no, glede na to, da mislim jaz ostat na m10 (ali m42), bodo pol golfaki glih tapravi zame

(sicer ap mora met golf kar nekaj teže zraven, ker ima spredaj ne samo 1.8 mašino, ampak čist na aksi tud menjalnik z diffom in akse z homokinetičnimi zglobi in si hmal na teži M20
glede vara pa tko; glih to me skrbi, da bi počil, ja; če si predstavljaš vzmetno nogo je sestavljena iz vlitka z luknjo (na njem je pesto, nosilci za čeljusti...) in cevi, ki je na spodnejm delu zaprta in naprešana v luknjo vlitka
zdaj če to cev čisto minimalno zašvasaš na zgornjem robu, potem nima veze, če se var zlomi, ker že zaradi minimalnega povečanja premera cevi zaradi vara, ki se je drži cev ne more "past čez" vlitek; v principu jo lahko na parih mestih točkovno zavariš, pa bo že dovolj - var ne nosi nobene obremenitve
če pa jo variš a spodnejm robu (kot tale tvoj model), potem pa var nosi vso obremenitev, in to natezno, kar je najslabše za var, ki ima že itak notranje napetosti (sploh tako debel in večslojen, kot ga je ta naredil) in če var poči bo cev z amortizerjem na prvi pukli zabila čez vlitek v tla in z njo avto
plus tega variš tukaj verjetno hladno valjano jeklo (cev) na lito železo (vlitek) kar je praktično najslabša možna kombinacija; tipo zadeve definitivno ni zatigal - zgleda kot slab mig ali dobra palca in jst se na tem definitivno nebi vozu
pa tud nevem zakaj vsi ti, ki krajšajo cevi jo prerežejo na pol in potem nazaj švasajo; cev se odreže z vrha in vanjo vreže nov navoj, če hočeš da je narjeno tko kot treba; sej niso tako drage navojne čeljusti (če že nimaš stružnice, pa jo tipo očitnio ma)
upam da ne izpadem preveč smartass...