Opel Kadett C TURBO

User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 12 Sep 2011, 22:54

bom veseu če mi boste dali kako idejo za hladilnik, ena varjanta je od escord MK1,
ga imajo pri raceware, samo je skoraj 300e... hočem pa ostat pri sistemu brez ekspanzije!
če kdo kaj njade kr link sm :P
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 30 Sep 2011, 09:17

včeri sm končno dobiu kardan... pride tudi slika :P
se je pa pojaila druga težava, kardan je tokrat narejen zelo natančno, izmerili smo nihanje pri zglobu samo 5/100mm.
ko pa sem kardan prišraufal an menjalnik še edno opleta za 2-3mm. in opazil sem da opleta izhod iz menjalnika,
ugotovite -> menjalnik je fuč,ne em ali je že bil ali se je mogoče kaj povilo ko mi je padla ročka menjalnika prav tam
ko smo tunali avto pri ercu.....

najerjetneje bomo v zimskih dneh vse spet rastavili in bo treba nabavit en r28.....
kaj mi ve kdo povedat ali je res R28 "hitrejši " menjalnik kod R25, to mi je tadej enkrat neki omenjal....
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 13 Oct 2011, 08:20

včerajšnja ugotovitev pri odmontaži menjalnika :)

Image

Image

Mislim da je menjalnik poču zaradi vdarca ko nam je pri mapiranju padla ročka na kardan.....
Vaša mnejna pa me tudi zelo zanimajo!
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 13 Oct 2011, 09:45

nikakor mi ne gre iz glave zakaj mi je to puknilo....
študiram da nimam mogoče preveč toge, pretrde nosilce na menlaniku zadaj,
in se zaradi tega ustvarja torzična sila med menalnikom in motorjem!

zadaj imam dva zelo trda gumi nosilca, velikosti 5cmx7cm debela 4 cm....
eden nisi silo teže, ta drugi pa naj bi skrbel da se menjalnik ne nagiba,
mislim da je problem prav v tem drugem ker ne dovoli da se menlanik nagiba....

rešitev:
1. ta drugega sploh ne montiram
2. oba guminosilca na menjaniku zamenjam za dosti manše (nosilnega dam fi4cm, bočnega pa fi 3cm....

Image
ps: če gledaste sliko ta bočni nosilec nima še dokončanega vpetja na nisliec spodaj,
predstavljajte si da je zašraufan na spodnji nosilec kod sem kasneje tudi naredil :)
User avatar
samo p
Posts: 176
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by samo p » 13 Oct 2011, 10:02

Matr maš ti srečo...

Menjalnik boš obdržal ali ga doniraš... :)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by DS71 » 13 Oct 2011, 10:37

kako imaš pa motor vpet

pravilo je da če imaš eno zadevo fiksno potem mora bit vse fiksno in obratno .. oz če imaš tudi motor na gumah je možno da imaš ene premehke ali druge pretrde ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 13 Oct 2011, 19:30

ej folk, mam dobro novico :)
situacija je taka da bom najverjetneje na avto namontiral R28 menjalnik....
problem pa je da večnimoa so od 2.0i in imajo ta malo prirobnico na izhodni osovini.
pravkar sem prišel z delavnice, zanimalo me je ali je moja prirobnica ki je bila na zjebanem menjalniku še dobra,
kardan mi je opletal in nisem vedu ali zaradi prirobnice ali zaradi osovine...
prirobnico sem nato namontiral na menjalnik od 2.6 motorja, našraufal gor kardan in ugotovil da kardan sedaj ne opleta nič
(no kako 100 katere ne morem videt...)
tako da sedaj lahko kupim bilokateri R28 in namontiram mojo prirobnico , jeah
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 18 Oct 2011, 18:52

in kaj je na spodni sliki, menjalnik R25-R28 (od omege B) z izhodom za zajlo za števec:P

Image

nov kardan in ključ s katerim sem menlajnik odmontiral :)

Image

Image
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by dabi » 19 Oct 2011, 19:38

Heh, takšni ključi so mi prav znani! :=)

Drugače pa od katere Omege je menjalnik, da ima izhod za števec? Sklopko boš pustil navadno ali das hidravliko?
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 2.0 16V

Post by papi » 20 Oct 2011, 08:23

dabi;
menjalnik je navaden R25-R28 od omege B. fora je v tem da se da vse take menjalnike zelo enostavno predelat
da lahko priklopiš zajlo za števec.
1.korak: na zadnjem delu menjalnika kjer naj bi se priklopilo zajlo je v aluminij vtaknjen plastičen čep keterega zbiješ ven.
2.korak: odšraufaš matico na prirobnici na izodu menjalnika
3.korak: odstraniš pravkar odšraufano trokrako prirobnico
4.korak: za prirobnico je 30mm puša katera je pri R28 gladka, pri R25 pa ima le ta na sebi še zobnik
5.korak: vstaviš pušo od R25 in vse skupi spet sestaviš, se vedagre pri tej predelavi semering fuč :)
6.korak: v stransko luknjo katero smo prej "odmašili" vstavimo plastičen vsadek kateri ime majhen zobnik
in na katerega se priključi zajla za števec...

Sklopko bom predelal na zajlo, dejansko moram narediti eno veliko luknjo na ohišju in nosilec za bunko,
na katero pride zataknjena vilica... :)
Post Reply