Velleman tranzistorski vžig
Posted: 17 Feb 2013, 18:50
Med iskanjem različnih opcij vžiga sem naletel na tole zadevico:
http://www.velleman.eu/products/view/?id=8946
Gre za Vellemanov kit za tranzistorski vžig, ki deloma nadomesti serijsko rešitev vžiga. Deloma zato, kr za svoje delovanje še vedno uporablja platine; vendar preko njih ne gre več noben pameten tok ampak le dajejo signal temu modulu, ki potem sproži cinšpulo. Sicer se dobijo elektronski vžigi, ki popolnoma nadomestijo platine, vendar zanjo crknit in nagajat; tukaj pa je prednost ta da lahko ta modul v primeru okvare s par preklopi kablov predelaš nazaj na serijski vžig preko platin in kondenzatorja. Fantje po internetih zelo hvalijo to rešitev in tudi zanesljivost baje ni vprašljiva; so pa to informacije iz forumov in ne iz prve roke.
Ker je zadeva poceni in lahko dobavljiva (velleman kite majo praktično v vsaki trgovini z elektroniko), sem se jo odločil sestavit in stestirat na svojem motorju.
Sestavljanka:



Končan modul, to je to kar dobiš v kitu, minus kabli.



Ker zadeva pride brez ohišja, sem kupil primerno škatlico, ji odrezal eno stranico ter vseskupaj zalil z epoksijem, da elemente zaščitim pred zunanjimi vplivi ter nastankov morebitnih hladnih lotov zaradi tresljajev

Vglavnem, zadevo sem včeraj priklopil in se čudil
motor laufa opazno mirneje, nima več težav s štandgasom ( fergazer ostal na letnih nastavitvah ker se pozimi ne vozim, brez zajema toplega zraka) in nasplošno deluje opazno bolje. Ker pa je avto cez zimo na klocnih, zadeve še nisem uspel sprobat na cesti.
Je morda kdo od vas že sprobal točno to dotično napravo v praksi, kako se obnese, zanesljivost? Sicer je res da se da preprosto prestavit nazaj na serijski vžig, vendar je vseeno fajn da ne rabiš tega delat sredi noči v nalivu ob robu avtoceste nekje na severu Poljske.
http://www.velleman.eu/products/view/?id=8946
Gre za Vellemanov kit za tranzistorski vžig, ki deloma nadomesti serijsko rešitev vžiga. Deloma zato, kr za svoje delovanje še vedno uporablja platine; vendar preko njih ne gre več noben pameten tok ampak le dajejo signal temu modulu, ki potem sproži cinšpulo. Sicer se dobijo elektronski vžigi, ki popolnoma nadomestijo platine, vendar zanjo crknit in nagajat; tukaj pa je prednost ta da lahko ta modul v primeru okvare s par preklopi kablov predelaš nazaj na serijski vžig preko platin in kondenzatorja. Fantje po internetih zelo hvalijo to rešitev in tudi zanesljivost baje ni vprašljiva; so pa to informacije iz forumov in ne iz prve roke.
Ker je zadeva poceni in lahko dobavljiva (velleman kite majo praktično v vsaki trgovini z elektroniko), sem se jo odločil sestavit in stestirat na svojem motorju.
Sestavljanka:



Končan modul, to je to kar dobiš v kitu, minus kabli.



Ker zadeva pride brez ohišja, sem kupil primerno škatlico, ji odrezal eno stranico ter vseskupaj zalil z epoksijem, da elemente zaščitim pred zunanjimi vplivi ter nastankov morebitnih hladnih lotov zaradi tresljajev

Vglavnem, zadevo sem včeraj priklopil in se čudil

Je morda kdo od vas že sprobal točno to dotično napravo v praksi, kako se obnese, zanesljivost? Sicer je res da se da preprosto prestavit nazaj na serijski vžig, vendar je vseeno fajn da ne rabiš tega delat sredi noči v nalivu ob robu avtoceste nekje na severu Poljske.