Trabant 601
Posted: 10 Jan 2013, 20:01
Predstavljam še en jogurtov lonček, ki je po novem moja last. Gre za Trabanta 601 letnik 1986, ki se ni veliko sprehajal po naših cestah. V vsej svoji karijeri je naklepal slabih 27.000km, potem pa bil parkiran v garaži svojih 13let. Žal garaža ni bila ravno suha, tako da je dobil malo rjavih dodatkov in kakšen mozolj, ki bo potreben temeljitega popravila.
V osnovi avto ni slab, predvsem pa je kompleten. Je še od prvega lastika, ki je že dalj časa pokojen, njegova vnukinja pa je moja punca. Avto resda nima neke vrednosti niti lepote, še manj zadnjega pogona.Tu gre bolj za uživitev še enega starčka. Glede na to, da so na Trabija vezani spomini in avto ni tako slab, da se nebi vsake toliko časa zapeljal in zasmradil okolico se bom počasi lotil obnove.
Okviren plan je narejen, se bo pa prilagajal glede na stanje vozila. V primeru da je gnilobe preveč (za enkrat ne kaže) bo polovico avta romalo na dinos, polovico pa v smetnajk za embalažo
Upam da bo dovolj volje in denarja, da tega revčka spet postavimo na cesto.
Avto bo ostal v originalnem stanju z rahlimi modifikacijami. Verjetno bo na novo pobarvan v isti barvi, noranjost preoblečena v malo bolj prijaznih barvah. Podvozje obvezno znižano kar se le da, originalne poširjene jeklene feltne z veliko roba.
Toliko za enkrat!






V osnovi avto ni slab, predvsem pa je kompleten. Je še od prvega lastika, ki je že dalj časa pokojen, njegova vnukinja pa je moja punca. Avto resda nima neke vrednosti niti lepote, še manj zadnjega pogona.Tu gre bolj za uživitev še enega starčka. Glede na to, da so na Trabija vezani spomini in avto ni tako slab, da se nebi vsake toliko časa zapeljal in zasmradil okolico se bom počasi lotil obnove.
Okviren plan je narejen, se bo pa prilagajal glede na stanje vozila. V primeru da je gnilobe preveč (za enkrat ne kaže) bo polovico avta romalo na dinos, polovico pa v smetnajk za embalažo

Avto bo ostal v originalnem stanju z rahlimi modifikacijami. Verjetno bo na novo pobarvan v isti barvi, noranjost preoblečena v malo bolj prijaznih barvah. Podvozje obvezno znižano kar se le da, originalne poširjene jeklene feltne z veliko roba.
Toliko za enkrat!





