Ja oprema bo zadaj. Postelja na levi strani za dva (sva z mojo navajena bolj na ozkem spat ) , pod posteljo oprema za kuhanje (Colmanov bencinski kuhalnik , posoda, špecerija,...) ,če bo plac še voda (mogoče celo s pipo in umivalnikom... To vse, da se izvleče na vodilih ven ispod postelje - ven skozi zadnja vrata. Na desni strani regal - omara - predali čez celo stranico. Verjetno na desni strani še manjši hladilnik. Prednji sedeži bodo verjetno originalni vendar predelani ,da se preklopijo naprej in da se s tem podaljša dolžina postelje. Sem velik in rad komot spim... Na streho gre manjše okno na odpiranje... zaradi zračenja. Mogoče 220 v priključek za v kemp.
Kolkr pa poznam svoje finance bom verjetno speljal projekt do te faze , da bo Dak končan vendar brez te opreme, ki jo bom kasneje rihtal. Bom pa naredil kar na začetku tovorno opremo. Se pravi nekakšno montažno oblogo da lahko kakšen tovor not vozim brez da bi že na začetku avto znotraj uničil.
Vsa oprema bo narejena tako da se lahko hitro sname in menja. Ena za potovanje in ena za delo.
Kompleten poden še pride dodelan - predelan. Kjer je le možno bo pod znižan do podvozja in bom s tem dobil prtljažni prostor. Vseeno so to stari avti in ko se potuje ponavadi vzamemo kar nekaj najnujneših delov in orodja zraven. In to bo spodaj zloženo
Ker se vozim in se bom še vedno vozil tudi pozimi in ker se "staram" me vedno bolj moti mraz v dijani. Pa če mi bo uspelo bom zmontiral en manjši webasto grelec... Tile novejši so prav zanimivo mali.
Zadnja vrata bodo spremenjena. V originalu so bile na DAKih dve varijante. Odpiranje enodelnih vrat navzgor in dvokrilna vrata. Enodelna - navzgor mi ne pride v poštev, ker je vhod in izhod v "mini kemperja" zadaj , vrata pa velika in težka. Ostaja še varijanta dvokrilna ali pa kar so dostikrat v preteklosti naredili predelavo, enokrilna - odpiranje na stran.
No tolk zaenkrat. Bom videl kaj od tega mi bo uspelo naredit. Zdaj mi je prioriteta da kleparsko zaključim DAKa in ga spravim do ličarja..., "ki že komaj čaka"
