Opel Ascona B 2.0E

Re: Opel Ascona B 2.0E
Sem pogledal katalog od Klokkerholm in tudi ni videti notranjih blatnikov.. :/
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Par mesecev kasneje...
Je bilo treba še druge projekte izpeljat, mi je vectra vmes zgnila (pa še dober trening za asconin blatnik švasat je bil tole),


pa športat je bilo treba začet pod nujno, so rekli ga. Doktor

(tudi praktično oldtimer)
Skratka, tole je velik korak za kleparja in majhen korakec za avto... al je ravno obratno? V glavnem, celo večnost je treba delat, da se ne pozna nič.
Najprej sem iz nič naredil novo notranjo obrobo, ki se je ne da kupiti (ne prašajte, kakšen fuk je to
)


...in jo pritrdil gor približno točno, upam...



test fitting pravi, da nisem preveč zajebal...

Eno tubo čigumija in uro preklinjanja ter švicanja kasneje je bilo narejeno.
Ko je že ravno vse odprto, je bilo pametno spucat, porezat, na novo naredit in izolirat vse sumljive dele...


...med drugim je treba iz nič naredit celo zadnjo steno, ker ne mislim plačevat nevemkoliko za novo...


...in švasanje se lahko začne...

before:

after:

pa tista zadeva, kamor se zadaj varnostni pas prišraufa (cela spucana in spedenana)

In tako je desna polovica podvozja zdaj približno gotova...

Spredaj, da vidim, kako izgleda bitumen izolacija...

obroba:

Malce sem zasral kit na spodnjem delu, nekam mehek je, verjetno premal trdilca, ali pa sem ga slabo zmešal?
Bom raje to spucal in prepustil tistemu, ki bo barval zadevo....
Takle mamo trenutno...
En kos pleha, kot se vidi, je treba še prišvasat, pa mogoče še kak detajl, potem se ga pa obrne na drugo stran, ki bo predvidoma precej manj zahtevna.
Je bilo treba še druge projekte izpeljat, mi je vectra vmes zgnila (pa še dober trening za asconin blatnik švasat je bil tole),


pa športat je bilo treba začet pod nujno, so rekli ga. Doktor


(tudi praktično oldtimer)
Skratka, tole je velik korak za kleparja in majhen korakec za avto... al je ravno obratno? V glavnem, celo večnost je treba delat, da se ne pozna nič.
Najprej sem iz nič naredil novo notranjo obrobo, ki se je ne da kupiti (ne prašajte, kakšen fuk je to



...in jo pritrdil gor približno točno, upam...



test fitting pravi, da nisem preveč zajebal...

Eno tubo čigumija in uro preklinjanja ter švicanja kasneje je bilo narejeno.
Ko je že ravno vse odprto, je bilo pametno spucat, porezat, na novo naredit in izolirat vse sumljive dele...


...med drugim je treba iz nič naredit celo zadnjo steno, ker ne mislim plačevat nevemkoliko za novo...


...in švasanje se lahko začne...

before:

after:

pa tista zadeva, kamor se zadaj varnostni pas prišraufa (cela spucana in spedenana)

In tako je desna polovica podvozja zdaj približno gotova...

Spredaj, da vidim, kako izgleda bitumen izolacija...

obroba:

Malce sem zasral kit na spodnjem delu, nekam mehek je, verjetno premal trdilca, ali pa sem ga slabo zmešal?

Bom raje to spucal in prepustil tistemu, ki bo barval zadevo....
Takle mamo trenutno...

En kos pleha, kot se vidi, je treba še prišvasat, pa mogoče še kak detajl, potem se ga pa obrne na drugo stran, ki bo predvidoma precej manj zahtevna.

Re: Opel Ascona B 2.0E
glavn da se premika, drug let bomo se pa vozil?
rogov maratonček je pa hud ja, ga mam tud jst tacga doma, gre k sneta skera
rogov maratonček je pa hud ja, ga mam tud jst tacga doma, gre k sneta skera


Re: Opel Ascona B 2.0E
Super potekajo stvari, samo tako naprej!
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine

2005 - Vectra GTS V6

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Trenutno čakajoč Godota in kose, da jih pošljejo iz D... Zna trajat, glede na zimske razmere...
Desna stran je sedaj pošvasana, votli deli zaščiteni, luknje za lajtnge ipd. zvrtane...
Bitumen izolacija pa pride potem na koncu.


Malce sem ga polomil, ker sem šel najprej podvozje rihtat, ker bi bilo treba dati akse gor, da lahko avto obrnem.
Originalnih feder se mi zdaj ne da spet dajati not in potem nazaj ven, zato bom počakal da pridejo bombončki...

Moj izum za demontažo feder:

čiščenje:

Tu je še neka cifra bila gor, pa naj ostane:

temelj:

babe pravijo, da izgleda kot T-rex

gotof:

seveda so tudi stabilizatorji, plehi in ostali jajc zraven...

Akso sem samo odprl in sčistil ven usedline, drugače pa je tiha in presenetljivo lepo ohranjena...



mi je zmanjkalo sive temeljne med delom

finito, zaščitena da se ne cela podrajsa, preden gre gor...

lajšta before:

in after:

še vse oriđinal.

ta avto ima ca. dobrih 100 k km, tako da menjam samo tisto, kar je treba + bremze, ker drugače nimam kaj za pridobiti, samo za izgubit dnar...

Desna stran je sedaj pošvasana, votli deli zaščiteni, luknje za lajtnge ipd. zvrtane...
Bitumen izolacija pa pride potem na koncu.


Malce sem ga polomil, ker sem šel najprej podvozje rihtat, ker bi bilo treba dati akse gor, da lahko avto obrnem.
Originalnih feder se mi zdaj ne da spet dajati not in potem nazaj ven, zato bom počakal da pridejo bombončki...

Moj izum za demontažo feder:

čiščenje:

Tu je še neka cifra bila gor, pa naj ostane:

temelj:

babe pravijo, da izgleda kot T-rex


gotof:

seveda so tudi stabilizatorji, plehi in ostali jajc zraven...

Akso sem samo odprl in sčistil ven usedline, drugače pa je tiha in presenetljivo lepo ohranjena...



mi je zmanjkalo sive temeljne med delom


finito, zaščitena da se ne cela podrajsa, preden gre gor...

lajšta before:

in after:

še vse oriđinal.


ta avto ima ca. dobrih 100 k km, tako da menjam samo tisto, kar je treba + bremze, ker drugače nimam kaj za pridobiti, samo za izgubit dnar...

Last edited by Peeping_Tom on 30 Jan 2014, 11:21, edited 1 time in total.


- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Originalna ideja je bila, da si bom v beležko pisal vse ure in stroške...
Potem sem pa leto dni nazaj raje nehal
Potem sem pa leto dni nazaj raje nehal




- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Bombonen: 1. Teil...
Zgleda da tale poceni sportfahrwerk malce kombinirajo, kakor pač nanese:
Prednji amortizerji so plinski KYB Excel-G (made in Japan, kdo bi si mislil
),
zadnji pa TA technix, tudi plinski. Bomo videli kako se bodo obnesli, je pa že zdaj primerjava s starimi originalnimi bebi palčkami naravnost smešna, čepram mam občutek, da ne bi smelo biti pretrdo...


So celo pokrajšani za -40 fedre, kar je še posebej vzpodbudno pri zadnji aksi...
Zraven starih origigigi:

Fedre: hja, od oka težko kaj rečem,
zraven starih sprednje (levo) sicer izgledajo strašno nizke,
vendar imam občutek, da so te na automaticih zaradi teže menjalnika precej daljše od navadnih, ker je bil avto res nenormalno visok spredaj, celo v primerjavi z drugimi stock asconami.
Tako da nimam pojma, kako bo izgledalo, dokler ne bo vse zmontirano gor.
Zadaj (desni 2) pa so itak že prej bile neke neoriginal odrezane not...

Projekt bo zdaj na pavzi do drugega tedna, ker imamo vremensko katastrofo doma...
Pa itak ni štroma...

Zgleda da tale poceni sportfahrwerk malce kombinirajo, kakor pač nanese:
Prednji amortizerji so plinski KYB Excel-G (made in Japan, kdo bi si mislil

zadnji pa TA technix, tudi plinski. Bomo videli kako se bodo obnesli, je pa že zdaj primerjava s starimi originalnimi bebi palčkami naravnost smešna, čepram mam občutek, da ne bi smelo biti pretrdo...


So celo pokrajšani za -40 fedre, kar je še posebej vzpodbudno pri zadnji aksi...

Zraven starih origigigi:

Fedre: hja, od oka težko kaj rečem,
zraven starih sprednje (levo) sicer izgledajo strašno nizke,
vendar imam občutek, da so te na automaticih zaradi teže menjalnika precej daljše od navadnih, ker je bil avto res nenormalno visok spredaj, celo v primerjavi z drugimi stock asconami.
Tako da nimam pojma, kako bo izgledalo, dokler ne bo vse zmontirano gor.

Zadaj (desni 2) pa so itak že prej bile neke neoriginal odrezane not...


Projekt bo zdaj na pavzi do drugega tedna, ker imamo vremensko katastrofo doma...

