Letni setup:


Zimski setup:






Vse o avtu piše na povezavi http://www.team-audi.si/forums/viewtopi ... 49&t=13104" onclick="window.open(this.href);return false; , par ključnih podatkov o stanju pa še tu:
- Audi V8 4.2 Quattro D11, 280KM, 6-stopenjski ročni menjalnik, zelo redek model, eden od samo cca.300 izdelanih v tej kombinaciji motor+menjalnik in eden od dveh v SLO,
- po števcu prevoženih 264.xxxkm (verjetno je realnosti nekaj več, a ne prav posebej), pospešek 6,8s do 100km/h, končna hitrost 249km/h,
- gre za protokolarno vozilo (dokazila priložena), v avtu je telefonska napeljava, dodatne antene in nosilci zastavic na sprednjih blatnikih,
- avto ima status tehnične zapuščine in certifikat starodobnika, zaradi česar je letno zavarovanje le malo čez 70EUR,
- v prvi barvi je skoraj cel avto, razen sprednjega desnega blatnika in polovice vrat (glede na stanje ostalih delov je šlo le za površinsko poškodbo),
- ob nakupu sem na avtu naredil velik servis, z vsemi jermeni, napenjalci, tesnili, tefloni, ... vsi stari zamenjani deli so arhivirani kot dokaz,
- na avtu so bili obnovljeni vsi blažilci, pred kratkim sem dal ob obnovi zadnjih zav.čeljusti dal poravnat še diske, menjal zav.tekočino in vgradil novi zajli za ročno, ...
- obut je 2x v BBS: original 8x16 z zimskimi gumami 225/50-16 (Continental WinterContact TS810) in 8x17 z letnimi gumami 245/40-17 (Kumho Ecsta SPT),
- oba kompleta gum sem kupil nova, na obeh je skupaj prevoženih cca. 3000km, torej so praktično nove,
- nov akumulator.
Avto je celota (tisti, ki ste ga videli in se v njem peljali, veste o čem govorim), v zelo dobrem stanju, notranjost sicer v blagu, a vrhunsko ohranjena, z delujočo avtomatsko klimo, DCZ, el. stekli, 2x airbag, vrhunskim 4x4 pogonom in 2x Torsen diferencialom je po snegu praktično neustavljiv.
Seveda ima par klasični pomanjkljivosti, skupnih temu modelu D11:
- poraba olja, katera je glede na pisanje v audiv8.com forumu žal stalnica večine 4.2 motorjev,
- ter še kakšna malenkost, kot so okvare žarnic za osvetlitev armature, ...
Vzrok prodaje je enostavno pomanjkanje časa ob ostalih avtih.
Avto z original 16'' platišči ima ceno 5999EUR, možen je dokup 17'' platišč z gumami in odličnega rezevrvnega motorja z vsemi agregati, ki ne rabi olja.
Resni interesenti so vabljeni na ogled in preizkus v okolico Maribora, kontakt pa tu preko PM, na email ttwingo@gmail.com ali GSM O4I 652 254.
Dogovori o končni ceni so možni samo ob ogledu (izjema ste tisti, ki avto poznate
