
Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
Ja, reduciram količino avtomobilov pri hiši. 


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
Kaj pa maš še kaj drugega???
Kaj pa cena? Prijatu je mogoče zainteresiran...
Kaj pa cena? Prijatu je mogoče zainteresiran...


Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
Trenutno od avtov nič takega, kar bi bilo oldschool zanimivo prej, kot čez 10 let: Sharan V6 in Audi S3, oba 4 pogonca, Twingo Turbo pa je že našel novi dom v začetku leta.papi wrote:Kaj pa maš še kaj drugega???
Kaj pa cena? Prijatu je mogoče zainteresiran...
Cena V8? Izhodiščnih 6000EUR je zapisanih v oglasu, za več treba na 4 ali več oči kako reč: nekaj lufta se bo našlo, sploh pri popustih na opcijske dodatke (vrhunski rezervni motor V8, še en set BBSk, ...).


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
enga holseta gor pa pridem jst po njega 


Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
Saj se za po mleko in k maši že zdaj spodobno premakne.croma_man wrote:enga holseta gor pa pridem jst po njega

Moj je bolj primeren za hobi šrauferja, ki se raje več vozi in le tu in tam malo za dušo umaže roke.


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
Se popolnoma strinjam, škoda takega zgodovinskega primerka ...nalim wrote:Saj se za po mleko in k maši že zdaj spodobno premakne.croma_man wrote:enga holseta gor pa pridem jst po njegaČe bi šel v predelavo, bi ponudil domovanje dvema polžema, za varnih 600KM. Samo kaj, ko je mojega V8 škoda za take hece, je bolje poiskat kaj manj ohranjenega/zdelanega za manj $$.
Moj je bolj primeren za hobi šrauferja, ki se raje več vozi in le tu in tam malo za dušo umaže roke.


Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
Prejšnji teden sem po skoraj celem letu počitka reaktiviral V8 (to pomeni odklopil vzdrževalec akumulatorja, končno zamenjal mini zobniček v števcu, menjal dve povezavi vzvodov CZ v vratih, preveril tlak v gumah) in z njim naredil slabih 400km.
Problemov ni bilo absolutno nobenih, klima v največji vročini uspešno opravlja poslanstvo, katero je hlajenje potnikov ob rahlo priprtih oknih, da se med vožnjo sliši grmenje V8 motorja.
Še test porabe: pri vožnji po omejitvah na magistralkah se poraba drži pod 9 litri, pri živahnejši po AC in ovinkih pa naraste na dobrih 13l. Meni se to ne zdi dosti, sploh če se upošteva, da motor zaradi porabe olja ne dela usluge lambda sondi (tu je še vsaj 1,5-2 litra rezerve) in da 280KM vseeno rabi malo več hrane, kot kak mlinček v Ladi Nivi, ki si je vzela približno isto količino goriva na 100km.
Problemov ni bilo absolutno nobenih, klima v največji vročini uspešno opravlja poslanstvo, katero je hlajenje potnikov ob rahlo priprtih oknih, da se med vožnjo sliši grmenje V8 motorja.

Še test porabe: pri vožnji po omejitvah na magistralkah se poraba drži pod 9 litri, pri živahnejši po AC in ovinkih pa naraste na dobrih 13l. Meni se to ne zdi dosti, sploh če se upošteva, da motor zaradi porabe olja ne dela usluge lambda sondi (tu je še vsaj 1,5-2 litra rezerve) in da 280KM vseeno rabi malo več hrane, kot kak mlinček v Ladi Nivi, ki si je vzela približno isto količino goriva na 100km.



Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang
Nič posebnega: približno 300km je bilo prevoženih v soboto popoldne: iz okolice MB preko Laškega in Zidanega mosta v Trebnje (Audi srečanje) ter nazaj v MB s par vmesnimi zankami okoli Celja. Ostalo sem prevozil lokalno okoli MB.L4UK0 wrote:Lepo lepo. Kakšna trasa pa je bila teh 400km če ni skrivnost?

