Page 1 of 3

1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 02 Mar 2014, 14:12
by gtyrant
1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Če sem avto predstavil na a.com, ga bom pa še tu, ker tako bolj sodi sem kot tja.

Saj želja je bila... Nisem pa imel v planu. Bila je dobra priložnost pa sem se na hitro odločil in pograbil.
Ta pa je/bo daily driver. Tudi za zimo je mišljen.
Zadnjič ko nas je pestil žled in izpad elektrike sem škatlo pripeljal domov.

Bom bolj skromen s fotografijami....
chrysler-ny-2.jpg
chrysler-ny-3.jpg
chrysler-ny-1.jpg
chrysler-ny-5.jpg
chrysler-ny-4.jpg
DSC_8325.jpg
Tehnični podatki:

- sprednji pogon
- d/š/v: 4917/1740/1359 mm
- medosna razdalja: 2649 mm
- prostornina prtljažnega prostora: 467 dm3
- teža(curb w.) 1486 kg
- motor: 3.0L V6 60°, 2972 cm3 / 181 cui, SOHC
- večtočkovni vbrizg
- moč: 101 kw, 136 hp / 4800
- navor: 228 Nm / 2800
- menjalnik: TorgueFlite A670 / 3 prestave, lock up converter
- velikost pnevmatik: P195/75R14 WSW
- najvišja hitrost: 177 km/h
- 0-100 km/h (s) ... 12.9
- mpg (city/highway/comb.) 19/26/21

Chrysler New Yorker Landau. Gre za bolje opremljeno različico. Osnovni model se je leta 88 imenoval Base(kasneje Salon).
Landau zaradi vinil strehe zadaj. Mark Cross pa zaradi "ta hudih" usnjenih sedežev. Dodatno podloženi kjer je možno. Ubistvu naj bi šlo za leather/vinyl kombinacijo.

In če naštejem:
- Landau vinyl roof
- pinstriping
- električna antena
- "corner lights"
-"wire wheels" pokrovi koles
- "rocker panels"
- Mark Cross usnjeni sedeži + vratne tapete
- 6 sedežev (čeprav sta sredinska spredaj in zadaj res zgolj pomožna)
- sprednja klop deljena 50:50
- sredinjska naslonjala za roke (spredaj in zadaj)
- servo volan nastavljiv po višini
- centralno zaklepanje( avtomatsko zaklepanje vrat pri hitrostih nad 15 mph )
- zunanja ogledala na električni pomik
- električni pomik stekel z zaklepanjem
- voznikov in sovoznikov sedež sta električno nastavljiva ( 8 smeri ), naklon je ročni
- tempomat
- brisalci z intervali
- dodatna notranja osvetlitev(lučke na vratih, stropni konzoli, bralne lučke zadaj, osvetljena ključavnica)
- kolikor zgleda bi moral imeti tudi osvetlitev okoli ključavnic na vratih
- Infinity I avtoradio s kasetarjem. Potnika zadaj imata na voljo vsak svoj priklop za slušalke s skupnim potenciometrom za glasnost.
- avtomatska klimatska naprava z digitalnim zaslonom
- "stropna konzola" (ura, datum, dan, temperatura, kompas, razne porabe, opozorila za razne napake na sistemu... npr. pregorele žarnice ipd.)
- digitalni števci
- ogrevanje zadnjega stekla
- zelo pomembna zadeva, ki v starejših amerikancih primankuje... dva držala za pijačo
- v današnjih časih plačljiva opcija... pepelniki
- niviliranje zadnje osi... nivomat
- "power deck lid pull down" zapiranje prtlažnih vrat s pomočjo motorčka + odpiranje iz notranjosti
- ... verjetno bi se našlo še kakšen "bombonček" katerega se sedaj ne spomnim

Landau izvedba se je cenovno gibala med $ 19 500 in $ 23 000. Mark cross Package je stal $ 2 460.

Je bilo pa na voljo še kar nekaj opcijske opreme, katere moj nima: ABS, disk zavore zadaj, boljši Infinity audio sistem,...

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 03 Mar 2014, 09:14
by Fleko
Kera sedežna :o
Kako pa ima zadaj?
Drugače pa kar hud spisek opreme.

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 08 Mar 2014, 12:04
by Peeping_Tom
Ha, tale je kandidat za oldija z najdaljšim imenom na forumu :)
Drgač pa hud voz, tole mora biti komot ko dnevna soba,
edin malce me je presenetilo, da ima pogon na napačni strani... :o

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 08 Mar 2014, 21:46
by L4UK0
Meni se je pa vedno zdelo bistvo amerikancev mocni motorji in rwd 8-)
No ja, more bit pa tole vseeno komot za vozit...

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 08 Mar 2014, 21:48
by gtyrant
Oba imata dolgi imeni, oba imata "Landau" v imenu :)
Pogon na napačni strani, kateri mi bo pozimi prav prišel!

Marsikateri amerikanec je konec 70ih ali skozi 80ta dobil pogon spredaj.
Ena prvih sta bila Oldsmobile Toronado/Cadillac Eldorado konec 60ih.
Še bolj zgodenj je bil Cord, že v 30ih.

Avto mehak in uboben. Sedeži so ekstra udobni. A kaj kot pravijo na a.com je motor neučinkovit :D

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 08 Mar 2014, 21:54
by gtyrant
L4UK0 wrote:Meni se je pa vedno zdelo bistvo amerikancev mocni motorji in rwd 8-)
No ja, more bit pa tole vseeno komot za vozit...
Tole je razred imanovan "personal luxury". Razred, ki ga v evropi nikoli nismo zares poznali. Ubisvtu ga tudi v usa ni več. Avto "naloudan" z vso mogočo opremo... bistvo pa udobna in ležerna vožnja.

V 80ih so bili motorji kar precej prikrajšani pri moči. Upam, da mi ni potrebno razlagati zakaj je prišlo do tega.
Zame motor dobro opravlja svoje delo. In seveda dohaja zahteve sodobnega prometa.
IMAG0069_BURST002_COVER.jpg
IMAG0066.jpg

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 08 Mar 2014, 23:11
by DS71
Toronada si kar nekako lastijo kot prvi ameriški avto z FWD .. mogoče zato ker je bil serijski avto .. in to je bilo leta '66
Mimgrede .. meni prav '66 Olds Toronado prekaša v obliki marsikaterega ameriškega mišičnjaka ..in en cajt sem bil celo obseden z mislijo da bi enega imel ..nikoli se ne ve 8-)

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 11 Mar 2014, 16:12
by Cox
gtyrant wrote: Pogon na napačni strani, kateri mi bo pozimi prav prišel!
To je mit ..

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 11 Mar 2014, 16:12
by Cox
Cox wrote:
gtyrant wrote: Pogon na napačni strani, kateri mi bo pozimi prav prišel!
To je mit .. ce nea znas vozit ti tud 4x4 ne pomaga, ce znas ... je vseeno

Re: 1988 Chrysler New Yorker Landau (Mark Cross Edition)

Posted: 11 Mar 2014, 21:22
by gtyrant
Mit? Nimam problemov z vožnjo RWD avtomobila. Vendar ko je sneg je avto nepremičnina.
Saj ima skoraj nove celoletne gume, vendar v kombinaciji z RWD in "odprtim" diffom to ni dovolj.
S seboj pa tudi ne mislim voziti 100+ kg peska...
Po ravnem bi šlo... vendar če želim domov moram narediti 300+ metrov višinske glede na Ljubljano.
Tu je ta problem "nepremičnine"...
Seveda bi imel kakšno 4x4 made in usa vozila, vendar bo zaenkrat FWD na Chryslerju več kot dovolj.