zadnjih treh postavk: servis in menjava olja (2 leti nazaj), ena vožnja na bencinsko črpalko, in (čez eno leto) vožnja na tehnični pregled

Lahko bi ga dobil za takratnih 50 k tolarjev, problem je edino bil ker nisem imel prostora za kam ga dat, pa bil sem flat broke, ker sem ravno naredil totalko z ascono...
No, potem imam občutek, da so ga vnuki in ostalo sorodstvo prepričali naj ga ne proda, iz očitnih razlogov. Nato se je vnuk kar pogosto vozil z njim na faks, sem ga velikokrat videl (tudi pozimi

Glede na to, da je znana zgodovina avta in je original, se mi ga zdi malce škoda predelovat. Osebno bi se raje lotil tiste rjaste školjke, ki je ni škoda, pa jo oreng spedenal, tega pa pustil.
Po drugi strani pa tudi ni panike, če so modifikacije 'reverzibilne', pa me veseli, da ga ima nekdo ki ga poznamo


Re: Opel Kadett C 1.0
Vnuk avta ni unicil pa ceprav se je vozil tudi pozimi, razen tapet, ker je montiral zvocnike. Ves pleh se je komplet prvi, blatnik pa tak kot si reko se vidi da je bil podrsan ter desna vrata... Plastika na stevcu se je bila vedno pocena in sem jo jaz zamenjal. Predvidevam zakaj je bila strtaPeeping_Tom wrote:Hjao, ne vem, kako sem spregledal to temo.![]()
Tega kadetta sem šel gledati k prvemu lastniku (takrat že star blizu 90) ene 8-10 let nazaj v Dravograd.
Bil je takrat super ohranjen, minus v garaži podrajsan zadnji blatnik (to je tudi bil razlog za prodajo, kot je lastnik sam povedal) in počen pleksi čez števce. Ne bi ga škodilo polirat, rje pa praktino nič.
Prevoženih nekaj manj kot 100k km in v beležki napisana praktično vsaka pot, ki jo je kadarkoli opravil.
Spomnim se zadnjih treh postavk: servis in menjava olja (2 leti nazaj), ena vožnja na bencinsko črpalko, in (čez eno leto) vožnja na tehnični pregled
Lahko bi ga dobil za takratnih 50 k tolarjev, problem je edino bil ker nisem imel prostora za kam ga dat, pa bil sem flat broke, ker sem ravno naredil totalko z ascono...
No, potem imam občutek, da so ga vnuki in ostalo sorodstvo prepričali naj ga ne proda, iz očitnih razlogov. Nato se je vnuk kar pogosto vozil z njim na faks, sem ga velikokrat videl (tudi pozimi) in se je stanje kar poslabšalo v primerjavi s prej, eprav je bil še vedno ful lep.
Glede na to, da je znana zgodovina avta in je original, se mi ga zdi malce škoda predelovat. Osebno bi se raje lotil tiste rjaste školjke, ki je ni škoda, pa jo oreng spedenal, tega pa pustil.
Po drugi strani pa tudi ni panike, če so modifikacije 'reverzibilne', pa me veseli, da ga ima nekdo ki ga poznamo

Powered by M.K.

Re: Opel Kadett C 1.0
Da se jaz malo update naredim...
Tisti dan, ko se je mislo iti na "time attack" sva z bratom sla iz Ptuja po stari cesti proti LJ. Ustavila sva se pri amortizerju, ker sem zelel narociti nove amortizerje. Ker se jim ni dalo dvignit avta, zmerit in pogledat kakšni so, sva se morala odpravit do dr. OP po stare amortizerje, ki mi jih je posodil za vzorec
Hitro nazaj do njih ker niso imeli vec dolgo odprto. Na koncu smo se dogovorili, tako da so bili amortizerji že v ponedeljek gotovi.
Po merjenju na OP avtu smo ugotovili, da so njegovi skrajšani za 6 cm. Zdaj so moji enako, s tem da še bom dal dodatno delal zadnje še ene, ki bomo -9 cm, ker bi še rad avto zadaj spravil nižje.
Vmes sem še dobil od kolega 12 col original radkape ter steklo za prednjo luc, ker sem svojo imel poškodovano.
Feder setup pa je zaenkrat takšen:
- sprednje fedre mercedes w123, skrajsani na dolzino 170 mm (odspredaj obvezna predelava begrencerja, ker na tako nizki fedri ze avto sedi na njih - potrebno odrezat ter privariti visje)
- zadnje fedre rekord E, skrajšani na 240 mm ( s tem da še je treba odzadaj za 2 cm dol dat)
Sledilo je popravljanje in temnenje luci.

Dodal sem še črno zadnjo blendo med lučmi...

Dobil sem paket treger od sodelavca, ki je kot nov...star je cca 30 let, ni videt da bi bil kaj prevec vozen

Na koncu zdaj zgleda takole vse skupaj...




Zaenkrat še avto ni na luftu, vse imam ze pripravljeno za montazo, ampak se zaenkrat ne vem kdaj bom to izvedel, ker se kar precej vozim
LP
Tisti dan, ko se je mislo iti na "time attack" sva z bratom sla iz Ptuja po stari cesti proti LJ. Ustavila sva se pri amortizerju, ker sem zelel narociti nove amortizerje. Ker se jim ni dalo dvignit avta, zmerit in pogledat kakšni so, sva se morala odpravit do dr. OP po stare amortizerje, ki mi jih je posodil za vzorec

Hitro nazaj do njih ker niso imeli vec dolgo odprto. Na koncu smo se dogovorili, tako da so bili amortizerji že v ponedeljek gotovi.
Po merjenju na OP avtu smo ugotovili, da so njegovi skrajšani za 6 cm. Zdaj so moji enako, s tem da še bom dal dodatno delal zadnje še ene, ki bomo -9 cm, ker bi še rad avto zadaj spravil nižje.
Vmes sem še dobil od kolega 12 col original radkape ter steklo za prednjo luc, ker sem svojo imel poškodovano.
Feder setup pa je zaenkrat takšen:
- sprednje fedre mercedes w123, skrajsani na dolzino 170 mm (odspredaj obvezna predelava begrencerja, ker na tako nizki fedri ze avto sedi na njih - potrebno odrezat ter privariti visje)
- zadnje fedre rekord E, skrajšani na 240 mm ( s tem da še je treba odzadaj za 2 cm dol dat)
Sledilo je popravljanje in temnenje luci.

Dodal sem še črno zadnjo blendo med lučmi...

Dobil sem paket treger od sodelavca, ki je kot nov...star je cca 30 let, ni videt da bi bil kaj prevec vozen


Na koncu zdaj zgleda takole vse skupaj...




Zaenkrat še avto ni na luftu, vse imam ze pripravljeno za montazo, ampak se zaenkrat ne vem kdaj bom to izvedel, ker se kar precej vozim

LP
Powered by M.K.

Re: Opel Kadett C 1.0
luštn je na teh krom pokrovih... a boš širil te feltne?

Re: Opel Kadett C 1.0
Te bodo verjetno ostale taksne kot so...ZiZa wrote:luštn je na teh krom pokrovih... a boš širil te feltne?
Se vedno se odlocam kak bi delal avto oz ce bi ga sploh, ker ima svoj nekaksnen poseben čar

Powered by M.K.
