BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002ti 1975

Post by FR Wolf » 24 Apr 2013, 20:53

benz220d wrote:ne se sekirat, pusti tako kot je tebi všeč saj je tvoj avto :D oz. še bolje tako kot je bilo v originalu ;) drugače pa motor je srce avtomobila meni še tako urejena zunanjost ne pomeni veliko če je pod haubo zanemarjeno...tu se vidi odnos lastnika...
Ja to imaš pa prav, sploh motor je eden takih predelov avtomobila, kjer se lahko lastnik izzživlja s svojimi detajli, ki sicer ne spremenijo nič konkretnega ali da bi recimo pomodernizirali same elemente. Le nek majhen detajl, ki ga nepoznavalec sploh ne opazi dovolj induvidualizira samo celoto, da je ta po okusu lastnika.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 02 Jun 2013, 14:16

Torej da spet malo oživim temo...
Vgradili so se varnostni pasovi iz 02
Image
Image
Zamenjali so se tefloni na glavi in ponovno izravnala glava
Image
Ker imam že skoraj eno leto še desno ogledalo sem se tokrat lotil vrtanja
Image
ker tudi na levi starni ni bilo original gume pod ogledalom sem razdrl še drugega in kupil gume
Image
No evo že stoji
Image
Pa še oba skupaj (delavnica je razmetana ker se poleg odvija še fasadiranje hiše...
Image
Vgradil sem tudi tranzistorski vžig z uporom, a je tranzistor preprečil delavanje obratomera zato sem ostal samo z uporom...
Image
Zamenjale so se 4 šobe v vsakem vplinjaču z mislijo, da se bo nehalo pluvanje nazaj malo sem se poigral tudi z osmi vplinjačev cca vsakega 10x odmonirat in namontirat da sem vmes krivil os, da sem sinhroniziral podtlak v sesalnih vodih do neke mere...
Bolj na začetku
Image
in končana zadeva
Image
Ker sem poskušal vse to sprobat pri crusanju, če sem odpravil pljuvanje nazaj me je na poti iz garaže omejaval zidarski oder in v prvo ni šlo je falilo 20cm, v drugo sem pa šel na milimetre in naredil tole...
Image
Seveda tudi nova vrata niso ostala brez bojnih znamenj(skrivil aluminjasto rebro an profilu za 90°) :S
Avto sem popravil se nič ne vidi na srečo.
Vmes sem dobil tudi še avtoradio s popravila, vgradil ga pa bom ko zalotam konektor za mp3. Odločil sem se, da zaenkrat uporabim samo en zvočnik(še originalen ki dela bp), napeljavo za dva dodatna zadaj pa imam že narejeno...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
benz220d
Posts: 317
Joined: 27 Jul 2011, 10:53
Location: Dežela piva in cvetja

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by benz220d » 02 Jun 2013, 14:56

kolk cm boš dal fasado in kolk € te pride m2 ? :D mene tud to čaka :D

drugač pa lepi upgrejdi jz tud pogrešam desno ogledalo :? sam da si lahk porihtal buške brez posledic ;)
Luža pod starim mercedesom? Nič hudega, to je švic od konjev!!!!
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 02 Jun 2013, 15:08

Glede fasade imajo starši čez. Vem da bo 12cm črnega stiroporja kar je ekvivalantno 15cm belega. Glede cene pa nimam pojma, jst samo pomagam pri pripravah kolikor lahko.

Aja pozabil sem še dodati, da sem kupil 6,5jx13 2 plaztišči za zadaj, hvala ascona75.
Poleg tega sem vgradil niple na sesalne kolektorje in celotni sistem za vakumsko uravnavanje predvžiga, zamenjal sem tudi t spoje plastičnih kosov s kovinskimi. Vse mi je izdelala ena firma, katero priporočam vsem... Jože Zajc s.p. Bled
Nipli iz sesalnih vodo za sinhroniziranje vplinjačev in predvžig...
Image
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by kontejner » 02 Jun 2013, 20:22

hudi stroj :) mi lahko poveš kje si dal popravljat radio, mam z mojim tudi neke probleme -.-
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Tine » 02 Jun 2013, 21:03

Za uravnavanje vplinjačev bodo ti nipli super, za odvzem vakuma predvžiga pa žal ne. Predvžig mora jemati vakum pred loputo; sem prepričan, da če nimaš že izgotovljenih odjemov na samih vplinjačih, je za to nedvomno pripravljeno mesto na njih, kjer je treba izvrtati luknjo ter vgraditi nipel.
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 03 Jun 2013, 00:04

@kontejner popravljal ga je en kolega ki se sicer otepuje teh stavri, ker so komplicirane plus stari kondenzatorji so taki, da se radi posušijo...
@tine hvala za to informacijo, nikjer nisem našel kje naj bi se to prikloplo, pa sem potem edino kar sem zvedel da naj priklopim kar na to kot je za uravnavanje loput, ker imajo nekateri ITB-ji enako...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by eugene » 03 Jun 2013, 09:19

Tako je kot pravi tine. Luknje za vakum signal pridejo postavljene takoj za loputo. Podobno kot progresivne . Žal webri nimajo predvidenega mesta, dellortoti ja. Mislim da boš moral imet samo centrifugalni razdelilc. Sploh pa zakaj hočeš še vakum priklopit? Da bo manj pilo? Ti moreš centrifugo na razdelilcu tako predelet da boš imel pravi predvžig čez vse območje. Navadno to pomeni igranje z vzmetmi, utežmi in stopi na centrifugi. In dupli naj bi imeli radi 12-16 st predvžiga na minimumu in kakih 32-36 polnega. To je 10-12 st hoda na razdelilcu.

ITBji imajo lahko tako priklopljeno, ker ta signal navadno vodiš v ECU kod podatek za podtlak. Žal ta signal ni primeren za premikanje membrane na razdelilcu. Lahko pa greš na kak programabilen vžig in uporabiš te porte. ( MSD,...)
Let's go Brandon!
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 03 Jun 2013, 10:44

Uff toliko informacij. Ja očitno sem za brezveze tako lepo speljal vakum cevke. Tole igranje z utežmi mi prav nič ne diši. bom očitno moral najti enaga, ki mu to dela dobro, da prekopiram :)
Hvala vama za tole informacijo... :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by eugene » 03 Jun 2013, 11:05

MSD in programable timing computer od MSDja. Kak rabljen a ebayu se dobi za normalen dnar. Vsaj jaz sem ga.

Ali pa Megajolt. To je DIY ko en Megasquirt samo da krmiliš samo vžig.

Vsekakor pa prvo s stroboskopom zmeri sploh kolko st. hoda ima centrifuga od razdelilca. Možno da igranje z utežmi in vzmetmi ni potrebno in boš mogu samo stope na centrifugi kaj predelat. Mogoče tudi to ne. To pa da webri rabijo več predvžiga na minimumu in da po večini jih noben tako ne nastavi pa naj bi bil glavni vzrok za težave ( kašljanje, nemiren tek,..) z duplimi.
Let's go Brandon!
Post Reply