Renault 4
Posted: 04 Mar 2013, 23:21
Tole je pa moje prevozno sredstvo, ki ga uporabljam skoz, samo pozimi ne, saj mi je avtomobila škoda, pa še nebi daleč prišel, glede na višino podvozja:)
Renault 4 GTL 1991 bele barve, sem kupil jeseni leta 2002, takrat jih je bilo kar malo na tržišču oz vsaka ki se je pojavila je šla za med
tako sem tudi jaz mojo kar hitro kupil, ko sem videl da je lepo ogranjena, saj površinsko je tako delovala, a o tem malo kasneje:) Po enem tednu, ko je bil avto doma, je že dobila nove radkape
in nov odprt zadnji lonec in to se je slišalo daleč na okoli
tako da sem moral malo pazit kdaj hodim domov, da nisem bil prepozen 

Že v štartu sem vedel da bom avto predelal, saj mi ga doma niso pustili kupit, ker je to potujoča krsta in ker sem jaz na vsak način hotel katrco imet, sem najprej kupil alu feltne Dolničar nove in to ene pol leta preden sem katrco imel
Tisto zimo sem se z njo vozil, kar je bila napaka, saj je vsa zacvetela od rje, sploh šasija in blatniki
no pa sem jo malo porihtal in je bila spet lepa, tako da sem pomladi dal gor alu feltne in maksimalno zatemnjene šipe s folijo
aja pa spustil sem jo za 7 cm

Tisto leto sem prvič celo tekmoval z njo na avtošovu Grosuplje v merjenju glasnosti avspuha in so izmerili 117 db
tukaj sem bil še na parkingu, ko so me prepričevali naj grem na meritve, sliko od meritve, pa moram poiskat in jo nalimam v v kratkem

To leto sem že zbural vse potrebne dele za obnovo, saj nisem hotel da se kita blatnike in haubo, ampak sem hotel že v štarku ravne dele
in sem počasi zbiral in zbiral, tako da so me imeli doma že polno glavo mene in mojih delov, saj sem potreboval vse 4 blatnike, oba odbijača, sprednjo in zadnjo haubo in ena vrata, kar se bo videlo tudi na spodnjih slikah, da je bila čisto benetton katra
Potem sem se odločal o barvi in sem si kar dolgo želel, da bi bila rumene barve, saj bi s črnimi šipami in feltnami hudo zgledalo. Ampak ko sem v živo videl nekje rumeno katro, sem si mislil, da kanarčka pa ne bom imel in sem začel iskat drugo barvo, a še sam nisem vedel kaj bi sploh rad
malo sem se odločal med bordo rdečo metalik in temno modro metalik barvo in ko sem bil že čisto odločem da bo bordo, sem pri ličarju videl en čuden kos plastike (od motorja pač) ki je bil oranžne metalik barve in sem takoj vedel, da hočem jaz tut to barvo
Ko smo se pogovarjali o strukturi so mi že takrat povedali, da je barva perla in konkretno dražja od navadne metalik barve, a se nisem pustil odgnat in še potem ko so imeli barvo tam, sem vprašal zakaj je črna piksna barve poleg in so mi rekli da je v strukturi procent črne notri in sem takoj rekel, da nočem črne barve in so naredili brez, kar je pomenilo, da je barva prišla dosti bolj svetla, kot bi morala biti in to je bilo super 
Par slikc 1. obnove




Moje prvo tekmovanje z novo barvo je bilo v Kranju leta 2004 na Bencin žur-u
Dobil pokal za najbolj extremno vozilo (kdo bi se sploh sporavil katrco predelovat, so vsi govorili) in dobil en velik vstrajnik na podstavku, ki ga imam še sedaj
je pa zanimivost recimo zakaj nimam sprednje tablice gor? zato ker takoj ko so mi pokromirali odbijače, sem se spomnil, da bi bilo dobro tablico kam dat in mi je bilo škoda narest dve lukni v nov odbijač

potem so leta minevala in minevala, itak sem bil povsod z njo, tako da ima veliko oboževalcel, ampak ker so ličarji slabo pripravili podlago za barvanje se je hitro pokazalo polno napak in to takih, da se je barva začela napihovati in to na delih, ki se sploh nebi smela, recimo na sredini sprednje haube, pa na novih blatnikih, pa na vratih
tako da sem moral počasi spet premišljevati o novi obnovi in ker to še ni bilo zadosti, mi je zadaj počil še nosilec torzije, kar pa pri katrah pomeni pogreb za avto in so mi vsi govorili naj zamenjam avto, ampak ker sem na avto čustveno navezan, saj je to moj prvi avto ga nisem hotel in tako ga imam še zmeraj 
2. obnova pa je bila malo bolj profesionalna, saj sem se odločil za kompletno obnovo podvozja, kar se prvič nisem in je bila to napaka in pa barvanje celega avtomobila. A ker tut slučajno nisem vedel kode od barve, sploh ker smo malo jemali stran, tisto kar pripada barvi, smo morali najdt podobno barvo obstoječi in smo nekaj čudnega namešali, kar je pa daleč od tiste barve in bistveno boljši efekt naredi, sploh kar se tiče prelivanja, če je avto na soncu je čisto drugačne barve, kot če je v senci ali je zunaj oblačno
par slikc 2. obnove




















Dolgo sem čakal in tudi dočakal
tu sem čakal da mi dajo še kompleten avspuh gor

Še par fotk s šovov



Renault 4 GTL 1991 bele barve, sem kupil jeseni leta 2002, takrat jih je bilo kar malo na tržišču oz vsaka ki se je pojavila je šla za med





Že v štartu sem vedel da bom avto predelal, saj mi ga doma niso pustili kupit, ker je to potujoča krsta in ker sem jaz na vsak način hotel katrco imet, sem najprej kupil alu feltne Dolničar nove in to ene pol leta preden sem katrco imel

Tisto zimo sem se z njo vozil, kar je bila napaka, saj je vsa zacvetela od rje, sploh šasija in blatniki




Tisto leto sem prvič celo tekmoval z njo na avtošovu Grosuplje v merjenju glasnosti avspuha in so izmerili 117 db

tukaj sem bil še na parkingu, ko so me prepričevali naj grem na meritve, sliko od meritve, pa moram poiskat in jo nalimam v v kratkem


To leto sem že zbural vse potrebne dele za obnovo, saj nisem hotel da se kita blatnike in haubo, ampak sem hotel že v štarku ravne dele


Potem sem se odločal o barvi in sem si kar dolgo želel, da bi bila rumene barve, saj bi s črnimi šipami in feltnami hudo zgledalo. Ampak ko sem v živo videl nekje rumeno katro, sem si mislil, da kanarčka pa ne bom imel in sem začel iskat drugo barvo, a še sam nisem vedel kaj bi sploh rad



Par slikc 1. obnove




Moje prvo tekmovanje z novo barvo je bilo v Kranju leta 2004 na Bencin žur-u




potem so leta minevala in minevala, itak sem bil povsod z njo, tako da ima veliko oboževalcel, ampak ker so ličarji slabo pripravili podlago za barvanje se je hitro pokazalo polno napak in to takih, da se je barva začela napihovati in to na delih, ki se sploh nebi smela, recimo na sredini sprednje haube, pa na novih blatnikih, pa na vratih


2. obnova pa je bila malo bolj profesionalna, saj sem se odločil za kompletno obnovo podvozja, kar se prvič nisem in je bila to napaka in pa barvanje celega avtomobila. A ker tut slučajno nisem vedel kode od barve, sploh ker smo malo jemali stran, tisto kar pripada barvi, smo morali najdt podobno barvo obstoječi in smo nekaj čudnega namešali, kar je pa daleč od tiste barve in bistveno boljši efekt naredi, sploh kar se tiče prelivanja, če je avto na soncu je čisto drugačne barve, kot če je v senci ali je zunaj oblačno

par slikc 2. obnove




















Dolgo sem čakal in tudi dočakal


Še par fotk s šovov


