v glavnem...
kjer je dosti rje je najbolje jo sanirat in navarit nov kos pleha, ter potem premazat z wash primerjem...
wurth converter....
jest sm ga namazal doma na mojega super gnjilega caddyja in na šasijo zastavce(za probo prej ko kaj vserjem), in je še dan danes takšno kot sem namazal, s tem da nisem nič brusil ali kakor koli spreminjal rje...
meni osebno mi pušča dober vtis...
kitanje direkt na rjo....
se pokaže že čez en mesec da je bilo to spackano samo za prodat, vdari ven exstra hitro...
kitanje na dobro očiščen in razmaščen kos pleha je zelo dobra varjanta, ampak z wash primerjem še bolša...
in kar se wurthovega konverterja tiče, čeprav mi pušča dober vtis, še vedno prisegam na varjanto da se rja sanira totalno z flekserco

moje mnenje, upam da vam bo kaj v pomoč ker sem probal par stvari na mojem golfu, raje kot da probam na strankinem vozilu, in na enem mestu se je pokazalo da primerji, epoxi-ji in kit ne ustavijo rje
