Page 1 of 4

Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Nov 2012, 12:09
by nalim
Ker bo moj youngtimer v kratkem zakorakal v 20.leto, mu bom privoščil kratko predstavitev.
Moj V8 je glede na podatke eden od dveh 4.2 V8 z ročnim menjalnikom v SLO (skupaj je bilo pri OOOO narejenih le okoli 1000 s kombinacijo najmočnejšega motorja in ročnega menjalnika).
Poganja ga 280KM močan motor, ki poskrbi za pospeške 6.8s do 100km/h in 248km/h končne hitrosti.

Kar se tiče zgodovine je avto bil kupljen v SLO za potrebe Državnega zbora (1.lastnik), kar se pozna na par dodatkih (nosilci za zastavice, avtotelefon, dodatne sirene, el.napeljava, ...). Avto je celota, nezlorabljan in v originalnem stanju, kar je pri tej starosti kar precejšnja redkost. Vse našteto je razlog, da sem za avto dobil certifikat zveze SVAMZ in avto ima status starodobnika - tehnične zapuščine,kar prinese kar nekaj ugodnosti pri zavarovanju 8-) (letno zavarovanje celo pod 70EUR!).

Tak je očiščen na zimskem kompletu (225/50-16):
Image
Image

Tak pa neočiščen na letnih platiščih in gumah (245/40-17):
Image

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Nov 2012, 12:14
by kookie
Zakon :) tega sem gledal na avto.netu, ko se je prodajal za smešen denar. ena lepših (še) klasičnih limuzin za moje pojme...

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Nov 2012, 13:26
by nalim
kookie wrote:Zakon :) tega sem gledal na avto.netu, ko se je prodajal za smešen denar. ena lepših (še) klasičnih limuzin za moje pojme...
Hvala, tudi meni so se zatresla kolena, ko sem to zadevo prvič videl v začetku 90ih let v D - avta je precej več skupaj, kot npr. Audija 100, s katerim ga večina zamenjuje.
Pa je bil ta, ker je tisti drugi iste barve, kot moj, a je bilo na njem preceej več dela, kot na mojem?

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Nov 2012, 14:13
by kookie
Če tudi drugi ni bivši vladni V8, potem je 100% ta (je bilo v opombi, da je od vlade). Navadna 100ka je res bolj boga in mi ni všeč..

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Nov 2012, 18:27
by Opelpower
hud hud, meni je bil tudi že od nekdaj všeč ... Deutsches fuel guzzler :lol: :P


PS Sicer pa ni avta iz stare DTM scene, ki mi ne bi bil všeč :lol:

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Nov 2012, 20:02
by nalim
kookie wrote:Če tudi drugi ni bivši vladni V8, potem je 100% ta (je bilo v opombi, da je od vlade). Navadna 100ka je res bolj boga in mi ni všeč..
Tudi tisti je bivši vladni, lociran je bil v okolici CE, moj pa je bil naprodaj pri Španu v Brezovici dobra 4 leta nazaj. Razlika v ceni je bila kar velika, moj je bil nekajkrat dražji. ;)

@Opelpower - avto niti ni požrešen, če je vse porihtano tako, kot mora biti, se ga brez težav vozi med dobrimi 7 in 10 litri (seveda na 100km in ne na 50km, kot večina špekulira :twisted: ).

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Nov 2012, 21:16
by kookie
Aha, potem je ta drug. Tisti je bil naprodaj letos enkrat, nisem pa gledal iz kje je. Mislim, da je bila cena tega, ki se je prodajal par mesecev nazaj okrog 4 jurje, če se prov spomnim?

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 20 Nov 2012, 23:36
by kookie
a se ta tvoj prodaja na avto.net?

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 21 Nov 2012, 00:26
by nalim
kookie wrote:a se ta tvoj prodaja na avto.net?
Se, ja.

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 05 Apr 2013, 08:53
by papi