Kmetek + Clio 16S
Posted: 21 Aug 2012, 22:29
ŽiŽa mi teži že kar neki časa, tako da evo, se predam...
Nekdo mora bit črna ovca pa imet najmlajši avto predstavljen, pa bom to jaz, ker je tud avto črn
Avto je italijanski, leta 2005 pripeljan k nam, jaz sem ga kupil konec 2011, prejšnjih 6 let pa je bil lastnik kolega, ki je precej lepo skrbel zanj. Trenutno ima dobrih 183k km in poštempljano servisno do 136k km na uradnih Renault servisih
Hudo razbit ni bil, sta bila pa barvana oba boka (standard za ventilarja), ena vrata in sprednja havba, drugače je vse ostalo v prvi barvi. Rje tudi praktično ni, kar je veliko vredno pri teh avtih, tako da recimo da imam kar lep primerek
En kratek opis:
letnik 1994 (faza 2)
1.8 16V / F7P, s katalizatorjem (99kW/135KM @ 6500rpm, 162Nm @ 4250rpm)
cca. 975kg
ABS (zelo redko pri teh letnikih)
Dodatne predelave (prejšnjega lastnika):
praktično nerabljen Williams widetrack (17mm daljše roke in polosovine)
280mm diski spredaj z večjimi čeljustmi (original 259mm diski in manjše čeljusti)
sprednji stabilizator od Megane I 2.0 16V (24mm, original 22.xmm)
Eibach sprednje vzmeti
sprednji novi original amortizerji od Williams-a
pletene zavorne cevke
menjana pečka
obnovljena motorna glava
Predelave in stvari, ki sem na avtu menjal jaz:
zadnji novi original amortizerji od Williams-a (kateri od marca 2012 niso več dobavljivi)
H&R vijaki za naklon sprednjih koles (trenutno na -1.4°)
sprednji fedri od Clia RS 182CUP / Trophy (16mm nižji in 24% trši od originalnih)
short in stiff shift DP Automotive (10% krajši in nastavljiva trdota)
menjana sklopka
veliki servis
komplet nov izpuh fi 60/55mm (povit Supersprint kolektor, katalizator od Clia RS 172, srednji lonec od Clia RS 197, nek tih zadnji lonec)
To je več ali manj kar je drugačnega na avtu od originala, doma imam tudi še kar nekaj druge robe, to bom pa sproti predstavljal.
Zdaj pa par fotk, da se spočijejo oči od toliko besedila
Tako je izgledal pri prejšnjem lastniku (feltne so Gr.A Speedline 2012 v 16", precej redka zadeva)



Tako pa je na začetku zgledal ko sem ga dobil jaz v roke









To je bila prva in mogoče tudi zadnja zima, da se je avtek vozil po soli, naslednjo bo zelo redko na cesti pozimi, ker mi ga je kar malo škoda
Naslednja reportaža bo pa bolj akcijska
Nekdo mora bit črna ovca pa imet najmlajši avto predstavljen, pa bom to jaz, ker je tud avto črn

Avto je italijanski, leta 2005 pripeljan k nam, jaz sem ga kupil konec 2011, prejšnjih 6 let pa je bil lastnik kolega, ki je precej lepo skrbel zanj. Trenutno ima dobrih 183k km in poštempljano servisno do 136k km na uradnih Renault servisih


En kratek opis:
letnik 1994 (faza 2)
1.8 16V / F7P, s katalizatorjem (99kW/135KM @ 6500rpm, 162Nm @ 4250rpm)
cca. 975kg
ABS (zelo redko pri teh letnikih)
Dodatne predelave (prejšnjega lastnika):
praktično nerabljen Williams widetrack (17mm daljše roke in polosovine)
280mm diski spredaj z večjimi čeljustmi (original 259mm diski in manjše čeljusti)
sprednji stabilizator od Megane I 2.0 16V (24mm, original 22.xmm)
Eibach sprednje vzmeti
sprednji novi original amortizerji od Williams-a
pletene zavorne cevke
menjana pečka
obnovljena motorna glava
Predelave in stvari, ki sem na avtu menjal jaz:
zadnji novi original amortizerji od Williams-a (kateri od marca 2012 niso več dobavljivi)
H&R vijaki za naklon sprednjih koles (trenutno na -1.4°)
sprednji fedri od Clia RS 182CUP / Trophy (16mm nižji in 24% trši od originalnih)
short in stiff shift DP Automotive (10% krajši in nastavljiva trdota)
menjana sklopka
veliki servis
komplet nov izpuh fi 60/55mm (povit Supersprint kolektor, katalizator od Clia RS 172, srednji lonec od Clia RS 197, nek tih zadnji lonec)
To je več ali manj kar je drugačnega na avtu od originala, doma imam tudi še kar nekaj druge robe, to bom pa sproti predstavljal.
Zdaj pa par fotk, da se spočijejo oči od toliko besedila

Tako je izgledal pri prejšnjem lastniku (feltne so Gr.A Speedline 2012 v 16", precej redka zadeva)



Tako pa je na začetku zgledal ko sem ga dobil jaz v roke










To je bila prva in mogoče tudi zadnja zima, da se je avtek vozil po soli, naslednjo bo zelo redko na cesti pozimi, ker mi ga je kar malo škoda

Naslednja reportaža bo pa bolj akcijska
