Autobianchi A112 "abarth" 1.2 16v >>>> becoming 1.4 16v
Posted: 01 Jul 2012, 23:31
No... zima je prinesla novosti...



avto se je razdrl
Potem pa je šel na odpravo rje in jačanje karoserije (zvarili so se punkti)



pride tudi roll-bar (sicer domače izdelave ampak za moje tekmovanje ni potrebe po certificiranem )

Za lažjo predstavo :

Največja sprememba letos pa bo menjava motorja. Odločil sem se, da odstranim abartha in vgradim 1.2 16v motor iz punta ter 6-stopenjski menjalnik... (zaenkrat sem zlajšal glavno gred, vztrajnik je konkretno olajšan,izpušni sistem de-cat itn.) Kupljen je Megasquirt saj bo motor na ITB-je. In pa še dosti predelav (električni servo, direktnejša volanska letev, kompletno podvozje bo na unibolih-vilice, sprednje vzmetenje, vpetje amortizerjev,..) Končni rezultat konjev upam da bom čim bližje 110 hp (82 serijsko) bomo videli...
roll-bar se je montiral

izdelale nove prednje roke

roll-bar povezal

in vgradil

motor in menjalnik sta notri


roll-bar

"delovna sila"

roll-bar zgrundiran


nove zadnje vilice

prednje roke(z uniboli)

vztrajnik in glavna gred... lajšana in balansirana

itb-ji ki pridejo montirani

vztrajnik

prednji nosilec rok


nekaj unibolov mi je še ostalo

nosilec stabilizatorja zadaj


camber plate

da se bomo lažje ustavli


Motor je zložen:


Prednje roke...

pa mal šminke
:


To je to... Mislim, da slike povejo svoje in ne rabim "razpredat" o tem 8)
Lp, Nejc!
(kasneje dodam še kakšno starejšo sliko
)




avto se je razdrl
Potem pa je šel na odpravo rje in jačanje karoserije (zvarili so se punkti)



pride tudi roll-bar (sicer domače izdelave ampak za moje tekmovanje ni potrebe po certificiranem )

Za lažjo predstavo :

Največja sprememba letos pa bo menjava motorja. Odločil sem se, da odstranim abartha in vgradim 1.2 16v motor iz punta ter 6-stopenjski menjalnik... (zaenkrat sem zlajšal glavno gred, vztrajnik je konkretno olajšan,izpušni sistem de-cat itn.) Kupljen je Megasquirt saj bo motor na ITB-je. In pa še dosti predelav (električni servo, direktnejša volanska letev, kompletno podvozje bo na unibolih-vilice, sprednje vzmetenje, vpetje amortizerjev,..) Končni rezultat konjev upam da bom čim bližje 110 hp (82 serijsko) bomo videli...
roll-bar se je montiral

izdelale nove prednje roke

roll-bar povezal

in vgradil

motor in menjalnik sta notri


roll-bar

"delovna sila"


roll-bar zgrundiran


nove zadnje vilice

prednje roke(z uniboli)

vztrajnik in glavna gred... lajšana in balansirana

itb-ji ki pridejo montirani



vztrajnik

prednji nosilec rok


nekaj unibolov mi je še ostalo


nosilec stabilizatorja zadaj


camber plate

da se bomo lažje ustavli



Motor je zložen:


Prednje roke...

pa mal šminke



To je to... Mislim, da slike povejo svoje in ne rabim "razpredat" o tem 8)
Lp, Nejc!
(kasneje dodam še kakšno starejšo sliko
