American BadAss-C3
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
ne se mi zdej vn vlečt
Nikoli ni blo,danes pa gremo še zadnjič letos ampak je blo dva dni potem "zgleda da je bla zadnja" .. al je blo 14 dežja al pa je zasnežilo ..nema veze ..gremo naprej
In ja .. ni lepo ko te na odseku,ki verjetno en mesec ni videl sonca in je cesta vsa sluzasta jaz pa z mislimi nekje daleč,naravna proti ograji
Nikoli ni blo,danes pa gremo še zadnjič letos ampak je blo dva dni potem "zgleda da je bla zadnja" .. al je blo 14 dežja al pa je zasnežilo ..nema veze ..gremo naprej
In ja .. ni lepo ko te na odseku,ki verjetno en mesec ni videl sonca in je cesta vsa sluzasta jaz pa z mislimi nekje daleč,naravna proti ograji
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: American BadAss-C3
Zgleda je bila res zadnja, saj bo kmalu zmanjkalo dni v letošnjem letu.
New Yorker ima sprednji pogon, vendar sem "obsojen" samo na zimske gume. Verige niso zaželjene, oziroma ni prostora za njih. Verjetno bi lažje našel verige za Corvetto
Zadnji pogon in zimske gume, to bi šlo vse dokler ni snega. 2-3 cm suhega snega, tam bi mogoče še kam šlo, potem se pa premičnost mojih RWD vozi konča.
New Yorker ima sprednji pogon, vendar sem "obsojen" samo na zimske gume. Verige niso zaželjene, oziroma ni prostora za njih. Verjetno bi lažje našel verige za Corvetto
Zadnji pogon in zimske gume, to bi šlo vse dokler ni snega. 2-3 cm suhega snega, tam bi mogoče še kam šlo, potem se pa premičnost mojih RWD vozi konča.
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: American BadAss-C3
Menjalnik imaš tristopenjski... se pravi TH350 ali močnejši TH400?
Glede na to, da se kar nekaj voziš ali pogrešaš overdrive prestavo?
Glede na to, da se kar nekaj voziš ali pogrešaš overdrive prestavo?
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
TH350 z Protorque konverterjem ..kar pogrešam na momente je mogoče manualc
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: American BadAss-C3
Samo ne tovarniškega 3 stopenjskega ... Tudi tisti s prestavo več dvomim, da je kaj prida.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
4 brzinca so tukaj dajali. Je pa zanimivo da je bil avtomatic opcijsko z doplačilom in je verzijo z ročnim loterija dobit.
Ti si verjetno na svojih te slabe tovarniške zadeve že vse zamenjal ali apgrejdov ?
Ti si verjetno na svojih te slabe tovarniške zadeve že vse zamenjal ali apgrejdov ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: American BadAss-C3
Sem malo bral zapise o C3 na wikipediji. Kolikor so informacije točne je bilo leta 79 manj kot 20% Corvette opremljenih z ročnim menjalnikom. Tako, da jih je verjetno res malo ostalo.
Kolikor se spomnim pričevanja kolega, ko je pred leti vozil C3 z ročnim menjalnikom, je ta 4 stopenjski menjalnik svetlobna leta za TH350. Saj ubistvu poznam nekoga, ki ima C3 z ročnim menjalnikom. Samo je že kar nekaj let, ko sem to C3 videl na cesti.
Tako da, če imaš željo po ročnem menjalniku, je najbolje, da posežeš po nekem sodobnem športnem 5 ali 6 stopenjskem. Ali pa "clutchless" menjalnik...
V jeseni po našem Piston Riot meetingu sem imel priložnost peljat 79 C3 Corvetto.
Misli, da je predstavljena tudi tu na forumu.
Corvette ni ravno avto, katerega bi si želel kupiti, se je pa verjetno nebi branil, če bi mi jo kdo podaril.
Je bila pa definitivno zanimiva izkušnja. Za moj okus preveč trda in premalo prostorna. Drugače pa zelo dobro pregledna.
Saj sploh nimaš mrtvih kotov. Rahlo obrneš glavo, pa že skoraj vidiš kaj je za teboj. To mi je bilo pa všeč!
Kar se pa menjalnikov na mojih kantah tiče so kolikor jaz vem še vsi tovarniško stock. Me pa apgrejdi v obliki shift kitov ipd ne zanimajo. Niso performance vozila, tako da je pomembno počasno in brezčutno prestavljanje.
Če bi se (lahko) odločil za apgrejd, bi to bilo v obliki sodobnega računalniško vodenega 8 ali še raje 10 stopenjskega menjalnika. Kolikor berem in gledam razne video vsebine jih precej hvaliji. Sploh odzivnost in posledično tudi porabo...
Kolikor se spomnim pričevanja kolega, ko je pred leti vozil C3 z ročnim menjalnikom, je ta 4 stopenjski menjalnik svetlobna leta za TH350. Saj ubistvu poznam nekoga, ki ima C3 z ročnim menjalnikom. Samo je že kar nekaj let, ko sem to C3 videl na cesti.
Tako da, če imaš željo po ročnem menjalniku, je najbolje, da posežeš po nekem sodobnem športnem 5 ali 6 stopenjskem. Ali pa "clutchless" menjalnik...
V jeseni po našem Piston Riot meetingu sem imel priložnost peljat 79 C3 Corvetto.
Misli, da je predstavljena tudi tu na forumu.
Corvette ni ravno avto, katerega bi si želel kupiti, se je pa verjetno nebi branil, če bi mi jo kdo podaril.
Je bila pa definitivno zanimiva izkušnja. Za moj okus preveč trda in premalo prostorna. Drugače pa zelo dobro pregledna.
Saj sploh nimaš mrtvih kotov. Rahlo obrneš glavo, pa že skoraj vidiš kaj je za teboj. To mi je bilo pa všeč!
Kar se pa menjalnikov na mojih kantah tiče so kolikor jaz vem še vsi tovarniško stock. Me pa apgrejdi v obliki shift kitov ipd ne zanimajo. Niso performance vozila, tako da je pomembno počasno in brezčutno prestavljanje.
Če bi se (lahko) odločil za apgrejd, bi to bilo v obliki sodobnega računalniško vodenega 8 ali še raje 10 stopenjskega menjalnika. Kolikor berem in gledam razne video vsebine jih precej hvaliji. Sploh odzivnost in posledično tudi porabo...
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
nekaj zanimivosti zadnje serije C3
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6xHDJ7FOFrw[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6xHDJ7FOFrw[/youtube]
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: American BadAss-C3
Lepo predstavljeno.
-
- Posts: 140
- Joined: 01 Apr 2013, 16:43
Re: American BadAss-C3
Če imaš željo, Tremec T5 imam.