1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Posted: 02 Mar 2014, 14:12
1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)
Če sem avto predstavil na a.com, ga bom pa še tu, ker tako bolj sodi sem kot tja.
Saj želja je bila... Nisem pa imel v planu. Bila je dobra priložnost pa sem se na hitro odločil in pograbil.
Ta pa je/bo daily driver. Tudi za zimo je mišljen.
Zadnjič ko nas je pestil žled in izpad elektrike sem škatlo pripeljal domov.
Bom bolj skromen s fotografijami.... Tehnični podatki:
- sprednji pogon
- d/š/v: 4917/1740/1359 mm
- medosna razdalja: 2649 mm
- prostornina prtljažnega prostora: 467 dm3
- teža(curb w.) 1486 kg
- motor: 3.0L V6 60°, 2972 cm3 / 181 cui, SOHC
- večtočkovni vbrizg
- moč: 101 kw, 136 hp / 4800
- navor: 228 Nm / 2800
- menjalnik: TorgueFlite A670 / 3 prestave, lock up converter
- velikost pnevmatik: P195/75R14 WSW
- najvišja hitrost: 177 km/h
- 0-100 km/h (s) ... 12.9
- mpg (city/highway/comb.) 19/26/21
Chrysler New Yorker Landau. Gre za bolje opremljeno različico. Osnovni model se je leta 88 imenoval Base(kasneje Salon).
Landau zaradi vinil strehe zadaj. Mark Cross pa zaradi "ta hudih" usnjenih sedežev. Dodatno podloženi kjer je možno. Ubistvu naj bi šlo za leather/vinyl kombinacijo.
In če naštejem:
- Landau vinyl roof
- pinstriping
- električna antena
- "corner lights"
-"wire wheels" pokrovi koles
- "rocker panels"
- Mark Cross usnjeni sedeži + vratne tapete
- 6 sedežev (čeprav sta sredinska spredaj in zadaj res zgolj pomožna)
- sprednja klop deljena 50:50
- sredinjska naslonjala za roke (spredaj in zadaj)
- servo volan nastavljiv po višini
- centralno zaklepanje( avtomatsko zaklepanje vrat pri hitrostih nad 15 mph )
- zunanja ogledala na električni pomik
- električni pomik stekel z zaklepanjem
- voznikov in sovoznikov sedež sta električno nastavljiva ( 8 smeri ), naklon je ročni
- tempomat
- brisalci z intervali
- dodatna notranja osvetlitev(lučke na vratih, stropni konzoli, bralne lučke zadaj, osvetljena ključavnica)
- kolikor zgleda bi moral imeti tudi osvetlitev okoli ključavnic na vratih
- Infinity I avtoradio s kasetarjem. Potnika zadaj imata na voljo vsak svoj priklop za slušalke s skupnim potenciometrom za glasnost.
- avtomatska klimatska naprava z digitalnim zaslonom
- "stropna konzola" (ura, datum, dan, temperatura, kompas, razne porabe, opozorila za razne napake na sistemu... npr. pregorele žarnice ipd.)
- digitalni števci
- ogrevanje zadnjega stekla
- zelo pomembna zadeva, ki v starejših amerikancih primankuje... dva držala za pijačo
- v današnjih časih plačljiva opcija... pepelniki
- niviliranje zadnje osi... nivomat
- "power deck lid pull down" zapiranje prtlažnih vrat s pomočjo motorčka + odpiranje iz notranjosti
- ... verjetno bi se našlo še kakšen "bombonček" katerega se sedaj ne spomnim
Landau izvedba se je cenovno gibala med $ 19 500 in $ 23 000. Mark cross Package je stal $ 2 460.
Je bilo pa na voljo še kar nekaj opcijske opreme, katere moj nima: ABS, disk zavore zadaj, boljši Infinity audio sistem,...
Če sem avto predstavil na a.com, ga bom pa še tu, ker tako bolj sodi sem kot tja.
Saj želja je bila... Nisem pa imel v planu. Bila je dobra priložnost pa sem se na hitro odločil in pograbil.
Ta pa je/bo daily driver. Tudi za zimo je mišljen.
Zadnjič ko nas je pestil žled in izpad elektrike sem škatlo pripeljal domov.
Bom bolj skromen s fotografijami.... Tehnični podatki:
- sprednji pogon
- d/š/v: 4917/1740/1359 mm
- medosna razdalja: 2649 mm
- prostornina prtljažnega prostora: 467 dm3
- teža(curb w.) 1486 kg
- motor: 3.0L V6 60°, 2972 cm3 / 181 cui, SOHC
- večtočkovni vbrizg
- moč: 101 kw, 136 hp / 4800
- navor: 228 Nm / 2800
- menjalnik: TorgueFlite A670 / 3 prestave, lock up converter
- velikost pnevmatik: P195/75R14 WSW
- najvišja hitrost: 177 km/h
- 0-100 km/h (s) ... 12.9
- mpg (city/highway/comb.) 19/26/21
Chrysler New Yorker Landau. Gre za bolje opremljeno različico. Osnovni model se je leta 88 imenoval Base(kasneje Salon).
Landau zaradi vinil strehe zadaj. Mark Cross pa zaradi "ta hudih" usnjenih sedežev. Dodatno podloženi kjer je možno. Ubistvu naj bi šlo za leather/vinyl kombinacijo.
In če naštejem:
- Landau vinyl roof
- pinstriping
- električna antena
- "corner lights"
-"wire wheels" pokrovi koles
- "rocker panels"
- Mark Cross usnjeni sedeži + vratne tapete
- 6 sedežev (čeprav sta sredinska spredaj in zadaj res zgolj pomožna)
- sprednja klop deljena 50:50
- sredinjska naslonjala za roke (spredaj in zadaj)
- servo volan nastavljiv po višini
- centralno zaklepanje( avtomatsko zaklepanje vrat pri hitrostih nad 15 mph )
- zunanja ogledala na električni pomik
- električni pomik stekel z zaklepanjem
- voznikov in sovoznikov sedež sta električno nastavljiva ( 8 smeri ), naklon je ročni
- tempomat
- brisalci z intervali
- dodatna notranja osvetlitev(lučke na vratih, stropni konzoli, bralne lučke zadaj, osvetljena ključavnica)
- kolikor zgleda bi moral imeti tudi osvetlitev okoli ključavnic na vratih
- Infinity I avtoradio s kasetarjem. Potnika zadaj imata na voljo vsak svoj priklop za slušalke s skupnim potenciometrom za glasnost.
- avtomatska klimatska naprava z digitalnim zaslonom
- "stropna konzola" (ura, datum, dan, temperatura, kompas, razne porabe, opozorila za razne napake na sistemu... npr. pregorele žarnice ipd.)
- digitalni števci
- ogrevanje zadnjega stekla
- zelo pomembna zadeva, ki v starejših amerikancih primankuje... dva držala za pijačo
- v današnjih časih plačljiva opcija... pepelniki
- niviliranje zadnje osi... nivomat
- "power deck lid pull down" zapiranje prtlažnih vrat s pomočjo motorčka + odpiranje iz notranjosti
- ... verjetno bi se našlo še kakšen "bombonček" katerega se sedaj ne spomnim
Landau izvedba se je cenovno gibala med $ 19 500 in $ 23 000. Mark cross Package je stal $ 2 460.
Je bilo pa na voljo še kar nekaj opcijske opreme, katere moj nima: ABS, disk zavore zadaj, boljši Infinity audio sistem,...