Evo, da sem prišel do motornih priteklin sem si umislil tole grdobijo.
Granada 2.8i avtomatik letnik mislim, da 1976.

Kupil sem jo zaradi:

Po odstranitvi srca in menjalnika in ene par drugih kosov je šla na ........ Dinos
Motorčič.
Kakšno leto kasneje se mi je nasmehnila sreča in glej ga zlomka na E-baju se je pojavil tale dragulj.

Torej:
-F-18 Turbo technics injection kit z airboxom, profil blockom, bang bang sistemom (na šalter v armaturi in ja to je bilo na tickfordu serijsko in sicer ko si ga vključil ga je prelivalu tudi, ko si spustil gas za boljše hlajenje)
-Turbo technics glave motorja (potrebujejo še malo ljubezni)
-Turbo technics kompleten kontra električni vžig mapiran na 300+hp
-v6 cologne blok motorja z 3mm overborom (3100ccm=
-cosworth bati z nižjo kompresijo
-specialne ojnice (thickford)
-heavy duty ležaji
-ojačana glavna gred in ojačitev za mostičke
-custom turbina hlajena na olje (pravijo, da nek hibrid)
-zunanjil wastegate (audi S2)
-remote oljni filter
-TT injectorji F18 (baje, da je to hudo))
-Aluminjast karter +2 litra kapacitete
-TT broška
-TT števček za boost (izredno redek retro)
-Custom kovinska tesnila za glave
-Ventili polnjeni z natrijem
Naprej sem se lotil glav:
Kakšen teden so bili moji najboljši prijatelji teli dečki:

Ventili Cosworth polnjeni z natrijem before-------after

tako je to šlo slabo in počasi

Končni izdelek

Za konec pa primerjava med Thickford in serijskimi mislim, da je razlika očitna
Z podobnim intuziazmom sem se lotil tudi preostalega motorja
Par 10ur in par 1000€ kasneje zadeva izgleda tako.
To be continued....................