Audi 60 L

Re: Audi 60 L
To je drugo. Heron ima ravno glavo ko dizel.
Zdaj ko malo bolj gledam slike zgledajo razpoke še kar široke. Ampak nič definitivnega se ne da reč brez stvar natanko pregledat in ugotovit kako globoko in do kam so se propagirale. Se pravi ščisti in najdi nekoga ki ti bo to stestiral za bit siguren. Enke dizel imajo skoraj zmeraj to popokano.
Zdaj ko malo bolj gledam slike zgledajo razpoke še kar široke. Ampak nič definitivnega se ne da reč brez stvar natanko pregledat in ugotovit kako globoko in do kam so se propagirale. Se pravi ščisti in najdi nekoga ki ti bo to stestiral za bit siguren. Enke dizel imajo skoraj zmeraj to popokano.
Let's go Brandon!

Re: Audi 60 L
Seveda je nasleden korak da glavo pregleda nek profi. Koliko sem jaz gledal sta sesalni in izpušni kanal cela razpoka pa gre pomoje do vodnega kanala ki pa je po glavi narejen zelo reliefno in med sesalnima kanaloma se poglobi. To se da videt in potipat ko sem vzel dol ohišje termostata. Drugače pa ja z razlogom so ta motor delali tak kratek čas in ga potem zamenjali z vw programom 







Re: Audi 60 L
K Artiču v Morju pri Framu. Predvsem obnavlja glave zna pa marsikaj. Se mi zdi kar ugoden, to je stalo 45 evrov je pa res da moreš imet potrplenje in ne preveč pritiskat 



Re: Audi 60 L
Avto je skupaj, motor dela tako kot treba problem pa je v sklopki. Poglihat sem dal vztrajnik in nanovo nanetat lamelo. Potisna plošča in ležaj sta ostala nespremenjena. Avto v prostem teku dela brez problemov ko pa se dotaknem sklopke pa ugasne. Če verglam z stisnjeno sklopko pa štarter motor komaj obrača. Pri vsem tem ni nobenih zvokov lomljenja itd. kot da bi namesto sklopke imel disk zavoro
. Se komu sanja kaj bi lahko blo narobe?

