strider87 wrote:x2JureK wrote:Če maš čudne ideje jih pač maš, če misliš uničit lepga BMW-ja ga pač boš... sej boš svojga...
Sam mal je pa bedn, da se prijaviš na forum, se ne predstaviš, ne predstaviš avta (al pa vsaj sestre, babe, milfe...) in postaviš iz prve neko vprašanje. Pol pa popluvaš mnenja stalnih uporabnikov in napišeš, da se lahka tema zapre...
Če bi začel z mal bolj kulturnim pristopom bi tudi odgovore dobil temu primerne!
širjenje blatnikov
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: širjenje blatnikov
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: širjenje blatnikov
bmw ni lep,zato ga ni škoda uničit....če bi bil ga nebi.lp
-
- Posts: 1995
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: širjenje blatnikov
x3L4UK0 wrote:x2pero27 wrote:HOČEMO MILFE!
-
- Posts: 1995
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: širjenje blatnikov
dej napopaj kaksen link, mene firbec kako bo zgledalo! pa tut majstri morjo bit na teh forumih, tko DA vecja baza znanja vedno prav pridemodified wrote:kar sem rabil sem že zvedel iz drugih forumov,glede predelave že vem kak bo.....tko da z moje strani se lahko zaklene in lp.
Re: širjenje blatnikov
Hello! Vidim, da je tu ena tema o blatnikih, zato bom kar tule vprašal.
Je možno kje dobiti kakšne kvalitetne kopije zadnjih blatnikov za lepoto, po imenu bmw e30? Imam načete obrobe in bi obvezno moral odrezat in našvasat nove (kdo drug, ne jaz), original bmw dele se pa dobi samo kompleten zadnji bok od c-stebrička nazaj... Ker je to čisto preveč tako cenovno kot plehovno, bi rad našel kakšno elegantno in dobro rešitev, zato siluxova "kvaliteta" odpade že po defaultu. Lahko mi tudi posredujete kak kontakt mojstra, ki sam izdela kopijo originala.
Hvala vsem, lep pozdrav.
Je možno kje dobiti kakšne kvalitetne kopije zadnjih blatnikov za lepoto, po imenu bmw e30? Imam načete obrobe in bi obvezno moral odrezat in našvasat nove (kdo drug, ne jaz), original bmw dele se pa dobi samo kompleten zadnji bok od c-stebrička nazaj... Ker je to čisto preveč tako cenovno kot plehovno, bi rad našel kakšno elegantno in dobro rešitev, zato siluxova "kvaliteta" odpade že po defaultu. Lahko mi tudi posredujete kak kontakt mojstra, ki sam izdela kopijo originala.
Hvala vsem, lep pozdrav.
Re: širjenje blatnikov
Žal kakšne druge kot siluxove kvalitete ne boš dobil. Vsi dobivajo od istih štanc ala Klokkerholm, in tist pleh spet ni tako slab razen korozijske zaščite.
Edini, ki bi ti mogoče novo obrobo scimpral iz kosa pleha je pa karoserist.si
Edini, ki bi ti mogoče novo obrobo scimpral iz kosa pleha je pa karoserist.si
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: širjenje blatnikov
evo ..me je OP prehitel ..še jaz ne bi bolje napisal
včasih je bolje te aftermarket dele prekrojit (če že ne pašejo) kot pa klofat nove iz kosa pleha..se pa da ..karoserist je to delal na enem porku 924
včasih je bolje te aftermarket dele prekrojit (če že ne pašejo) kot pa klofat nove iz kosa pleha..se pa da ..karoserist je to delal na enem porku 924
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: širjenje blatnikov
Jao, a vse je isti šrot? Kriza. Kolikor vem, je problem v kvaliteti pleha oz. njegovi tankosti, pa tudi za fiksirat rabiš baje še eno paleto živcev. Hm, hm, hm... S Sebastjanom sem že govoril par dni nazaj, pa je na žalost tako zaseden, da bi kako leto čakal na vrsto... Okej, hvala vama za info, bom probal še malo pobsrkat in najti kakega majstra tega kova.
lp
lp
- pero27
- Posts: 2648
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: širjenje blatnikov
glede tankosti in oblike; orodja so verjetno stara tovarniška, ker pač tako količino plehov, kot so jih porabili za avte boš težko prodal da bi imel zadost keša za amortizacijo novega orodja
posledično je orodje znucano in so potem kosi valoviti, ker oba kosa orodja ne pašeta več tako skup kot bi mogla
pa verjetno tudi kakšno desetinko tanjši pleh uporablajo, da prišparajo par centov na materialu in na prešah
tako da original quality kosov niti teoretično neboš dobil novih (razen NOS pri OEM)
posledično je orodje znucano in so potem kosi valoviti, ker oba kosa orodja ne pašeta več tako skup kot bi mogla
pa verjetno tudi kakšno desetinko tanjši pleh uporablajo, da prišparajo par centov na materialu in na prešah
tako da original quality kosov niti teoretično neboš dobil novih (razen NOS pri OEM)