Stabilizator - SWAY BAR
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Stabilizator - SWAY BAR
Ni osamljen primer, stabilizator narejen iz prazne cevi
To se meni zdi malo čudno, cev itak ni torzijsko prožna, po določeni obremenitvi pa se spešta...
To se meni zdi malo čudno, cev itak ni torzijsko prožna, po določeni obremenitvi pa se spešta...
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Men se zdi pa zanimivo; naliješ noter aluminij in prišparaš na teži; spešta se zihr ne, nisem pa siguren kako se obnaša palica z alu jedrom in jeklenim obodom pod torzijo.
Al pa mogoče nabiješ not palco iz ptfe al pa kakšne podobne plastike če nisi pr livarjih doma
Al pa mogoče nabiješ not palco iz ptfe al pa kakšne podobne plastike če nisi pr livarjih doma
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Sem zdej mal googlal in zgleda da precej firm dela votle stabilizatorje vključno z Eibachom... zgleda da to dela...
Sej ubistvu če pomisliš; stabilizator gre čez ogromno ciklov in mora bit dimenzioniran tako da je daleč od območja plastične deformacije, drugače bi ga kmal hudič vzel. In če je samo rahlo elastično obremenjen ni šans da ga bo zaprlo, tud če je votel...
Je pa potem treba uporabit neko vzmetno jeklo in ne navadne cevi, če hočeš met relativno tanek stabilizator pa ne prit blizu območja plastične deformacije...
Sej ubistvu če pomisliš; stabilizator gre čez ogromno ciklov in mora bit dimenzioniran tako da je daleč od območja plastične deformacije, drugače bi ga kmal hudič vzel. In če je samo rahlo elastično obremenjen ni šans da ga bo zaprlo, tud če je votel...
Je pa potem treba uporabit neko vzmetno jeklo in ne navadne cevi, če hočeš met relativno tanek stabilizator pa ne prit blizu območja plastične deformacije...
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Ja sm gledal neke slike iz proizvodnje H&R in so tudi s cevi narejene... zanimive zadeve,
ker originalni so pomoje vsi s polnega....
Ja ne vem kje bi pa dobil vzmetno jeklo v obliki cevi ?
ker originalni so pomoje vsi s polnega....
Ja ne vem kje bi pa dobil vzmetno jeklo v obliki cevi ?
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Prvi zadetek iz googla: http://www.belta.si/vzmetno-jeklo
Drugi zadetek iz googla: http://www.store-steel.si/ppVzmetnaJekla.asp
Tretji zadetek iz gogla: http://www.tvp-vzmeti.si/proizvodni_program.htm
Pa magar poklic pa povprasi ce majo cev / palico
Drugi zadetek iz googla: http://www.store-steel.si/ppVzmetnaJekla.asp
Tretji zadetek iz gogla: http://www.tvp-vzmeti.si/proizvodni_program.htm
Pa magar poklic pa povprasi ce majo cev / palico
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Prvi zadetek že pade v vodo, imajo samo polne palice, sej imaš narisano zraven...Anzee wrote:Prvi zadetek iz googla: http://www.belta.si/vzmetno-jeklo
Drugi zadetek iz googla: http://www.store-steel.si/ppVzmetnaJekla.asp
Tretji zadetek iz gogla: http://www.tvp-vzmeti.si/proizvodni_program.htm
Pa magar poklic pa povprasi ce majo cev / palico
Jst sm mislu če se to dobi v bolj običnih štacunah... Jaz bom verjento naredil iz kakega debelega stabija od kakega težjega avta...
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Kaj boš potem delal sprint varianto z ravno palico in rokami al bo špaget?
Pa na vzmetno jeklo bi roke jst raj vpasal, kot švasal, kr maš velik legirnih elementov not, ko boš švasal bodo migriral in ti nardil ob varu zelo trdo in krhko jeklo in se zna zlomit pod obremenitvijo...
Pa na vzmetno jeklo bi roke jst raj vpasal, kot švasal, kr maš velik legirnih elementov not, ko boš švasal bodo migriral in ti nardil ob varu zelo trdo in krhko jeklo in se zna zlomit pod obremenitvijo...
Last edited by pero27 on 17 Aug 2016, 12:57, edited 1 time in total.
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Ravna palica in zavarjene roke...pero27 wrote:Kaj boš potem delal sprint varianto z ravno palico in rokami al bo špaget?
Morem do enega odpada da dobim kak star stabi, sam to je najboljše it kr tam in se zakopat v smeti in najdet
Re: Stabilizator - SWAY BAR
Zakaj pa nebi torzijske palce uporabil? Renault, Peugeot,... teh jajc je ko dreka na odpadih.
Povej mi kakšno širino potrebuješ, nekaj stabijev imam doma na voljo
P.s. širino stabija ne debelino
Povej mi kakšno širino potrebuješ, nekaj stabijev imam doma na voljo
P.s. širino stabija ne debelino
Get low, no matter how
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Stabilizator - SWAY BAR
ja to ej tudi obcija, sem ugotovil da je od Senica zanimiva torzija, je ful ozka...Fleko wrote:Zakaj pa nebi torzijske palce uporabil? Renault, Peugeot,... teh jajc je ko dreka na odpadih.
Povej mi kakšno širino potrebuješ, nekaj stabijev imam doma na voljo
P.s. širino stabija ne debelino
Se mi zdi da sm zadnjič meru da rabim 76cm...
Debelina pa 27 mm in 19mm, tam okoli....
Si pa ne predstavljam kolko različni materjali so to: stabilizator vs torzija, ve kdo kaj več ???
Fleko, sem v pričakovanju na tvoje meritve