BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 07 Apr 2014, 14:15

prvi dež po 14 dneh, stare gume
ampak sem peljal zelo previdno, ker sem minuto prej bremzal v dolino in sem se ene 10m samo drajsal z zablokiranimi kolesi...
čez ta ovink grem ponavadi 70, tokrat 50 pa je blo preveč; odneslo mi je rit, dvakrat sem popravil, potem pa 90° v ograjo in 180 v rikverc; sej zato sem pa rekel, da bi rešil če nebi blo ograje; avto bi šel max 1m z ceste z nosom

pa sej če bi bil nek klijo al neki se nebi tolk sekiral, samo oldie je bolj kot otrok...

zdej bom najprej moral malo zaslužit (sem še študent drgač), pol pa po tisto 318, ki se prodaja na bmw forumu, če se bo še, da bo donirala vezno (je kr orng gnila) in haubo in te reči, pol bomo pa počas začel flikat

kje ma pa @stricpapi rezidenco, če smem zvedet? :D
pa kje ti fajn akrilno barvo namešajo?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by croma_man » 07 Apr 2014, 14:28

edini razlog zakaj se je tolk ljudi pobilo z 323i včasih, dež, stare gume, 13 col in nobene širine, in pa nemogoč avto za vozit po dežju, ko ga odtrga ga živ bog ne dobi več nazaj. To so zelo popravili pri E30 ki je čez mejo še vedno obvladljiva, e21 pa žal v treskah.

Jst se izogibam temperaturam pod 10 stopinj in pa mokremu cestišču. Rajši gledam E21 na dvorišču kot pa v malinah.

zdej je kar je, akril lahk štrihaš načeloma doma brez problema, odtenka ti noben nebo zadel ker je odvisen od tega kolk časa je bla barva na soncu, potem ti bo nova barva drugače bledela kot stara, tak da se ne sekirat preveč.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by DS71 » 07 Apr 2014, 16:03

na nek podoben način je moja bivša zvezda zaključla svojo življensko pot .. jebemu ja ..

papiordinacija je pa v lj trenutno :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by L4UK0 » 07 Apr 2014, 23:34

Evo vam ajkule :( Skoda...cimprej zrihti!
Image
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 08 Apr 2014, 14:29

malo pucam zdej rjo z vezne, pa me zanima z čim potem to zaščitit
spomnim se da sem nekje bral da je ferosan smrt za oldije, torej z čem (pa fajn je, če je v speju, ker nimam kompresorja

pa izkazalo se je, da škoda niti približno ni tako kritična, kot je najprej izgledalo; ta vogal vezne je totalno preperel in se je zmečkal ko cajtng, takoj za vezno je pa vse na svojem mestu, blatnik je bil pa tud že kitan, tako da mi je edino haube pa hladilnika škoda :P
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by croma_man » 08 Apr 2014, 14:32

epoxy temeljna, mene tud čarobni wurth rostumwandler ni prepričal.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 08 Apr 2014, 14:53

to je verjetno pol na penzelj, ne?
torej če grem v mavrico/mak in rečem da čem met epoksi temeljno za avto bodo vedl kaj čem met? ima to vključene tudi kakšne inhibitorje rje ali kaj podobnega? (pucam z dratom, ne z scorpionom, v roku petih let gre avto itak na peskanje)
rene
Posts: 196
Joined: 10 Nov 2012, 18:26

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by rene » 08 Apr 2014, 15:14

Jaz uporabljam ferosan tako da ko mam pobruseno do zeleza namazem pa pustim kak dan pol pa zbrusimodol pa temelna. Epoksi gre z penzlom edino je dvokomponenten za razliko od navadnih temelnih (rabis trdilec)
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by Fleko » 08 Apr 2014, 20:19

Uh škoda za pripetljaj. Hitro zrihtaj :D :D
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 14 Apr 2014, 17:03

Image
Image
plastik fantastik čez luknje od rje (niti z ferosanom ne premazane) pod levim blatnikom :evil:

nekoga bo treba za jajca obesit

nauk zgodbe je; ne kupujte avtov od Vladota Kupine iz Brežic (ko sem bil tam je rihtal enga 1602 BMWja, na dvorišču je mel pa še enga jaga XJ V12 rjavega)
in ne kupujte avtov od ljudi, ki "so jih rihtali zase" :evil: :evil:
Post Reply