BMW E21 318

User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 318

Post by eugene » 27 Nov 2013, 15:02

To prilagajanje kolektorja in glave tesnilu je brezpredmetno. no vsaj bistvene škode nisi naredu. kolkor sem raziskal na hitro, imajo te glave že iz fabrike zlo fine porte ( mislim da tiste od 2.5 motorja z kvadratnimi porti so še boljše) in nekih velikih sprememb same oblike in premera porta ne potrebujejo če je avto namenjen za cesto. Del porta kjer pride portanje sploh v poštev je zavoj pri vodilu in sedišče ventila in bližna okolica. za neko idejo kako bi po mojem mnenju naj zgladalo recimo solidno a zmerno portanje primerno za cestno uporabo lahko počekirate mojo temo na favdlu (da favdlu :twisted: ): http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?f=34&t=6851

o stopnički na izpuhu vlada po večini konsenz med znalci-poznavalci. nič ni narobe tudi s stopničko na vsisni strani, le da je v pravi smeri.

Sam se nimam za nekega blaznega strokovnjaka glede portanja ker tu treba res pustit ure in ure in imet kako napravo za pomerit pretok ali vsaj kako sondo za tlak merit v raznih delih porta plus en kup orodja, ampak ker me stvar zanima, sem izredno vedoželjen in ne tako trde glave, poleg tega imam pa mirno roko sem s časom vseeno pridobu neki znanja s tega področja in sem ga vedno bil pripravljen deliti z drugimi. Tako da če koga kaj zanima sem pripravljen pomagat z kakim nasvetom. Zastonj. ;)

eno vprašanje. kolko je dolga nova (kratka ojnica) in koliko znaša hod velike gredi? in stara ojnica in stara gred?
Let's go Brandon!
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 27 Nov 2013, 18:38

Vodila ventilov so O.K

Papi je bil danes pri meni in sva ugotovila, da nism nič zafukal kar se povečevanja lukenj tiče, še sreča :) . Eugene hvala za vse povedano, se bom držal tega.

Mislim da je glavne gredi 84mm ojnice pa so krajše 5mm. Ko sem sestavil "demo verzijo (bat+ojnico)" je bat prišel lepo na isto točko kot je bilo na starem motorju.

Če mi kaj ne bo jasno te pokličem in te malo povprašam ;)
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 11 Dec 2013, 22:09

Up-date!

Oljna pumpa se je razdrla in očistila!
Image

Bati skrajšani-potrebno je bilo postružiti tudi glavno gred, ki je sedaj na balansiranju skupaj z vztrajnikom
Image

Bate je bilo potrebno stahtati in pobrusiti da imajo vsi enako težo (krvodajalska tehtnica je zadevo opravila z odliko ;) )
Image

Prišla je tudi nova roba ležaji, tesnila, semeringi,...
Image

Zamične jermenice sem se lotil sam, bo cenejša varjanta.
Image
Kolega mi je plato narisal v programu
Image
Zgledala pa bo nekako takole
Image

Se nadaljuje....
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 318

Post by croma_man » 11 Dec 2013, 22:17

dej pol na vago vrž jermenico, jst bi si še dal vse jermenice nadrejat, sam da zmanjšam vso težo ki se vrti.
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 11 Dec 2013, 22:54

Sej ne bom naredil cele jermenice, to sedanjo bom posodobil. Je pa že zdej kr težka.
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 03 Jan 2014, 18:25

Že pred novim letom se naredil zamično jermenico, sedaj pa čakam da od majstrov dobim glavno gred ter glavo.

Nekaj slik jermenice.
Pred obdelavo
Image
Po obdelavi
Image
Image


Cromaman njena teža je nekje 550g (vem ni malo)
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 318

Post by L4UK0 » 04 Jan 2014, 20:54

To bo vrtejlu letejlu :D
Image
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 04 Jan 2014, 21:08

Sam da ne bo odletejlu :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 318

Post by croma_man » 05 Jan 2014, 12:18

vrhunsko bo tole ko bo gotovo.

sem pa naredu vmes celo raziskavo glede ITB-jev in M20 motorja in prišel do zaključka da je razlike 3-4 konje in 20Nm navora za mnogo preveč vložka, s tem da se lahko zajebeš z dolžino ITB-jev in si narediš še dodatne stroške ko delaš nove runnerje, popravljaš airbox...

na parih forumih so primerjal 325i sesalca (povrtanga) in pa večjo loputo z dbilas ITB-ji, vse na valjih bla bla bla...vsi so prišl do zaključka da je 325 sesalni kolektor praktično ulit za stroker setupe.

en primer, sam ga je sukal samo do 6, pr men bo šlo do 7 tak da tam še kakih 20 konjičev manjka.

http://www.e30clubsa.co.za/forum/index. ... ge__st__40
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 09 Jan 2014, 22:02

Moram priznat, da so me ITBji res matral sam je prevelik finančni zalogaj in premal efekta. Čeprov zgleda res vrhunsko plus zvok je ubijalski :shock:

Glavna gred je v motorju, trenutno se čaka glavo, da vidim koliko je prostora med ventilom in batom. Mislim, da bo treba vse spet razstavit in povečati ležišče ventila na batu(če se temu lahko tako reče).Če bo pa 2mm placa pa še tega ne rabim delat. Srčno upam, da glavo dobim jutri in se za vikend malo igram!

Gred naj bi zbalansirali, videt ni bilo nič narejenega za ceno dobrih 100€. Sem pričakoval, da bodo kaj povrtali ali pobrusili. Upam, da majstri na avto obnovi vedo kaj delajo.

Še nekaj slik:

Vsi potrebni momenti
Image

Ležaji
Image

Image

Image

Specifikacije dBilas odmične
Image
Post Reply