-
JureK
- Posts: 588
- Joined: 25 Sep 2012, 12:44
- Avtomobil: VW T3
Post
by JureK » 11 Nov 2013, 13:55
grega983 wrote:JureK wrote:Quattro more bit pozimi na cesti...

Mislim da ga ti tudi nebi ravno pogost peljal okušat sneg

Dve leti sem imel quattrota, to sta bili edini dve leti v mojem življenju, ko sem komaj čakal sneg

Res pa je, da mojga ni blo tolk škoda kot je tega! No, pa sej ti maš še enga za po snegu, tk da ni panike, ti ne bo dolg cajt ko bo zuni snežil

-
$küll
- Posts: 1214
- Joined: 04 Jul 2012, 14:49
- Avtomobil: Audi Quattro
- Location: Koper
Post
by $küll » 07 Dec 2013, 14:53
trenutno sem v fazi demontaže kardana in zadnjega diferenciala, tako da bom zamenjal vse manšete, ležaj kardana in najbrž tudi homokinetične.
po velikih mukah zaradi dveh zarustanih vijakov ki sem jih moral prevrat, sem končno snel kačo...

-
$küll
- Posts: 1214
- Joined: 04 Jul 2012, 14:49
- Avtomobil: Audi Quattro
- Location: Koper
Post
by $küll » 12 Dec 2013, 21:04
še ostalo kar sem demontiral...
danes mi je uspelo še kardan razstavit, bom namreč rabil nov križ, ker je imel malo lufta. nucam pa snemalec ležajev za homokinetične.
nekaj materjala ki se nabira, bo pa treba še kar nekaj reči naročit

-
grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Post
by grega983 » 12 Dec 2013, 21:07
Taki projekti so kot hiše. Nikoli ni konca, vedno je kaka sitnica za spedenat

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
-
$küll
- Posts: 1214
- Joined: 04 Jul 2012, 14:49
- Avtomobil: Audi Quattro
- Location: Koper
Post
by $küll » 14 Dec 2013, 12:34
tu žal niso samo še sitnice, bo še kar nekaj dela, in glih v temu je gušt
no izvlekač, no party...
gremo na akse
-
$küll
- Posts: 1214
- Joined: 04 Jul 2012, 14:49
- Avtomobil: Audi Quattro
- Location: Koper
Post
by $küll » 14 Dec 2013, 14:07
je že kdo mel opravka s takim sistemom homokinetičnega? kako je mišljeno da se ga sname?

-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 14 Dec 2013, 18:18
ponavadi sta dve varjanti..al je klasičen segerjev obroček,če pa je na drugi strani zaprto je velika verjetnost da imaš ripno katera se potem skrči in skrije v utor .. v takem primeru udariš po zglobu v smeri kamor bi moral it ven
a tisti del ti je odletel al je znucano? Jeba je lahko če je enkrat tolko navilo da je začelo miledenti torzično navijat ..to sem jaz imel enkrat en primer na audijevem menjalniku z zavarjenim diffom .. nismo mogli dobit ven flanže na katero je privijačena polos
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

-
$küll
- Posts: 1214
- Joined: 04 Jul 2012, 14:49
- Avtomobil: Audi Quattro
- Location: Koper
Post
by $küll » 16 Dec 2013, 21:28
ni poškodovan, tam je izrez za seger obroček, sem probal na vse načine ga zbit dol, ni šanse... ga bom spral z nitrom pa bo...
dva sem že lepo očistu z nitrom, pere mast dol prav lepo
je pa eden na aksi malo načet, kolko je to hudo?

-
$küll
- Posts: 1214
- Joined: 04 Jul 2012, 14:49
- Avtomobil: Audi Quattro
- Location: Koper
Post
by $küll » 24 Dec 2013, 23:00
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 25 Dec 2013, 15:05
tako ja ..da kej na rdečo vleče na ta dan

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...