Sej veš da se hecameugene wrote:Jaz sem imel diplomsko dolgo 180 strani
motor opel 2.4 cih
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: motor opel 2.4 cih
Re: motor opel 2.4 cih
Halo, leži mogoče komu kakšen CIH- pokrov ventilov(lahko je fejst zdelan), rabim za štelanje ventilov.
Re: motor opel 2.4 cih
Pozdravljeni,
Opel cih 2,4 pred demontazo normalno vozen po stevcu 180000. Na zunaj nekaj rje, pod pokrovom ventilov malo pusca olje.
Namen je zamenajti tesnilo ter pobarvati motor, ne zelim pa motorja, ko bo enkrat v avtomobilu, po letu ali dveh (10000km) demontirati oz popravljati. Katere dele na motorju je se smiselno preventivno zamenjati?
l.p.
Opel cih 2,4 pred demontazo normalno vozen po stevcu 180000. Na zunaj nekaj rje, pod pokrovom ventilov malo pusca olje.
Namen je zamenajti tesnilo ter pobarvati motor, ne zelim pa motorja, ko bo enkrat v avtomobilu, po letu ali dveh (10000km) demontirati oz popravljati. Katere dele na motorju je se smiselno preventivno zamenjati?
l.p.
- L4UK0
- Posts: 3085
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: motor opel 2.4 cih
Tesnilo pokrova ventilov (kot si že sam napisal pušča), tesnilo karterja in sigurno še semeringe glavne gredi. Vodna pumpa, alternator in štarter lahko kadarkoli dosežeš brez da bi motor kaj dvigoval ali jemal iz avta...
-
- Posts: 1995
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: motor opel 2.4 cih
Pipico za zajem olja v karterju si verjetno zamenjal? Dihtunga pod njo mora biti nova, da ti se kaj ne poserje in zrak vlece.
Drgac pa kot je L4Uk0 napisal... tesnila karterja, oba semeringa,.. Potem se malo in bo vozno?
Drgac pa kot je L4Uk0 napisal... tesnila karterja, oba semeringa,.. Potem se malo in bo vozno?