BMW e28 520i
Posted: 17 Jan 2014, 19:33
Pozdravljeni,
končno se opogumil ter se spravil predstaviti svojega dajlija.
Cesto je prvič občutil daljnega leta 85 in sicer v Munchen-u. Do leta 1991 se je potepal po nemških koncih nato pa po Avstriji, kjer je bival vse do leta 2005, nato pripeljan v Slovenijo.
Tema bo govorila o BMW-ju 520i e28. Sepravi pod pokrovom se skriva 6 valjni 2.0 motor m20b20 s 127konji (nekoč).
Barva je polaris metallic, ki ima nekaj napak od ''popravljanja'' prejšnega lasnika. Avto je solidno ohranjen za ta letnik, kar prejšni lastnik ni skrival (več ali manj vse povedal). Prevoženih ima 233.000 km realnih. Servisna knjiga je štemplana vse do 213.000 km nato pa še dva servisna listka v motornem delu.
Od opreme ima nič
skoraj, po vin-u ima električni pomik ogledal, širša kolesa??, rezervno gumo, zadaj na haubi brez emblema in tonirana stekla. Mogoče edino pogrešam el. pomik stekel ter klimo vendar bo enkrat v prihodnosti vgrajeno dodatno.
Vožnja s takim vozilom je meni osebno neprecenljiva. Zakaj? avto izredno pregleden, brez težav se parkira kljub dolžini skoraj petih metrov, zvok 6 cilindr linijca
, servo volan ni premehek, udobna vožnja, sedeži na princip fotelja iz dnevne sobe in še bi lahko našteval. Vglavnem vsakič ko se vsedem v avto se mi nariše nasmešek na obrazu. Trenutno narejenih dobrih 1000 km z njim.
Do sedaj se je naredil malo večji servis in sicer:
motorno olje in oljni filter,
zračni filter in filter goriva,
vsi jermeni, vodna črpalka napenjalec in hladilna tekočina,
olje menjalnika in diferenciala (kot zanimivost v diff gre več olja kot v menjalnik),
svečke,
zavorno olje,
glavni cilinder sklopke in pomožni,
zrihtana osvetlitev na armaturi in mogoče še kaj vendar mi trenutno ne pride na misel.
V bližnji prihodnosti se zamenja še hladilnik in zadnji fedri (še razmišlam ali bi original ali neke aftermarket).
Še slike
Pred registracijo



In trenutno stanje (ni bistvene razlike)

končno se opogumil ter se spravil predstaviti svojega dajlija.
Cesto je prvič občutil daljnega leta 85 in sicer v Munchen-u. Do leta 1991 se je potepal po nemških koncih nato pa po Avstriji, kjer je bival vse do leta 2005, nato pripeljan v Slovenijo.
Tema bo govorila o BMW-ju 520i e28. Sepravi pod pokrovom se skriva 6 valjni 2.0 motor m20b20 s 127konji (nekoč).
Barva je polaris metallic, ki ima nekaj napak od ''popravljanja'' prejšnega lasnika. Avto je solidno ohranjen za ta letnik, kar prejšni lastnik ni skrival (več ali manj vse povedal). Prevoženih ima 233.000 km realnih. Servisna knjiga je štemplana vse do 213.000 km nato pa še dva servisna listka v motornem delu.
Od opreme ima nič

Vožnja s takim vozilom je meni osebno neprecenljiva. Zakaj? avto izredno pregleden, brez težav se parkira kljub dolžini skoraj petih metrov, zvok 6 cilindr linijca

Do sedaj se je naredil malo večji servis in sicer:
motorno olje in oljni filter,
zračni filter in filter goriva,
vsi jermeni, vodna črpalka napenjalec in hladilna tekočina,
olje menjalnika in diferenciala (kot zanimivost v diff gre več olja kot v menjalnik),
svečke,
zavorno olje,
glavni cilinder sklopke in pomožni,
zrihtana osvetlitev na armaturi in mogoče še kaj vendar mi trenutno ne pride na misel.
V bližnji prihodnosti se zamenja še hladilnik in zadnji fedri (še razmišlam ali bi original ali neke aftermarket).
Še slike
Pred registracijo



In trenutno stanje (ni bistvene razlike)
