BMW 1802 - No Carb Diet
-
- Posts: 29
- Joined: 14 Feb 2015, 17:33
- Avtomobil: AUDI S1 | VW T2 Westfalia | Impreza Hawk | Lancia Delta
Re: BMW 1802
Te ATSke pašejo na lih da ne vsak oldi
Že zdej res dobr zgleda, kva šele bo
Že zdej res dobr zgleda, kva šele bo
- pero27
- Posts: 2677
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 1802
Dej pust sprednji odbijač na polici, tole zgleda čist hudo brez!
Re: BMW 1802
Sem samo čakal kadj bo prvi opelaš padel v nezavest In ja, kot je rekel Pero27, te ATSke niso bile izključno opelaške felne, ampak so bile pač aftermarket opcija za marsikako vozilo. Če vas spomin ne heca preveč, se boste spomnili tudi na mojega hrošča, ki jih je tudi imel, v primerni dimenziji seveda. Meni osebno se ta model zelo dopade, ker je nenačičkan in "strojniški", obenem pa so solidno lahke - ena felna ma manj kot 4 kile.
Tako je, te dotične so ET20. Imam pa še par 7j et3 in par 8j et0 (ali1? nevem več), tako da lahko malo probavam.
Nop.
Ponedeljek in torek sta bla pestra, čeprav ni videt veliko. Prezračile so se zavore, zmontirale so se fedre in amortizerji zadaj: Poizkusil sem iztrebiti še elektro podvige prejšnjih lastnikov, in pri tem bil delno uspešen - dela prejšnjega lastnika so odstranjena, čarovnije predprejšnjega pa še ne - ker so nekaj modificirali originalno elektriko, si moram za povrnitev v tovarniško stanje vzet malo več časa, to pa je komoditeta s katero trenutno ne razpolagam. Zaradi večjega hladilnika in prestavitve akumulatorja v prtljažni prostor sem napeljal možat elektro kabel, uredil, sčistil in zamenjal sem še prostor z varovalkami: Po kratkem malem površnem pregledu motorja (spomnimo se, da je to začasni motor - čeprav vem da so začasne rešitve najbolj trajne OBLJUBIM da pride not nek drug! ) sem mu nataknil karter in ga naredil perajt za montažo.
Nebodiga len, organizirat je blo treba poroko, in zgodila se je!
Po montaži hladilnika pa sem naletel na problem, ki mi danes ni dal dosti spanca. Prostora med hladilnikom in vodno črpalko je bilo jedva za list papirja, zato sem v prvem poskusu poklepal vezno steno (ki je malenkost zvita od očitno neke nesreče v zgodovini vozila) ter pobrusil gobec črpalke, tako da sem dobil ene par milimetrov lufta. Takole, ključ 10 for scale:
Zvečer sem raziskoval problematiko po netu, in je to seveda pogost pojav pri tako starih vozilih, sploh pri 02 kjer motorni prostor ni pretirano razkošno odmerjen. Fantje sicer pravijo, da je od 1/8 inče (slabe 3mm) dovolj, ter govorijo o ventilatorjih, ki ga jaz ne bom imel. Ker imam komplet vse nosilce nove, bi moral motor minimalno plesat, vendar me vseeno matra. Danes poskusim še malo sklepat in kako drugo zvijačo da hladilnik premaknem čimbolj naprej (motor je že maksimalno proti riti), pa bomo vidli.
- L4UK0
- Posts: 3116
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 1802
Been there, done that. Rabiš več lufta, 3mm je hitro premalo... Boš enkrat divje bremzal in medtem kakšen pothole nabasal, pa bo ajsa.
Mogoče kakšna druga vodna pumpa, ali pa opcija, da hladilnik kaj naprej pemakneš (če so kakšni blažilci med njim in vezno)?
Mogoče kakšna druga vodna pumpa, ali pa opcija, da hladilnik kaj naprej pemakneš (če so kakšni blažilci med njim in vezno)?
- pero27
- Posts: 2677
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 1802
To daš radiator mal pod prešo, pa ga nardiš konkavnega
Bo prec 20mm več placa
Bo prec 20mm več placa
- killer_beast
- Posts: 114
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: BMW 1802
Se posipam s pepelnikom, lagal sem! Nevem odkod mi številka v glavi o kilah, sem jih pa zvagal ko sem jih kupil (bo tega ze 4-5 let nazaj) - evo sliko. 5.2 kile, s tem da je tukaj pobrušena, brez barve. Lapsus!killer_beast wrote: ↑09 Mar 2022, 20:26
Očitno ti kar precej tehtnica laže. V original Tüv-u piše, da imajo cca 5,6 kg (ET20), če se prav spomnim.
Glede vodnih pump še moram raziskat če obstaja kaka "krajša", vendar sumim da je od 02 modela najbolj plitka - vsi ostali (e21, e28, e30) v katerih je bil ta motor imajo večji motorni prostor. Blažilcev med vezno in hladilnikom pa ni niti v originalu, kar me je obenem čudilo in ne-bilo všeč, pa sem jih mislil sam zmontirat - a zaradi pomanjkanja prostora tega ne bo. Bomo vidli če bo razpotegnilo hladilnik zaradi zvijanja vezne, sem ga preventivno ohlapno privijačil.
No, naslednje jutro sem vzel v roke kladivo in začel mikastit po vezni - lovil sem milimetre, dva tu, dva tam, potem pa še s kotno brusilko malce "skrajšal" gobec pumpe - in prostora je naneslo za cca 10 milimetrov, kar pa bi glede na vpetje motorja znalo biti dovolj. Tako bom sedaj pustil, bomo vidli kaj bo povedal čas.
Lotil sem se še izpuha; ker sem od originalnega izpuha z avtom dobil le izpušni kolektor ter zadnji lonec, sem moral zimprovizirat vmesni del. Spasal sem sekundarni del izpuha od e21, vmes dal nov srednji lonec, malo cevi in izpuh je začasno zrihtan. Po tem se je zvezal še vžig - spet, zaradi motorja iz e21 ki ima tranzistorski vžig, sem moral vpasat še to. Par žic, par spojev, par lukenj v avto, pa je bil gor. Zvezale so se še ostale pritikline okoli motorja, pa smo bli perajt da avto prvič po enem mescu postavim na svoje noge.
Akumulator se je prestavil v prtljažnik, vstavil se je popedenan rezervoar za gorivo: