TimeAttack / Piston cup 2013

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
TimeAttack / Piston cup 2013
Zivjo!
Za 7.6. sem videl da ste nekateri ze prijavljeni, za naslednjega bi pa jaz predlagal da naredimo nekaj takega kot lani. Tisto je blo svetovno.
https://m.facebook.com/events/663056153721094/?ref=3
Lp
Za 7.6. sem videl da ste nekateri ze prijavljeni, za naslednjega bi pa jaz predlagal da naredimo nekaj takega kot lani. Tisto je blo svetovno.
https://m.facebook.com/events/663056153721094/?ref=3
Lp

Re: TimeAttack / Piston cup 2013
Ja zdaj bo proga potekala rahlo drugače....bolj odprto in hitrejše, brez tistih hudih zaprtih ovinkov





Re: TimeAttack / Piston cup 2013
Torej, z Žigam sva mal predebatirala in prišla do naslednje ideje za Time Trial
Vsak tekmovalec ima na voljo 3 poizkuse/izhode na progo. Prvi (ogrevalni) in zadnji (ohlajevalni) krog ne štejeta, torej štejejo 3 vmesni. Vsak poizkuša voziti čimbolj konstantno in ob enem hitro. Najhitrejšemu krogu še prišteje največja razlika časov v tem poizkusu/izhodu na progo. Ali pa se šteje najmanjša razlika časov in tisti najhitrejši čas, to je najbolje da se naredi anketo, pa da se vidi kaj ljudem bolj odgovarja. Imeli bi enega "zapisnika" (to sem lahko jaz), pri katerem se javi VSAK, ki bo šel na poizkus (ker boste šli pač več kot 3x na progo, da se zapiše čas vožnje in se kasneje pogleda v rezultate in tako določi končni rezultat posameznika). Vozi se brez štoparic. Primer, če kdo ne razume:
1. poizkus, 16:23
58.6s
59.1s
58.3s
razlika: 0.8s
2. poizkus, 17:06
58.6s
58.1s
57.7s
razlika: 0.9s
3. poizkus, 19:48
58.4s
57.9s
58.0s
razlika: 0.5s
Če gledamo sistem A (najboljši čas + naječja razlika), je to v 2. poizkusu, najboljši čas 57.7s in največja razlika v časih 0.9s, to skupaj znese 58.6s in to je čas, ki šteje. Po sistemu B, (najmanjša razlika + najboljši čas), je to v 3. poizkusu z najmanjšo razliko 0.5s in najboljši čas 57.9s, kar skupaj znese 58.4s in je to čas, ki šteje.
Kaj vam odgovarja, se odločite sami (najboljše je anketa, ki traja 7 dni), pokale za prva 3 mesta lahko zrihtam jaz
Mislim da je naslednji TA 28.6.,kar je dovolj časa da se vse pripravi.
Ste za akcijo?

Vsak tekmovalec ima na voljo 3 poizkuse/izhode na progo. Prvi (ogrevalni) in zadnji (ohlajevalni) krog ne štejeta, torej štejejo 3 vmesni. Vsak poizkuša voziti čimbolj konstantno in ob enem hitro. Najhitrejšemu krogu še prišteje največja razlika časov v tem poizkusu/izhodu na progo. Ali pa se šteje najmanjša razlika časov in tisti najhitrejši čas, to je najbolje da se naredi anketo, pa da se vidi kaj ljudem bolj odgovarja. Imeli bi enega "zapisnika" (to sem lahko jaz), pri katerem se javi VSAK, ki bo šel na poizkus (ker boste šli pač več kot 3x na progo, da se zapiše čas vožnje in se kasneje pogleda v rezultate in tako določi končni rezultat posameznika). Vozi se brez štoparic. Primer, če kdo ne razume:
1. poizkus, 16:23
58.6s
59.1s
58.3s
razlika: 0.8s
2. poizkus, 17:06
58.6s
58.1s
57.7s
razlika: 0.9s
3. poizkus, 19:48
58.4s
57.9s
58.0s
razlika: 0.5s
Če gledamo sistem A (najboljši čas + naječja razlika), je to v 2. poizkusu, najboljši čas 57.7s in največja razlika v časih 0.9s, to skupaj znese 58.6s in to je čas, ki šteje. Po sistemu B, (najmanjša razlika + najboljši čas), je to v 3. poizkusu z najmanjšo razliko 0.5s in najboljši čas 57.9s, kar skupaj znese 58.4s in je to čas, ki šteje.
Kaj vam odgovarja, se odločite sami (najboljše je anketa, ki traja 7 dni), pokale za prva 3 mesta lahko zrihtam jaz

Mislim da je naslednji TA 28.6.,kar je dovolj časa da se vse pripravi.
Ste za akcijo?

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: TimeAttack / Piston cup 2013
28.6. = win!
Glede teh pravil pa...kaj ce bi sli enostavno na najhitrejsi krog in to je to

Glede teh pravil pa...kaj ce bi sli enostavno na najhitrejsi krog in to je to


Re: TimeAttack / Piston cup 2013
ja sj za vas tahitre bi bla klasa RACE - od štarta do cilja čimhitrej odpeljat...
Ostali, ki pa... ne da nimamo dobrih šans, da bi peljal konkurenčno hitr... sj je konc koncev nazadnje OP vse scat pelu z 1.2 mlinčkom v kadettu
Bom reku, da smo lani nek omenjali, da bi nekateri raje imeli, kar je kmetek napisu - competition klasa... mal več je treba tuhtat k se pelje, da dosežeš 3x čimbolj enak čas. Na gorsko hitrostniih dirkah je ta klasa precej bolj polna in zanimiva kot pa race klasa... Seštevek časov v dveh ponovitvenih vožnjah, ki odstopajo od prve vožnje so tudi okoli ene desetinke... res u nulo se peljejo... Pač, lani je blo nek govora, da nas bi šlo ene par to peljat, zdj pa zgleda da ni nobenga... No, sj če ne bo interesa, pridem pa pofotkat 
Ostali, ki pa... ne da nimamo dobrih šans, da bi peljal konkurenčno hitr... sj je konc koncev nazadnje OP vse scat pelu z 1.2 mlinčkom v kadettu




- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: TimeAttack / Piston cup 2013
Sem videl da sta bila včeraj na RaceLandu Rifasiemp in Opelpower. Pričakujemo kakšno poročilo 


Re: TimeAttack / Piston cup 2013
Ni kaj za poročat
po dolgem času spet na racelandu, nova konfiguracija zelo všečna... Js osebno sem šel dol bolj iz "testnih" razlogov... Ampak so se že v krškem pojavljale težave, zavore so se zaskočile in pregrele, mislim da se je roka načela in kasneje v nedeljo tudi počila na slalomu, ker je bil avto nemiren (podrta optika) tako da... kot sem že večkrat dejal, letošnje leto je očitno povsem učno da vidimo in odkrijemo vse možne težave šele potem se lahko z rezultati obremenjujem 



Re: TimeAttack / Piston cup 2013
torej za prihajujoči TA bomo kj posnel pa pofotkal, tko da čimveč oldskulerjev vabljenih
Bo verjetn šel tko k lani z nami gospod munih, tko da video bomo naredl, mogoče še nek iz zraka posnetkov dobimo
a gremo skupaj iz LJ? jst bi šel sam na turco do tja - pol pa fotkam 
1. lauko
2. opelpower?
3. kmetek?
4. Žiža
5. maik?
...



1. lauko
2. opelpower?
3. kmetek?
4. Žiža
5. maik?
...

Re: TimeAttack / Piston cup 2013
Jest grem itak, če ne pride kej vmes. Za Piston Cup se pa hitr zmislte, ne morem pokalov čez noč narest 

