'74 VW 1303

Re: '74 VW 1303
Če odstraniš serijski hladilnik in ga nadomestiš z takim ki ni hlajen preko vetrnice ja, s serijskimi pa ni problema. S serijskimi motorji seveda, predelave so tukaj izvzete. Vglavnem! Tukaj ostajamo serijski, ker je hlajenje zadovoljivo.

Re: '74 VW 1303
En kratek električni intermezzo, kateremu botruje zaspan vikend in bacili ki so me napadli.
Iz anglije sem nažical originalni Boschev 009 razdelilec vžiga, kateri se od serijskega razlikuje po manjku zamika z vakumom in nasplošno drugačni krivulji zamikanja predvžiga ob višanju obratov. Zadeva je široko uporabljana, seveda ima svoje prednosti in slabosti. Nisem še čisto prepričan če bo ta vžig ta, kateri bo na koncu ostal na motorju, bo pa sigurno dobil svoj temeljit test. Imam še par drugih opcij glede vžiga, katere se mi obetajo in bi znalo bit da bodo primernejše za ta motor.
Zaenkrat je tale, dobil sem seveda rabljenega (nove se dobi samo še replike), ga temeljito sčistil in pregledal; zaenkrat izgleda brezhiben, bom ga pa seveda stestiral tudi na obstoječem motorju, da vidim kakšna je razlika napram serijskem SVDAju.
Na slikah že sčiščen, ob sestavljanju.

Notranjost, utežna kolobocija ki zaradi centrifugalnih sil pri višanju hitrosti vrtenja zamika del osi, na kateri so krivine za odmik platin ter razdelilni prstan

Bo tapravi.

Sčiščen, sestavljen, čaka še platine in kondenzator ali pa morda elektronski vžig. Dobi še novo tesnilo na delu penisa ki gre v motor in je perajt.

Iz anglije sem nažical originalni Boschev 009 razdelilec vžiga, kateri se od serijskega razlikuje po manjku zamika z vakumom in nasplošno drugačni krivulji zamikanja predvžiga ob višanju obratov. Zadeva je široko uporabljana, seveda ima svoje prednosti in slabosti. Nisem še čisto prepričan če bo ta vžig ta, kateri bo na koncu ostal na motorju, bo pa sigurno dobil svoj temeljit test. Imam še par drugih opcij glede vžiga, katere se mi obetajo in bi znalo bit da bodo primernejše za ta motor.
Zaenkrat je tale, dobil sem seveda rabljenega (nove se dobi samo še replike), ga temeljito sčistil in pregledal; zaenkrat izgleda brezhiben, bom ga pa seveda stestiral tudi na obstoječem motorju, da vidim kakšna je razlika napram serijskem SVDAju.
Na slikah že sčiščen, ob sestavljanju.

Notranjost, utežna kolobocija ki zaradi centrifugalnih sil pri višanju hitrosti vrtenja zamika del osi, na kateri so krivine za odmik platin ter razdelilni prstan

Bo tapravi.

Sčiščen, sestavljen, čaka še platine in kondenzator ali pa morda elektronski vžig. Dobi še novo tesnilo na delu penisa ki gre v motor in je perajt.


Re: '74 VW 1303
Izpuh je končan, šlo je narobe svašta, smo pa nekak prigurali do končnega produkta. Nisem najbolj ponosen na končno švasarijo, bo pa pomojem zdržalo brez težav, moja kalvarija pa bo skrita pod trakom tako da bo na koncu izpadlo kulturno. Aja, vmes mi je zmajnkalo plina, dva dni kasneje žice, katero sem bil primoran nadomestit s predebelo, na koncu še sd kartica v fotoaparatu, zato tokrat okrnjena reportaža z vmesnimi telefonskimi. Dovolj mam švasmašine za en čas.
No, začelo se je seveda za računalom, kjer sem zrisal prirobnice

jih dobil, nerjavina laserska

Pol sem začel pa komplicirat. Izdelava 4v1 kolektorja - najprvejša ideja je bla si pomagat s samolepilnimi šablonami, katere sem nalepil na cevi in jim tako nacrtal izrez, katerega bi naredil po štirih ceveh in bi one bile potem kompatibilne v en koletor.

V teoriji OK, v praksi se ni izkazalo za najoptimalnejšo rešitev.

Končan testni, s katerim nisem bil zadovoljen.

Tako sem naumil, da bom za primeren kot odrezanja cevi potreboval neke vrste analog tračne žage, in odrezal cevi pod dvema primernima kotoma. HopHop sem zmegajveriral eno kreacijo, kateri se še zdaj čudim da mi ni odsekala vsaj noge, bila pa je neverjetno presenetljivo natančna s produciranimi kosi!

..in tako je nastal kolektor na levi, sicer ni popoln, je pa simetričen in po mojem mnenju dovolj dober. Razrezan zaradi lažjega varjenja notranjih cevi tekom izdelave celotnega izpušnega kolektorja

Tukaj nastopi mušter, rumfmotor ki je služil kot osnova za vzete mere kolektorja. Nanj sem poveznil artefakte, ki so narekovali obliko in dimenzije kolektorja - dvojni karter, pumpo z zunanjim filtrom ter plehovje za hlajenje motorja.

Od pumpe sem namestil le pokrov, samega drobovja zaenkrat ni treba. Primerjava zobnika napram serijskemu. Olja bo.

..nakar sem en teden varil, rezal, klepal, gruntal, meril, krivil in pil pivo, potem mi je pa crknila SD kartica v fotoaparatu in nimam dokazov, razen par telefonskih; tukaj j-rori v svoji polobliki

Zvari odznotraj, pomoje zgledajo dovolj zaliti

Finiširana zadeva, taka bo ostala do ulaufavanja motorja na stojalu, kjer se bodo pokazali morebitni likidži in luknjice katerih nisem našel ob testu tesnenja in/ali slabi zvari, ki bodo popustili pri temperaturnih obremenitvah, pred montažo v svoj končni prostor pod pokrov motorja pa bodo te cevi dobile še ovitje s termalnim trakom za izpuhe.




Sklepne misli? Ni profi zadeva, v živo vari niso nekaj na kar bi bil ponosen, so pa trdni in bodo itak skriti pod trakom; se pa lahko pohvalim da kolektor odlično sede na vijake glav in vmesne vijačene prirobnice ter je montaža tako pesem proti vsej aftermarket izpušni robi, s katero sem imel do sedaj opravka. Prav tako sem prepričan da vse cevi niso do centimetra enako dolge, zato me zanima koliko značilnega bokserskega hrošč zvoka se bo pojavilo zaradi tega.
No, začelo se je seveda za računalom, kjer sem zrisal prirobnice

jih dobil, nerjavina laserska

Pol sem začel pa komplicirat. Izdelava 4v1 kolektorja - najprvejša ideja je bla si pomagat s samolepilnimi šablonami, katere sem nalepil na cevi in jim tako nacrtal izrez, katerega bi naredil po štirih ceveh in bi one bile potem kompatibilne v en koletor.

V teoriji OK, v praksi se ni izkazalo za najoptimalnejšo rešitev.

Končan testni, s katerim nisem bil zadovoljen.

Tako sem naumil, da bom za primeren kot odrezanja cevi potreboval neke vrste analog tračne žage, in odrezal cevi pod dvema primernima kotoma. HopHop sem zmegajveriral eno kreacijo, kateri se še zdaj čudim da mi ni odsekala vsaj noge, bila pa je neverjetno presenetljivo natančna s produciranimi kosi!

..in tako je nastal kolektor na levi, sicer ni popoln, je pa simetričen in po mojem mnenju dovolj dober. Razrezan zaradi lažjega varjenja notranjih cevi tekom izdelave celotnega izpušnega kolektorja

Tukaj nastopi mušter, rumfmotor ki je služil kot osnova za vzete mere kolektorja. Nanj sem poveznil artefakte, ki so narekovali obliko in dimenzije kolektorja - dvojni karter, pumpo z zunanjim filtrom ter plehovje za hlajenje motorja.

Od pumpe sem namestil le pokrov, samega drobovja zaenkrat ni treba. Primerjava zobnika napram serijskemu. Olja bo.

..nakar sem en teden varil, rezal, klepal, gruntal, meril, krivil in pil pivo, potem mi je pa crknila SD kartica v fotoaparatu in nimam dokazov, razen par telefonskih; tukaj j-rori v svoji polobliki

Zvari odznotraj, pomoje zgledajo dovolj zaliti

Finiširana zadeva, taka bo ostala do ulaufavanja motorja na stojalu, kjer se bodo pokazali morebitni likidži in luknjice katerih nisem našel ob testu tesnenja in/ali slabi zvari, ki bodo popustili pri temperaturnih obremenitvah, pred montažo v svoj končni prostor pod pokrov motorja pa bodo te cevi dobile še ovitje s termalnim trakom za izpuhe.




Sklepne misli? Ni profi zadeva, v živo vari niso nekaj na kar bi bil ponosen, so pa trdni in bodo itak skriti pod trakom; se pa lahko pohvalim da kolektor odlično sede na vijake glav in vmesne vijačene prirobnice ter je montaža tako pesem proti vsej aftermarket izpušni robi, s katero sem imel do sedaj opravka. Prav tako sem prepričan da vse cevi niso do centimetra enako dolge, zato me zanima koliko značilnega bokserskega hrošč zvoka se bo pojavilo zaradi tega.

- strider87
- Posts: 661
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: '74 VW 1303
Kapo dol, ni daleč od profi kolektorja
Kolko pa te je ke stalo? Material si nabavljal v mibri?

Kolko pa te je ke stalo? Material si nabavljal v mibri?

Re: '74 VW 1303
Da, Mibra. Cenovno je bilo nekje na 2/3 cene kolektorjev tega dizajna, ki jih dobiš pri specializirnaih ponudnikih. Bolj kot cenovna razlika me je k samogradnji zvlekla potreba po ustvarjanju, če šteješ še čas in pivo prideš nekje na isto 



Re: '74 VW 1303
Ne še.. pride to ko bo na avtu, da bo pasalo kot mora.


Re: '74 VW 1303
Ta motor ne bo turbinan, mogoce kdaj kateri drug 


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
ohoho ..rešpekt za podvig .. in produkt je tudi izdelku podoben
sam una fleksarca pa je ..


sam una fleksarca pa je ..


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
