Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
Pero27 je v eni temi komentrial da je treba pri e21 dat akumolator v koferraum razporeditev teze ap to ..
jaz pravim kontra, to sem ze mislil naredit pred - ne vem 10 timi leti pa nisem - mojo e21 na elektriko..... kot marsikaj druga nisem naredil
Cox & co. pa bi lahko kaj takega ustimali ?
http://www.corbinstreehouse.com/blog/plug-bug/
jaz pravim kontra, to sem ze mislil naredit pred - ne vem 10 timi leti pa nisem - mojo e21 na elektriko..... kot marsikaj druga nisem naredil
Cox & co. pa bi lahko kaj takega ustimali ?
http://www.corbinstreehouse.com/blog/plug-bug/
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
rimac je pred finančno injekcijo to testiral na svoji e30 kar uspešno...mogoč pa o tebi kdaj beremo - Zegler motors in Dubai
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Wbsp17w3P4k[/youtube]
Let's go Brandon!
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
Ko bo komplet akumulatorjev po 2k €, se bo splačalo, prej pa po mojem mnenju ne
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
lauko maš prav...L4UK0 wrote:Premakne se ze, kaj pa zvok in smrad?
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
Se ne splača, sem že kakšne dve leti nazaj delal računico, da bi si katro zrihtal na štrom, da bi se ''zađabe'' peljal na šiht in po Ljubljani bluzil, pa sem vse skupaj ovrgel. Zakaj katro? Lahka osnova, nerabiš močnih motorjev in velikih baterij ampak vseeno na koncu pride visoka investicija. Za ta denar bi iz katro na bencin naredil ogromno kilometrov, ker ima itak porabo 2-3x manjšo od mojega povprečnega voza
Če se prav spomnim, je nekih 40% investicije predstavljal strošek baterij, poleg tega, me zvok pralnega stroja ravno ne impresionira tako, da case closed
Če se prav spomnim, je nekih 40% investicije predstavljal strošek baterij, poleg tega, me zvok pralnega stroja ravno ne impresionira tako, da case closed
Get low, no matter how
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
Ah kje .. raje tiščimo avte po svetu kot da jih predelamo na elektriko ..zegler wrote: Cox & co. pa bi lahko kaj takega ustimali ?
http://www.corbinstreehouse.com/blog/plug-bug/
Je pa hrošč kr popularna baza za take predelave, je en tudi v sloveniji .. mislim da je podjetje iz nekje gorenske imajo pa tudi eno rx8(se tu in tam pojavijo v medijih).
Zanimivo je da so ohranili menjalnik (sem enkrat na hitro šel okoli avta, na srečanju v lescah), čeprav je to vrjetno bolj iz vidika kako spraviti pogon na kolesa kot pa da bi uporabljal prestave.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
Za informacije iz prve roke je zelo primeren @dabi s tega in sosednjega foruma.
Bil je tudi prispevek po tv, pa drugih medijih in sosednjih forumih, ko je predelal corso na elektriko.
Bil je tudi prispevek po tv, pa drugih medijih in sosednjih forumih, ko je predelal corso na elektriko.
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?
http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecar.htm
To so tile gorenjci
Sva tud z zagorcem nekaj računala - sploh ker je on na hard štromar; ne splača se zaradi baterij (in zaradi dosega, ker greš potem težko z takim avtom na oldschool meet če ima dosega samo recimo 200km).
Pa krmilniki so tudi zelo dragi, sploh ko se začneš pogovarjat o malo večjih močeh (in tokovih) te pridejo približno toliko kot baterija.
Tko mal za predstavo sem enkrat računal za avto z težo 1000kg, dosegom 300 km in neko spodobno močjo (okrog 60kW) pridejo baterije cca 10k, krmilnik 6k, motor (dvojni soosni) 3k in potem še 1-2k za preostalo šavje; si na 20k€ za tako predelavo samo v materialu...
Zdej neke 10kW motorje tlačit v avte pa baterije za doseg 50km se mi zdi pa mal brezveze - če se hočeš it ekonomičnost si potem že raje kupiš en konkreten električni bicikel/kroslo za 10k€ pa je
To so tile gorenjci
Sva tud z zagorcem nekaj računala - sploh ker je on na hard štromar; ne splača se zaradi baterij (in zaradi dosega, ker greš potem težko z takim avtom na oldschool meet če ima dosega samo recimo 200km).
Pa krmilniki so tudi zelo dragi, sploh ko se začneš pogovarjat o malo večjih močeh (in tokovih) te pridejo približno toliko kot baterija.
Tko mal za predstavo sem enkrat računal za avto z težo 1000kg, dosegom 300 km in neko spodobno močjo (okrog 60kW) pridejo baterije cca 10k, krmilnik 6k, motor (dvojni soosni) 3k in potem še 1-2k za preostalo šavje; si na 20k€ za tako predelavo samo v materialu...
Zdej neke 10kW motorje tlačit v avte pa baterije za doseg 50km se mi zdi pa mal brezveze - če se hočeš it ekonomičnost si potem že raje kupiš en konkreten električni bicikel/kroslo za 10k€ pa je