Audi 60 L
Posted: 15 Nov 2013, 16:05
Tradicija govori da se septembra kupujejo stari avti in kdo sem jaz da bi le to prekršil, zato sem se prav v tem mesecu odločil za nov nakup ki je bil delno sprovociran z strani prejetega rojstnodnevnega darila ki ga lahko vidite v temi uporabnika kontejner ( vsem sodelujočim se še enkrat zahvaljujem )
Sedaj pa k avtu. On je Audi 60L novi model iz leta 70 domnevno od prvega lastnika iz primorske. Ima tipično slovensko najbolj konzervativno motorizacijo kar pomeni da se ponaša z 1.5 55 konjskim motorjem (najmočnejši je premogel motor 1.8 z 90 poniji). Po mojem mnenju je avto večinoma v prvi barvi pa tudi gume in podoben potrošni material bi lahko imel precej jezen DOT.
Na dan precej spektakularnega prišlepa je avto zgledal tako





Prejšnji lastnik se je vzorno založil z rezervnimi deli katere sem prejel z avtom

Zdaj pa se spodobi že kaka slika od rje in seveda raznih živih bitij ki si rade najdejo zatočišče v podobnih luknjah kot je ta

In ja to je bila tudi na prvi pogled vsa rja ki jo je ta avto imel ob nakupu. Ampak po rahlem pikanju z izvijačem, kladivom in ostalimi pripomočki se je razkrilo da je velik del praga mojstrovina virtuoza z poliestrom in kitom. Do "zdravega" pleha sem naletel nekje tukaj

In prav čudno je bil to edini večji kleparski poseg na avtu ki je bil zaključen v enem vikendu. Vse je enkrat prvič
Potrebna je bila tudi menjava pokrova prtljažnika ki jo je po besedah prodajalca zmaličila burja, čeprav bi bilo kaj drugega tudi lahko krivo

Od mehanskih popravil je avto zahteval menjavo sprednjega levega zgloba. Ker pa nočem da bi desna stran zamerla sem tudi njej privoščil tretma z novimi manšetami in svežo mastjo.
Kljub temu da je stvar stala neregistrirana 15 let so zavore zelo dobro sodelovale. Skoraj preveč kajti sprednje so ob vsakem zaviranju blokirale in tudi ostale zablokirane. Rešitev je bila v zamenjavi zamašene cevi. Preventivno pa so bili zamenjani še zadnji zavorni cilindri.
Torej vse kar še ostane je svež akumulator, servis, nove gume in gremo na cesto ampak ne ker Audi je skrival še asa v koloteku in vse je stavil na elektriko s katero si ravno nisma na ti
Začelo se je z nezmožnostjo polnjenja akumulatorja, sledil je razpadel motorček brisalcev, kepa lusterklem je povezovala zadnje luči, hupa je bla iz neznanega razloga prestavljena drugam ter kabli pocvikani in pa za finale še avdio sistem ki ga Audi ni posedoval ob nakupu brez katerega bi bila vožnja rahlo monotona kajti zvok motorja med vožnjo v kabini bi lahko človek primerjal z zvokom šivalnega stroja nekje daleč daleč vstran.
Po kupu skurjenih varovalk, enem kitajskem multimetru in obilici nespodobnih besed smo stvar le prisilili v delovanje.
Za finiš sem še zmontiral leseno tapeto (ki je vbistvu nalepka) na armaturno ploščo in stvar je dobila približno končno podobo




ki vbistvu ni daleč od začetnega stanja kar je tudi prvič pri meni
.
Drugače pa avto sedaj poseduje stalne table in že pridno nabira kilometre. Čez zimo še je treba porihtat par puš v sprednem delu, volansko letev obuti v nove manšete ter stvar dobro podmazat ter kakšna ura poliranja mu tudi ne bi škodla, pa še tu in tam kakšno malenkost.

Sedaj pa k avtu. On je Audi 60L novi model iz leta 70 domnevno od prvega lastnika iz primorske. Ima tipično slovensko najbolj konzervativno motorizacijo kar pomeni da se ponaša z 1.5 55 konjskim motorjem (najmočnejši je premogel motor 1.8 z 90 poniji). Po mojem mnenju je avto večinoma v prvi barvi pa tudi gume in podoben potrošni material bi lahko imel precej jezen DOT.
Na dan precej spektakularnega prišlepa je avto zgledal tako





Prejšnji lastnik se je vzorno založil z rezervnimi deli katere sem prejel z avtom

Zdaj pa se spodobi že kaka slika od rje in seveda raznih živih bitij ki si rade najdejo zatočišče v podobnih luknjah kot je ta


In ja to je bila tudi na prvi pogled vsa rja ki jo je ta avto imel ob nakupu. Ampak po rahlem pikanju z izvijačem, kladivom in ostalimi pripomočki se je razkrilo da je velik del praga mojstrovina virtuoza z poliestrom in kitom. Do "zdravega" pleha sem naletel nekje tukaj

In prav čudno je bil to edini večji kleparski poseg na avtu ki je bil zaključen v enem vikendu. Vse je enkrat prvič

Potrebna je bila tudi menjava pokrova prtljažnika ki jo je po besedah prodajalca zmaličila burja, čeprav bi bilo kaj drugega tudi lahko krivo


Od mehanskih popravil je avto zahteval menjavo sprednjega levega zgloba. Ker pa nočem da bi desna stran zamerla sem tudi njej privoščil tretma z novimi manšetami in svežo mastjo.
Kljub temu da je stvar stala neregistrirana 15 let so zavore zelo dobro sodelovale. Skoraj preveč kajti sprednje so ob vsakem zaviranju blokirale in tudi ostale zablokirane. Rešitev je bila v zamenjavi zamašene cevi. Preventivno pa so bili zamenjani še zadnji zavorni cilindri.
Torej vse kar še ostane je svež akumulator, servis, nove gume in gremo na cesto ampak ne ker Audi je skrival še asa v koloteku in vse je stavil na elektriko s katero si ravno nisma na ti

Začelo se je z nezmožnostjo polnjenja akumulatorja, sledil je razpadel motorček brisalcev, kepa lusterklem je povezovala zadnje luči, hupa je bla iz neznanega razloga prestavljena drugam ter kabli pocvikani in pa za finale še avdio sistem ki ga Audi ni posedoval ob nakupu brez katerega bi bila vožnja rahlo monotona kajti zvok motorja med vožnjo v kabini bi lahko človek primerjal z zvokom šivalnega stroja nekje daleč daleč vstran.
Po kupu skurjenih varovalk, enem kitajskem multimetru in obilici nespodobnih besed smo stvar le prisilili v delovanje.
Za finiš sem še zmontiral leseno tapeto (ki je vbistvu nalepka) na armaturno ploščo in stvar je dobila približno končno podobo




ki vbistvu ni daleč od začetnega stanja kar je tudi prvič pri meni

Drugače pa avto sedaj poseduje stalne table in že pridno nabira kilometre. Čez zimo še je treba porihtat par puš v sprednem delu, volansko letev obuti v nove manšete ter stvar dobro podmazat ter kakšna ura poliranja mu tudi ne bi škodla, pa še tu in tam kakšno malenkost.