Bimmer 315

User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Bimmer 315

Post by Fleko » 20 Jun 2014, 08:29

Pismo, sam je traktor na -50 :shock:

Če znam prav računat je 13cm dol?
Koliko ti je pa ostalo hoda potem do bumpstopa, če je za 13cm počepnu?
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by croma_man » 20 Jun 2014, 09:06

problem je ker bi mogu vzmetno nogo poglobit da bi šel amortizer oz. vložek nižje, tako bi v zgornjem delu dobil več hoda amortizerja, trenutno ga mam ene 3 cm samo, s tem da mam že od E30 bilsteine noter ki so že v štartu 3 cm krajše batnice.

Right way to do it :

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... in#p229883

če bi to pravčas našel, bi imel ultimativno rešeno, tak pa mam spet delo :)
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 20 Jun 2014, 14:05

ne vem če je glih to the right way to do it; kot strojnika me je malo strah tistega nasranga vara na natezni namesto na kompresijski strani
zgleda na golf 1 isti fi in en peden krajše amortizerje; tale tipo je sicer nekaj sral z kompletnimi struti od golfa;
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... s-to-a-BMW
amapk meni se zdi idealna rašitev skrajšat original e21 strut, vrezat nov navoj za kapco vržt noter bilsteina za golfa 1, pod njega pa spacer, če ti je prekratek (ker je ful kratek), pa coilover sleeve

Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by croma_man » 20 Jun 2014, 14:17

to opcijo sem takrat gledal, ampak golf 1 ima največji motor 1.8, kar pa po teži nikakor ni šlo skup z linijskim šestakom od bmw-ja si nisem upal takrat kupit bilsteinov, ampak sem šel na sigurno in jih kupil od e30 za m20 motor...

mi je pa ušeč malo tehnične debate, zakaj te skrbi tist zvar? Sej če izprazneš vzmetno roko, daš ležaje ven, navariš in daš nazaj, kaj pa je lahko? švas dvomim da lahko poči če ga potegneš z 200A+ ?
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 20 Jun 2014, 15:11

no, glede na to, da mislim jaz ostat na m10 (ali m42), bodo pol golfaki glih tapravi zame :D (sicer ap mora met golf kar nekaj teže zraven, ker ima spredaj ne samo 1.8 mašino, ampak čist na aksi tud menjalnik z diffom in akse z homokinetičnimi zglobi in si hmal na teži M20

glede vara pa tko; glih to me skrbi, da bi počil, ja; če si predstavljaš vzmetno nogo je sestavljena iz vlitka z luknjo (na njem je pesto, nosilci za čeljusti...) in cevi, ki je na spodnejm delu zaprta in naprešana v luknjo vlitka
zdaj če to cev čisto minimalno zašvasaš na zgornjem robu, potem nima veze, če se var zlomi, ker že zaradi minimalnega povečanja premera cevi zaradi vara, ki se je drži cev ne more "past čez" vlitek; v principu jo lahko na parih mestih točkovno zavariš, pa bo že dovolj - var ne nosi nobene obremenitve
če pa jo variš a spodnejm robu (kot tale tvoj model), potem pa var nosi vso obremenitev, in to natezno, kar je najslabše za var, ki ima že itak notranje napetosti (sploh tako debel in večslojen, kot ga je ta naredil) in če var poči bo cev z amortizerjem na prvi pukli zabila čez vlitek v tla in z njo avto
plus tega variš tukaj verjetno hladno valjano jeklo (cev) na lito železo (vlitek) kar je praktično najslabša možna kombinacija; tipo zadeve definitivno ni zatigal - zgleda kot slab mig ali dobra palca in jst se na tem definitivno nebi vozu

pa tud nevem zakaj vsi ti, ki krajšajo cevi jo prerežejo na pol in potem nazaj švasajo; cev se odreže z vrha in vanjo vreže nov navoj, če hočeš da je narjeno tko kot treba; sej niso tako drage navojne čeljusti (če že nimaš stružnice, pa jo tipo očitnio ma)

upam da ne izpadem preveč smartass...
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Bimmer 315

Post by Fleko » 20 Jun 2014, 16:09

Tudi sam sem malo skeptičen glede vara na vzmetni nogi. Sem že probal varit gus z migom in je no go.

Pero tvoje razlage čisto ne razumem kako bi ti naredil. Povečaš luknjo vstaviš ''pušo'' z robom in našvasaš na zgornji strani?
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 20 Jun 2014, 17:02

ne, jaz bi pustil original cev, pa krajši amortizer od golfa

če je pa že treba da cev čez štrli (ni idealno) bi pa postružil original cev ven in podaljšal lukno da je čezinčez, potem pa zaprešal novo cev noter istega premega (nič povečal luknjo) in zavaril po zgornjem robu (na strani kjer pol metra cevi štrli ven iz vlitka, ne tam, kjer štrli ven 3 cm
če se minimalno vara prime cevi, rata njen fi prevelik, da bi "padla" čez luknjo v vlitku

EDIT: evo, takulele;
Image
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Bimmer 315

Post by eugene » 20 Jun 2014, 23:35

Kot je narjeno je po moje čisto v redu in ne rebi tolko komplicirat ker so sile pri kompresiji amortizerja, edine sile ki pritiskajo na kapico, manše in in dober zvar magari s predretjem gusa, ima da zdrži. Uno z navojem pa ja, samo v stružnico je malo jeba vpet ker je nosilec ležaja zaprešan na konec.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 21 Jun 2014, 16:26

v resnici so na zgornem in spodnjem koncu amortizerja skoncentrirane največje sile v avtu (razen v motorju) dej amortizer na mizo, pa užgi po zgornjem koncu z kladivom, potem pa si predstavlaj da kladivo vaga četrt avta
stvar je v tem, da gre za silo, ki jo povzroči hitra sprememba gibalne količine (in je ogromna) in ne samo sila teže
User avatar
majkl
Posts: 289
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 21 Jun 2014, 17:54

Do takrat ko bom dejansko višino nastavljal/švasal bo še nekaj časa preteklo... Danes se zaključil še z izpuhom in našvasal polirano cev.
Image
Image
LP Miha
Post Reply