Lancia Delta HF Turbo
Posted: 05 Feb 2013, 06:54
No pa da začnem objavljati slike tek potek obnove in predelave rje v naslovu vsaj na en forum z približno normalnimi uporabniki ......
Septembra 09 sem nabavil tole makino.



Še slika verjetno ene grših notranjosti ...

Takole je makina zgledala, ko sem jo nabavil. Na prvi pogled dost solidno, čeprav sem že ob nakupu vedel da so robovi vrat zacveteli, prav tako robovi strehe in pa zadnja blatnika. Od mehanike se je takoj vedelo da so slovo vzeli sinhroni za 2., 3. in vzvratno prestavo, sklopka je tudi bolj ali manj že oddelala svoje, avto je na valoviti cesti znal delovati nervozno, zato sem takoj imel na sumu amortizerje. Prav tako se je na vsaki luknji na cesti čutilo in slišalo, da so vsi seleni bolj ali manj hin.
Sam motor je deloval solidno ...... kakšen mesec vsakodnevnega zlorabljanja. Najprej se je odločila odpovedati sodelovanje turbina, kjer je je os preprosto odlomila. Mogoče bom ta fenomen uspel nekoč celo poslikati.
Ob nakupu me je mehanik opozoril, da je zadnji čas, da se avto spravi s ceste ter se ga porihta, ker kmalu bi ne bilo več ničesar za rihtati ter da bo za obnovo karoserije potrebno ogromno dela.. Seveda sem čisto zaljubljen zadevo nabavil, ker se mi niti malo sanjalo kaj pomeni ta del o obsegu dela.
Ko gledam na ta nakup z današnjo pametjo, se smejim tudi delu o stroških obnove.
Moja kalkulacija je predvidevala vložek okoli jurja za motor, jurja za ličarja in jurja za podvozje. Kot verjetno nekateri že veste je takšna računica nekoliko optimistična, sploh ob željah in idejah, ki so se pričele pojavljati kasneje
Septembra 09 sem nabavil tole makino.



Še slika verjetno ene grših notranjosti ...

Takole je makina zgledala, ko sem jo nabavil. Na prvi pogled dost solidno, čeprav sem že ob nakupu vedel da so robovi vrat zacveteli, prav tako robovi strehe in pa zadnja blatnika. Od mehanike se je takoj vedelo da so slovo vzeli sinhroni za 2., 3. in vzvratno prestavo, sklopka je tudi bolj ali manj že oddelala svoje, avto je na valoviti cesti znal delovati nervozno, zato sem takoj imel na sumu amortizerje. Prav tako se je na vsaki luknji na cesti čutilo in slišalo, da so vsi seleni bolj ali manj hin.
Sam motor je deloval solidno ...... kakšen mesec vsakodnevnega zlorabljanja. Najprej se je odločila odpovedati sodelovanje turbina, kjer je je os preprosto odlomila. Mogoče bom ta fenomen uspel nekoč celo poslikati.
Ob nakupu me je mehanik opozoril, da je zadnji čas, da se avto spravi s ceste ter se ga porihta, ker kmalu bi ne bilo več ničesar za rihtati ter da bo za obnovo karoserije potrebno ogromno dela.. Seveda sem čisto zaljubljen zadevo nabavil, ker se mi niti malo sanjalo kaj pomeni ta del o obsegu dela.
Ko gledam na ta nakup z današnjo pametjo, se smejim tudi delu o stroških obnove.
Moja kalkulacija je predvidevala vložek okoli jurja za motor, jurja za ličarja in jurja za podvozje. Kot verjetno nekateri že veste je takšna računica nekoliko optimistična, sploh ob željah in idejah, ki so se pričele pojavljati kasneje
